A kolik bere průměrný Němec při stejné ceně auta jako u nás tak nežvante o tom kdo kolik bere🫣🫣
Beru prd, jako důchodce a přesto mám nového Superba. Proč když Němci berou 3x víc nejezdí všichni v nových Mercedesech. Jste uplně mimo, mzdové náklady jsou obrovská položka finálního výrobku. Článek byl o Škodovce za 220000.
Vy jste taky asi o Indii četl někde před třiceti lety? A za další, tady nejde vůbec o to jestli je v Indii kupní síla nebo ne, ale jde o to za kolik lze vyrobit a prodat auto.
Vy jste tady všichni marní. Když někdo dělá za dolar na den tak je potom výrobek levný .A je jedno jestli je to auto, nebo tričko. Mzdové náklady jsou velká část výrobku.
Já už to psal někomu jinému. Mně vůbec nezajímá jaký je v Indii průměrný plat. Pro mně je důležitá informace, že tuzemský výrobce automobilů č. 1 je schopen vyrobit a následně distribuovat auto za takové peníze a ještě na tom bude mít zisk! Čili jsem to jasně napsal - článek je pro Čechy absolutně bezpředmětný, jenom tady řadu lidí naštve (včetně mně a netajím se tím) a celou dobu píšu, že třeba i Octávii je škodovka schopna vyrobit a prodat se ziskem za méně než půl milionu korun, resp. základní výbavu i za méně než 400 tis. Ale v zájmu ochrany tuzemského trhu, ochranu dealerů aj. se to prodává za kolik se to prodává. Prostě to tak je. Takže článek je zavádějící, jelikož pro Inda je možná ta škodovka mnohem dražší než pro Čecha za současnou tržní cenu. Já to chápu, s tím nemám problém. Mám jen problém s tímto článkem - viz. mnou uváděné argumenty. Toť vše co jsem chtěl sdělit. A že se do toho zamíchalo pivo, je možná moje hloupost,ale bylo to pro srovnání. Další věcí skrze kterou jsou věci tak drahé, je náš vlastní konzum. AProstě vyrábět by se mělo zboží jen takové, které lidé nutně potřebují, ne proto, že ho chtějí. ale konzum-trh, nám je neustále vnucuje. Já bydlím na baráku v maloměstě, ale taky si nepořizuji každých 5-10 let nový dům, jen proto, že by byl lépe vybaven, s lepších materiálů a pod. Taky bych mohl ten 5-10 let starý dům nabídnout k prodeji, koupit pozemek, doplatit a začít stavět znovu. A o tom to celé je. Pračka vydržela 15 let, myčka 12 let, mikrovlnná trouba 20 let! A že bylo za tu dobu mnohem lepších.Ale to bylo úplně na jinou debatu do jiného vlákna.
Když se vyrábí celé auto v Indii tak zákonitě může být tak levné když i v subdodavatelských firmách mají těch 3500Kč měsíčně. Nebo si myslíte že Volkswagen, resp. Škoda vozí všechny součásti do Indie a tam to jen smontují? A s prodělkem to prodává za 220000 kč? Mimochodem nechte se vyšetřit, já odpovídal jen na to že Škodovka nic nedotuje.
Naprosto zbytečný článek, který má snad jeden jediný úkol a sice naštvat Čechy, jelikož jak to tu někdo psal přede mnou, všichni zbylí zákazníci tuhle malou a levnou škodovku budou dotovat!!!! Prosím Vás, redaktoři Garáže - buď to zveřejněte na silvestra nebo na apríl.
Proč dotovat když je v Indii průměrný plat 3500 kč
Tak nevím, byl jsem teď 2x v Polských termálech a ceny v Polsku jsou hrozné. A protože jsme tam byli poprvé pořídili jsme si apky do Biedronky atd. a nekoupili nic!!! Něco se dá, ale je to omezené množstvím a karta vám dá slevu jen např. 5 kg masa a hotovo. To by mohli zavést i u nás. Jinak na trhu v Zakopaném draho draho. Ani naftu jsme nebrali, drahá... A ta fotka v článku je fakt zavádějící, zřejmě stará.
Jenže s obytňákem ráno neodvezete děti do školy, nepojedete s ním do práce, odpoledne nakoupit a o víkendu na chalupu. Hlavně si položte otázku, kde s obytkou zaparkujete, protože např. na území Prahy je parkování obytných vozů a karavanů zakázané. Musíte parkovat na hlídaných parkovištích. A pochybuji, že v ostatních městech je to jinak. kvůli tomu jsem měl Multivana a teď máme asi 2 roky, vestavbu v dodávce, ale udělanou tak, aby nebylo z venku poznat, že je to obytka.
Takže už víte proč si lidé kupují auta jako VW California?
Přesně tak, oni to prostě tady nechápou... Mám T7 s paketem pro přenocování, jezdím za 5,5l a můžu i do podzemních garáží. Jel jsem i za 4.7l z Kladna do Livorna, vše na YouTube - Jaromír Vodička Kladno. Letošní video na Korsice
po meste za 8,2 a dalky jezdim za 6,8.....nalozeny po strechu. Predtim jsem mel Opel Vivaro 1,6 biturbo (jeste tu vetsi variantu, ne soucasne Vivaro)...coz byl taky prebrandovany Renaul trafic a ten jezdil za 6. Byl ale v manualu. Multivan je za mne predrazeny o 30-40%
Mě se T7 líbí, proto jsem ho koupil, tečka.
Budu rád, když si za rok najdete čas a to nadšení sem přijdete potvrdit. Multivan se svojí spolehlivostí už dávno není to co dříve. Ale třeba budete mít vetší štěstí.
Víte, jezdíme do kempů ve Francii. Měli jsme 2 Fordy Focus 3 a 4 generace St line combi 1.5 ecoblue. Dohromady najeli přes 200000km bez jediného problému. Ale těch článků a diskusí a pomluv na kvalitu Fordu atd, až mi s toho bylo někdy zle!!!
Kouzlo je ve slovicku cena od....za 1.150.000 koupite holatko. Pri doplneni vybavy na soucasny standard jste na 1,7. U Renaultu Trafic mate za 1.090.000 plne vybany 2litr/170hp, automat. A soupaci dvere na obou stranach. Akorat bonus v podobe kosoctverce na kapote
A za kolik jezdí? Mám multivan 14 dnů a jezdím kolem 6l/100km a 1400000 včetně všech asistentů byla přijatelná.
Nový Multivan je menší než původní do kterého se dá na míru vyrobený spací packet pořídit za 50 tis včetně kuchyňky přístupné po otevření 5tých dveří. A přitom se dají využít obě zadní rady sedadel.
K čemu kuchyňka? A vestavba z překližky váží jako prase. Mám multíka 14 dnů a jsem nadšen. Vyměnili jsme velký stan za auto. Jinak se pro naše kempování nic nezměnilo.
Mám multivan 14 dnů a jsem nadšen. Paket pro přespání funguje jako "plato kufru" Nepotřebuji kuchyňku atd. Mám tím pádem obrovský kufr. Na střechu jsem dal markýzu F35 pro a mám hotovo. Jinak motor TDI 110 KW dokáže jet i za 6.1l/100km Ve čtyřech Kladno - Bad Steben a zpět 480km průměr 78 km/h
Leta jsme jezdili pod stan, takže toto auto je pro dva ideal!!!
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Gašek. Když bral rublíky tak to bylo v pořádku a teď moralizující. Fuj, ten stejnej jako na Hradě, kam vítr....bez páteře
21 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vždyť on tam hrál když byl v Rusku klid, ale teď je jiná doba, To nepochopíte? Asi ne.