V článku jsou hrubé nepřesnosti . Reaktor A1 byl budován od 1958 a komerčně spuštěn 1972 . Dále "došlo k poškození kagelových kuliček." je špatně. Jednalo se o silica gelové kuličky, (takový ten malý sáček s kuličkami, které jsou u nových zařízení ). Silica gel váže vlhkost a byl přibalen u nějaké komponenty aktivní části reaktoru. Ve funkčním reaktoru se nenachází, ale diletantským přístupem při zavážení tam dostal a zavazel při zavírání zátek reaktoru. Tj. nebyla to závada na silica gelu, ale ten svou přítomností způsobil závadu.
Lidi, jako je pan Zubov, který měl odvahu a vzepřel se rusáckému režimu, je zapotřebí podporovat a to tak, aby to viděli i ostatní. Věřím tomu, že tento historik nás může hodně naučit o našem nepříteli. Jeden zu mála Rusů, kterých si vážím. O ostatní rusáky, kteří nadšeně opěvují válku na Ukrajině, bych si neopřel ani kolo.
Při havárce je to hlavně o štěstí . No a pak o pasivní a aktivní bezpečnosti. O štěstí - přežil jsem v podstatě čelní střet na kole s protijedoucím opilcem při jízdě z kopcem. Tenkrát jsem na kole Favorit jel tak 50 Km/h . Rozbil jsem mu světlomet , trochu promáčkl čelní kapotu a poškodil přední okno . Já dopadl 4m od míst srážky s naraženým kolenem a trochu omlácený. Rám kola ohnutý. Kdybych neměl štěstí, tak jsem mrtvý nebo minimálně mrzák. Pasivní a akt. bezpečnost. - nikdy bych nevozil to nejcennější co mám (svoje děti a ženu ) v nějakém vozu jehož hlavní výhodou je nízká cena (doplňte si sami) . Pro mne je hlavní pasívní bezpečnost (rozměry a kvalita provedení karoserie , příčné a podélné výztuhy , výztuhy dveří ... ) a aktivní bezpečnost ( osazení airbagy, úroveň řídícího systému airbagů ... Takové auto nezaručí se se Vám nic nestane , musíte mít i to štěstí , ale s levnou popelnicí si pro neštěstí jdete naproti.
Nic proti , ale ta fotka "filtru sání 100000 neměněno" od Roveru vypadá spíše jak kabinový filtr. Nehledě na množství listí , které se u něj nachází. Sání motoru má vstup v motorovém prostoru a tam se takový kedr nenachází . Okolí filtru také spíše odpovídá prostředí pod palubní deskou, než motorového prostoru. Ale neznám Rovery.
0
Sledujících
4
Sleduje
0
Sledujících
4
Sleduje
Pokud ve vlaku bude krajský revizor a ne vlakvedoucí ČD, který samozřejmě pomůže v případě nehody s evakuací cestujících stejně jako vlakvedoucí, jak se zvýší riziko ? A samozřejmě i případného opilce vyhodí nebo na něj zavolá PČR.