Pokud Praze vládne ex primátor Hřib, lepší to bude jen pro koloběžky a elektrokola. Možná pro pivní vlaky. Děs, děs, děs. Magistrála přeťatá tramvají bude taky přínos do průchodnosti centrem. To, že je snaha zpoplatnit průjezd centrem je opravdu geniální tah. Co kdyby se třeba stavěla záchytná parkoviště na okraji a k nim vedla MHD? Domnívat se, že se z pražských ulic stanou berlínské nebo vídeňské bulváry, to asi panu Hřibovi nedošlo...
Vážený pane Travelere, je moc milé, když někoho pomlouváte a raději ani nepoužíváte své jméno. Hanit někoho práci je opravdu to nejlepší, co člověk bez vlastní invence dokáže. Je to ostatně taková malá česká vlastnost. Třeba se jednou dočkáte vlastního pomníku... ale třeba do něj někdo neopatrný šlápne :-)
Bylo by vhodné k zamyšlení, kde je ještě právo na toleranci a kde má tolerance končit, protože pomatenost jisté skupinky občanů svým chováním vnucuje společnosti svůj minoritní názor. Pokud bych měl dítě, které by se chtělo hlásit na AVU, asi bych mu to v současné době nedovolil. Pozorovat kyprou slečnu kypřit hlínu v rouše Evině je bizár, jakkoliv "obhajovaný", pokoušet se odstranit Myslbekovu sochu z instituce, která by měla toto dílo respektovat a spíš uctívat než hanět, to je za hranou chápání. Nechci ze svých daní platit takový ústav.
Zásadně nesouhlasím s letošním způsobem vyhlašování výsledků. Po období odkládání elektronického způsobu přihlášek se část uchazečů dočkala nepříjemné a stresové situace. Ti, co děli talentové zkoušky v lednu a nehlásili se na žádné jiné střední školy museli - musí čekat do 15. 5. na oficiální výsledek. Proč není možné takové případy řešit dřív, než po půl roce napětí..:?! Má pak tedy onen slavný digitální systém nějaký smysl nebo to je další skvělý výplod byrokratizace systému, aby se nezaměstnanost držela na nejnižší úrovni v Evropě?!
jéje... takže zase korigování toho, co smí být čtenářské obci poskytnuto 🙂 Jsem dost starý na to, abych si dobře nepamatoval doby, kdy něco smělo vycházet a něco ne. Předpokládám, že kniha jde do Sběrný surovin, ovšem poté, co ji tam zdatní pionýři svezou vlastními vozíčky. 🙂 Doba se vrací! Huráááááá.
Jaroslav Brabec
Vážený pane Stírský,
Váš článek mi promluvil z duše. Bydlím ve Vratislavově ulici a Vyšehradské nádraží sleduji téměř denně. Je mi z toho, co je a co bude, úzko. Místo zachovávání a opečovávání odkazu našich předků vymýšlíme jak z kusu hlíny vytřískat co nejvíc peněz. U Vyšehradského nádraží to platí mnohonásobně. Nejen, že je napojené na Železniční most, který je už také odsouzen k popravě ale už i nádražní budova, jejíž zničení už nic nenahradí. Správně jste vzpomenul Těšnov. Taky si už "drbeme hlavu" za Trans Gas, který by byl bezpochyby v učebnicích brutalismu, ale už jen jako fotografie nenávratně zničené garniturou, poslouchající svist zlaťáků. Nebo jen vůči vlastní aroganci moci. Po nás potopa. Jsme přítomni barbarskému ničení, nelze jinak. Když jsme ale u toho nádraží, jak se najednou odpraví ráno a večer oněch 170 obyvatel + automobilů, které budou mít vytoužené mikrobyty domů?! Možná si ještě nikdo nevšiml, že nábřeží je naprosto ucpané a to ještě nepřišla na řadu uzávěra Malé Strany a Smetanova nábřeží. Ale mám nápad, kdyby se zbořily ty ošklivě hranaté kubistické domy, možná by se našlo víc prostoru pro mikrobyty a nádraží by mohlo být velkým kasinem.
jak je možné, že se neustále vytváří podmínky pro lumpy, tak aby se vyhnuli trestu a poškození zůstali poškození. Peníze, to přece nic neznamená, pokud nejde o drakonickou částku, jejíž výši ovšem posoudí ti, co neřeší problém, ale své ambice... Je nějaká polehčující okolnost pro oběti takových činů, aby se rychleji nebo veseleji dostali z kleští psychických útrap...?!!!
Uchování stávajícího železného mostu je kulturní povinnost. Nelze jen tak bourat to, co nám připadá již zastaralé a neekonomické. Již nikdo nenahradí nádraží Těšnov, nádraží Vyšehrad je v havarijním stavu. Pokud se bude ustupovat pragmatickým důvodům a to zejména finančním, Praha bude zaplněná prosklenými, nic neříkajícími budovami. Jako například roh Václavského náměstí s Opletalovou ulicí nebo zničení brutalistní budovy na začátku Vinohradské třídy Transgas. Smutek.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To, že údržba popsané stavby se musí opírat o petici, to je hanba. Jak snadno se nechá to, co by mohlo být odkazem na dobu nedávno minulou v budoucnu chloubou Prahy, když už nic architektonicky zajímavého nevzniká. Budovy typu Primark na Václavském náměstí jsou ostudou. Jak je možné, že byla zbořena budova Trans Gas a doposud se toto místo nijak nezvelebilo... Jak je možné, že současný stav Železničního mostu je takový, jaký je..:?! Nebylo by vhodné pohnat někoho k odpovědnosti?! Praha zaostává a jak je patrné, zaostalá zůstane, zejména, když magistrátní úředníci budou úředničit v teple. Pochybuji, že budou jezdit tramvají přes Václavské náměstí. Třeba ale někoho napadne, že by bylo vhodné tramvajové spojení i přes Příkopy....
Je mi smutno, když čtu některé spodní příspěvky.
2 odpovědi