Problém u témat souvisejících s LGBTQ+ je právě ve formulaci "podávání objektivních informací o jakémkoli tématu, které je v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem (RVP)" - v tomto případě se za strany zastánců většinou nejedná o podávání objektivních informací, ale o skrytou propagaci a místo vzdělávání jde o výchovu.
Jenom desetina populace chápe, jak "AI" funguje. Pan Kasík získal nejspíš pocit, že tlacháním s panem Moravce se dostal do ideového čela této desetiny, a pan Moravec má, už nejspíše od roku 2018, pocit, že patří k elitě, která tuto desetinu vyvedla ze stínů a zákoutí digitálního světa.
Abrakadabra, budiž Moravec!
Celý článek je pouze snůška klišé.
To, že se mladí v digitálním prostředí "cítí jako jako doma a denně tam tráví spoustu času" neříká nic o tom, jestli tomuto prostředí rozumí nebo nerozumí.
Stejně tak není absolutně důvod považovat "počítač od zaměstnavatele" za bezpečnější než počítač vlastní. Spíše naopak, počítač nebo telefon "od zaměstnavatele", má většinou pod kontrolou cizí člověk, kterému je bezpečnost vašich přístupů a informací v něm obsažených naprosto u zádele.
Další podobný nesmysl v úvodním testu je bezpečnost uložení hesel v jakékoliv aplikaci, stažené z google play nebo appstoru. Dnes a denně čteme zprávy o aplikacích, které jsou na těchto digitálních generátorech zisků z vložené reklamy, obsahujích nejrůznější trojany.
Shrnuto a podtrženo, autor autor článku buď rozumí digitální bezpečnosti stejně, jako průměrný aktivní uživatel sociálních sítí, nebo mu šlo pouze o to, nahnat pár duší do spárů AirBank.
Tak tohle je slušná snůška blábolů.
Netvrdím, že ženy řídí hůře nebo lépe. Faktem je, že drtivá většina z nich má mnohem menší nájezd než muži. To samo o sobě naprosto likviduje argumenty typu "v Moravskoslezském kraji muži způsobili 78% nehod.": V celém obsáhlém literárním díle mi naprosto chybí srovnání, kolik kilometrů ročně najezdí ženy a kolik muži. Pak by mělo procentní srovnání určitou relevanci.
Stejně hloupý argument je od toho druhého experta, že ženy jezdí na nebezpečnějších místech. Jako by muži jezdili jenom po těch jeho bezpečných dálnicích a ženy řídily pouze na nebezpečných místech.
Když jdu s dětmi do města pěšky, zastavíme u přechodu a čekáme, až auta zastaví. 90% žen řidiček projede naprosto bez povšimnutí, přestože nás musí vidět zdaleka. Až tak pekelně se na jízdu soustředí, že je nevyruší ani chodci u přechodu.
Přívoz dětí ráno ke škole je naprosto samostatná kapitola. Odstavená auta v křižovatce, žlutá čára nežlutá čára. Přednost zprava dodržují pouze pokud zrovna nejedou zleva. Dítě už se těší do školy a matka spěchá do práce - to je nejdůležitější pravidlo v takových okamžicích!
Nemám nic proti ženám řidičkám, ale podobně tendenční články, nebo dokonce "vědecké studie", jim hodně škodí. Chápu ale, že perfektně zapadají do dnešního trendu zrovňoprávňování bez ohledu na logiku a skutečnost, a šíření témat a názorů, rozdělujících společnost.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Definitivně potřebujeme do čela více lidí jako je Petr Pavel a pro ně co nejvíce spolupracovníků, jako je pan Kolář!