Pokud někdo najezdí denně 300 km bez zastávky, pro ně elektromobil není, respektive musí vybrat dost drahou variantu. Pokud někdo najezdí denně 30 km tak tankuje 1x za týden problém není ani denně 150 km. Elektro má své výhody a nevýhody. Diesel také není pro toho kdo skáče denně jen pár km a ve městě ale pořizují si ho lidé do měst, protože je to diesel a jezdí za 4,5... Bože ano nabíjení trvá déle ale pokud všichni dojede naráz se spalovacím autem na pumpu taky bude fronta. Jen si myslím že zákaz nic nevyřeší, nechat vývoj a čas. Problém je cena. Čas by ukázal na kolik procent by uspěl.
Problém je spíš že při výstavbe bydlení je hlavní prioritou co nejvíc bytu na co nejmenší ploše. Nikde se nedělají odpočinkové zóny. Až se tohle změní, bude se lépe bydlet. Zkušenost je taková, že tam kde byla zeleň vyseknou další budovu. Tohle mi přijde dost zvláštní způsob. Garantují že na rozpálené silnici v létě sedět nikdo nebude.
Vypadá pěkně, libí se mi, nicméně SUV (o kolik je zvednuté oproti běžnému autu), k pláči je pak, že s tím parkují přes dvě parkovací místa. Za 4,6 to určitě nejezdí, nevím proč všichni k tomu nepřičtou spotřebu el. energie za elektromotor ...... To se nabíjí zadarmo ?. Tím si člověk spočítá i čistě potom jízdu na elektromotor (určitě spotřeba je počítaná průměr spalovací motor + elektromotor). Za určitých situací i tato kombinace dává smysl.
Auto cílené do města a popojíždění, nicméně těm co je určena je cena příliš vysoká. Pro lidi na dojíždění, je dojezd prioritou, takže pro ně cena OK ale dojezd mizerný. Minimálně cestu tam a nazpátek na jedno nabití a ještě aby zbylo aby člověk nemusel letět na nabíječku. Nelze jezdit z nuly do nuly, takže se pobudete pohybovat tak cca +-170 km. Použitelný elektromobil však stojí tolik, že většina si je nebude moct dovolit.
Postavte nejdřív okruhy kolem měst, investujte tímto směrem a ekologové neblokujte výstavbu. Dálnice totiž vedou většinou do středu města. Tím ubude tranzitní doprava. Když si odpustite komfort 21. století mít všechno hned, obchody otevřené nonstop, služby rozvozy zboží atd. tak ubyde spoustu aut. To je totiž pokrytecké na jedné straně omezovat a na druhé straně chtít si udržet komfort. Dnes je auto nutnosti aby všechno stíhal...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Hlavně že jste ji uměle oslabovali.....ironie.
1 odpověď