Problém je spíš že při výstavbe bydlení je hlavní prioritou co nejvíc bytu na co nejmenší ploše. Nikde se nedělají odpočinkové zóny. Až se tohle změní, bude se lépe bydlet. Zkušenost je taková, že tam kde byla zeleň vyseknou další budovu. Tohle mi přijde dost zvláštní způsob. Garantují že na rozpálené silnici v létě sedět nikdo nebude.
Vypadá pěkně, libí se mi, nicméně SUV (o kolik je zvednuté oproti běžnému autu), k pláči je pak, že s tím parkují přes dvě parkovací místa. Za 4,6 to určitě nejezdí, nevím proč všichni k tomu nepřičtou spotřebu el. energie za elektromotor ...... To se nabíjí zadarmo ?. Tím si člověk spočítá i čistě potom jízdu na elektromotor (určitě spotřeba je počítaná průměr spalovací motor + elektromotor). Za určitých situací i tato kombinace dává smysl.
Auto cílené do města a popojíždění, nicméně těm co je určena je cena příliš vysoká. Pro lidi na dojíždění, je dojezd prioritou, takže pro ně cena OK ale dojezd mizerný. Minimálně cestu tam a nazpátek na jedno nabití a ještě aby zbylo aby člověk nemusel letět na nabíječku. Nelze jezdit z nuly do nuly, takže se pobudete pohybovat tak cca +-170 km. Použitelný elektromobil však stojí tolik, že většina si je nebude moct dovolit.
Postavte nejdřív okruhy kolem měst, investujte tímto směrem a ekologové neblokujte výstavbu. Dálnice totiž vedou většinou do středu města. Tím ubude tranzitní doprava. Když si odpustite komfort 21. století mít všechno hned, obchody otevřené nonstop, služby rozvozy zboží atd. tak ubyde spoustu aut. To je totiž pokrytecké na jedné straně omezovat a na druhé straně chtít si udržet komfort. Dnes je auto nutnosti aby všechno stíhal...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Když se podíváte, dotace na všechno, půjčky. Proboha, vždyť je to šílené, rozhazují....