Na pohádku čekala celá rodina , důvodem byla tradice a snaha podpořit ČT, po 20 min jsme ji vypnuli a pustili si Jáchyme hoď ho do stroje, opět humor a životní hlášky i pro další generaci..
co řešíte, evidentně je reklama zaměřená na pravidelné zákazníky Lidlu , s tím, že tento pravidelný marketing jim už IQ otupil na tolik, že je jim to vlastně jedno , příští akce akce zaměřená na zeleninu má slogan : IQ tykve.
Nadnárodní řetězec s Německým majitelem prodává Polský šmejd ,Český důchodce tam stoĵí frontu jak na banány a zisk z toho všeho putuje ven, to je fakt podnikání sen.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Na pohádku čekala celá rodina , důvodem byla tradice a snaha podpořit ČT, po 20 min jsme ji vypnuli a pustili si Jáchyme hoď ho do stroje, opět humor a životní hlášky i pro další generaci..