Relikt z dob, kdy nebylo možné věrohodně prokázat příčinu zpoždění a to, zda k němu vůbec došlo. Dnes už pro příplatek za horší službu (delší, zato dražší cesta:-)) není moc relevantních důvodů. Ostatně po cestujícím nelze ani spravedlivě požadovat, aby si vozil jízdenky (ať už v papírové nebo elektronické podobě) do zásoby. Zvlášť když jako zákazník má právo znát předem cenu za službu, což zde může být poměrně významně porušeno.
Zakaznik si zaplatil 3 hodiny cestovani... a vedel kolik to bude stat...
Tohle by asi chtělo soudní spor . Člověk si zakoupí jízdenku a do dané stanice je to určitý počet minut dle jízdního řádu. Veškeré zpoždění potom jdou na vrub dopravce.Nejsem právník ale myslím si tohle by asi neuhráli.Že mají nějaký výklad ještě neznamená že je správný.
Tohle upravuje prepravni ŕád co se deje kdyz je zpozdeni a kdy ma cestujici narok na penize zpet... koupi dokladu souhlasi s timto řaadem .. v praxi to bude vypadat tak ze kdyz mu skonci platnost casovy jizdenky musi si koupit novou a na prvni zadat neaky vraceni penez nebo tak neco... neco jako automaticky uznani kuli zpozdeni by bylo komplikovany kort u jizdenky ktera neni vazana na konkretni spoj ale je casova... dokaz ze jsi jel zrovna tim zpozdenym a proto mas po druhym prestupu propadlou jizdenku... to jde blbe... + zkostnatelost systemu... v prepravnim řádu to bude vysvetleno jak to resit...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vymyslenej pribeh... pani by si mela najit normalni praci a ne se zivit psanim odpadu
1 odpověď