A nepatří snad znalost a umění psát psacím písmem k tradiční kultuře českého národa, která by se měla zachovat? Když už nám předešlé vlády prodaly a rozkradly naše hmotné statky, které naši předkové v potu tváře shromažďovali, tak kultura je to jedno z mála, co nám tu ještě zůstalo a mám velice vážné obavy, že současná a budoucí generace už toho moc nevybudují.
Umíte číst? Dva členové posádky. A posádka nejsou jen piloti.
Vážený pane Čabelo, číst samozřejmě umím, v tomto směru nemusíte mít sebemenší pochybnosti. Přesto jsem v celém článku nenašel žádnou zmínku o tom, kolik bylo na palubě letadla vyškolených pilotů, kteří by měli oprávnění sednout si za knipl. Ten starší člen posádky, který s kapitánem mluvil, totiž mohl být letový technik, navigátor, nebo také steward.
Některé letecké společnosti mají nedostatek patřičně vyškolených pilotů (proto také řada z nich slouží přesčasy) a velmi pochybuji, že by taková společnost na desetihodinový let poslala více kvalifikovaných pilotů, než by bylo nezbytně nutné.
Řekl bych, že tento soud je jen takový výkřik do tmy. Však ono to zase brzy vyšumí, jako v mnoha jiných podobných případech a Vráťa nakonec bude soud žádat o nemalou částku jako odškodnění za újmu na cti. Takto to totiž u nás chodí..... A z jaké kapsy se to odškodné zaplatí? No přece z naší. Těm, kteří u soudu chybovali, brát nemůžeme. Ti mají málo a musí se jim přidat.
článek má vesměs pravdu, EV je dobrý, když nabíjíte doma a klidně i ze zásuvky, jezdíte nyní zhruba korunu kilometr což je paráda... jak ale nabíjíte na veřejných DC, počítejte už tři koruny kilometr a ty HPC to je masakr, třeba ČEZ má 18 Kč za kWh a to pak jezdíte pěkně za čtyři na kilák... ale naštěstí dojezdy jsou už běžně kolem 350 km, takže když nejezdíte dálky tak tam nemusíte, za mě EV ano, páč za tu čistotu a servis to stojí
Samotný provoz elektroaut je čistý, v tom máte pravdu. O nějaké čistotě se však nedá hovořit, co se týče výroby Li-Ion baterií, nehledě k tomu, že dodnes není dořešená otázka recyklace nebo ekologické likvidace starých baterií. Nová baterie do ojetého auta se v současné době u nás nevyplatí, takže ojeté el.-auto je prakticky neprodejné, to sám dobře víte. Brzy se bude muset řešit problém, co dělat s těmito ojetinami.
Zjistěte si prosím všechny informace, tento článek není objektivní. Hlavní důvod referenda byl územní plán, ve kterém je psáno, že v tom místě nesmí stát žádná stavba trvalého charakteru, protože je to záplavová oblast a místo má být využíváno jen jako místo pro sport a rekreaci.
Navíc domov má sloužit seniorům jen 10 let a potom se obec může podle sebe rozhodnout, či s ním bude dalt.
Proto lidé šli k referendu:
Územní plán a udržitelnost projektu.
22.září jsem četl článek od autora Pavla Karbana, který píše, že se stavbou domova pro seniory se započalo již před pár měsíci. Jak je tedy možné, že vedení obce, jejíž kanceláře jsou jen pár desítek nebo možná set metrů od zamýšleného místa stavby, vůbec dovolilo začít stavbu v záplavové oblasti?
Norma ještě nezačala stavět a už pohrozila právními kroky? Hmm..., řekl bych, že to Normě na důvěryhodnosti moc nepřidá. Pokud by jim šlo o blaho místních obyvatel, měli by se spíše pokusit najít jiný pozemek vhodný pro stavbu obchoďáku. Jestliže tuto stavbu představitelé Normy prosadí, nebude trvat dlouho a u Pánské skály bude stát nový český disneyland.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Zveřejnili to proto, aby ostatní pitomci viděli, kolik stojí oprava
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Myslím, že těm pitomcům je to úplně jedno.