V článku jsou hrubé nepřesnosti . Reaktor A1 byl budován od 1958 a komerčně spuštěn 1972 . Dále "došlo k poškození kagelových kuliček." je špatně. Jednalo se o silica gelové kuličky, (takový ten malý sáček s kuličkami, které jsou u nových zařízení ). Silica gel váže vlhkost a byl přibalen u nějaké komponenty aktivní části reaktoru. Ve funkčním reaktoru se nenachází, ale diletantským přístupem při zavážení tam dostal a zavazel při zavírání zátek reaktoru. Tj. nebyla to závada na silica gelu, ale ten svou přítomností způsobil závadu.
Lidi, jako je pan Zubov, který měl odvahu a vzepřel se rusáckému režimu, je zapotřebí podporovat a to tak, aby to viděli i ostatní. Věřím tomu, že tento historik nás může hodně naučit o našem nepříteli. Jeden zu mála Rusů, kterých si vážím. O ostatní rusáky, kteří nadšeně opěvují válku na Ukrajině, bych si neopřel ani kolo.
Při havárce je to hlavně o štěstí . No a pak o pasivní a aktivní bezpečnosti. O štěstí - přežil jsem v podstatě čelní střet na kole s protijedoucím opilcem při jízdě z kopcem. Tenkrát jsem na kole Favorit jel tak 50 Km/h . Rozbil jsem mu světlomet , trochu promáčkl čelní kapotu a poškodil přední okno . Já dopadl 4m od míst srážky s naraženým kolenem a trochu omlácený. Rám kola ohnutý. Kdybych neměl štěstí, tak jsem mrtvý nebo minimálně mrzák. Pasivní a akt. bezpečnost. - nikdy bych nevozil to nejcennější co mám (svoje děti a ženu ) v nějakém vozu jehož hlavní výhodou je nízká cena (doplňte si sami) . Pro mne je hlavní pasívní bezpečnost (rozměry a kvalita provedení karoserie , příčné a podélné výztuhy , výztuhy dveří ... ) a aktivní bezpečnost ( osazení airbagy, úroveň řídícího systému airbagů ... Takové auto nezaručí se se Vám nic nestane , musíte mít i to štěstí , ale s levnou popelnicí si pro neštěstí jdete naproti.
Nic proti , ale ta fotka "filtru sání 100000 neměněno" od Roveru vypadá spíše jak kabinový filtr. Nehledě na množství listí , které se u něj nachází. Sání motoru má vstup v motorovém prostoru a tam se takový kedr nenachází . Okolí filtru také spíše odpovídá prostředí pod palubní deskou, než motorového prostoru. Ale neznám Rovery.
0
Sledujících
4
Sleduje
0
Sledujících
4
Sleduje
Pána , který umřel, je mi líto. Ale na vloženém videu je vidět "Místo pro přecházení " značka V7b nikoliv "Přechod pro chodce" značka V7a. Toto nísto pro přecházení je doplněno semaforem pro chodce. Pokud je světelná signalizace mimo provoz, tak tam platí jiná pravidla než na přechodu pro chodce. A to hlavně, že chodci musí použít toto místo k přecházení sstejně jako přechod, ale nemají zde přednost jako na přechodu. Pokud se jedná o ilustrační záběr, tak se všem omlouvám.