Bylo by dobré, aby všichni co tu píší, měli doma v kouplně velé zrcadlo ,mě to také potkalo, najednou tam bylo 94 při 180 a to mě polekalo, Nyní mám 85 na 180 a chtěl by jsem ještě na 80 a to by mě stačilo, přeji vám ať se daří, prosím buďte k sobě slušní. Miloš78
Ale on nemá 94. Dokonce ani na 104 nebo 114 nevypadá ... spíše tak na 160 a to už se blíží ke dvojnásobku Vašeho ideálu 😄
Magoři byli už dřív. Nepokoje, vraždy na školách a veřejnosti apod.
Navíc to stejně nemá řešení. Nebo myslíte, že by bylo OK zakázat sociální sítě z bezpečnostních důvodů?
Nemám v povaze věci zakazovat. Jen jsem poukázal na to, že díky sociálním sítím se dokážou líp mobilizovat extrémisté. Dřív by nebylo reálné, aby parta Trumpových zoufalců zaútočila na Kapitol.
Ale není to jen díky sociálním sítím. Celkově se stále více polarizuje společnost. Dříve nebyl problém, když měl republikán přátele mezi demokraty a naopak. Těchto rozumných lidí povážlivě ubývá.
Já třeba miluju ty 3 Tatry MTX V8... To je prostě moje dětství, bydlím kousek od Kopřivnice a tenkrát jsme je obdivovali. Neskutecné auto. A je mi moc líto, že nezůstaly jen původní 3, ale majitel červeného kusu, Přemysl Baláž, rozjel akci, kdy postaví 10 dalších... Na druhou stranu, oceňuji, že se projektu účastní i syn duchovního otce, pana Krále a že to není překapotovaná R8. Koupili 10 starých T613, z toho použijou původní motor, bude to na původních značkách, podle originální homologace a aby vyrobili rám či laminátové díly karoserie, tak rozebírají tu červenou Supertatru a dělají to kus po kuse podle ní. Takže sice úplně nepodporuju výrobu těch nových 10 kusů, nicméně dělají to snad s největší úctou k tomu autu, jak je to jen možné. Všechna ta novodobá eRka jsou vždy nějaký moderní paskvil.
MTX Tatra V8 byla ve své době krásná. Dneska je to pořád krásné staré auto, ale myslím, že dělat v současné době přesnou repliku nedává úplně smysl. Spousta věcí je dnes už prostě jinak a Král by ji dnes taky určitě udělal úplně jinou.
Kdysi jsme jeli vlakem přes Strážnici, přes město se ten vlak hrozně pomalu "táhnul", a u kolejí tam byl takový ten typický hnusný neudržovaný průmyslový areál, kde za komančů něco bylo, teď jsou 2/3 nevyužívané a ve zbytku je asi 100 různých malých firem. A tam na dvoře stály. Oranžová a modrá... Od pohledu tak nějak odstavené, jako že to nikdo nechce. Nebudu jim křivdit, třeba tam mají Hoffmann&Novague svoji autodílnu, je to možné, ale působilo to na mě, že tam jsou odstavené snad na věčné časy... Ta auta jsou prý 3. Tak já 2 viděl... Nebyl to pohled na úspěšný podnikatelský záměr.
Jestli se nemýlím, tak Hoffmannovi jsou z Ostrožské nebo tam odněkud.
Co by tím měl sledovat? Rozšiřuje portfolio, které tak jako tak potřebuje na přilákání platících zákazníků. A on se mu čas od času nějaký dostatečně finančně zabezpečený ozve s požadavkem na individuýlní design.
Jinak teda stálou spolupráci už za sebou má taky, dělal pro nějakou tuningovou firmu.
Vzít kus nového Camara, v půlce to střihnout a přilepit tan zadní půlku z C8 a pak to vydávat za "projekt nového Camara s motorem uprostřed" přeci nemůžete vydávat za design. A to je jen náhled do toho "portfolia".
Každý má právo zabývat se čím chce. Když najde lidi, kteří to ocení, tak se tím může i živit.
Ale automobilový design to opravdu není. A i v tuningu je to spíše na taková ta poloamatérská dílka, co vidíte na každém srazu ...
Co přesně myslíte, že tak nebylo? Jestli si správně vzpomínám, tak to dokonce bylo tak, že zájemce si má koupi R8 a přivézt to k nim na předělávku. Mysleli, že s tím udělají díru do světa, ale nejspíš to skončilo dírou v peněžence investora. Nakonec to, že vzniklo jen pár exemplářů, myslím dokonce prohlásili za cíl celého projektu a na případné zájemce udělali dlouhý nos s tím, že "i kdybyste nám ruce utrhali, tak už další nevyrobíme" 😄
No , nic moc ...Design je ukradený z modelu rs 200 , ten existuje doopravdy ! Ne , tohle není povedený " jen " digitální model . Mimo to je směšný i kvůli té barvě . Šedá myš ... Viděl jsem desítky modelů v obou podobách , tohle je slabounké .
RS200 je přebrandované Audi R8, což s sebou u výtvoru architekta Nováka neslo určitá omezení a taky docela výraznou nepodobnost s jakýmkoliv detailem na původních škodovkách RS180 a RS200. Taky s tím, i když to nakonec opravdu vyrobil, měl myslím docela výrazný neúspěch.
Toto je zase opačný extrém - Prokop vzal model původní 110 R, značně ji nafouknul na šířku a nacpal do toho kde co z Porsche Cayman. Je to, jako obvykle v jeho podání, vykrádačka nějakého výtvoru skutečných designérů.
Někdy tak uvažuju, co si těmito dílky slibuje. Chápu, že když se to schová za lákavý titulek a zveřejní na Garáž.cz, lidi na to naklikaj, takže to asi nějaké peníze přinese. A nebo jestli má představu, že mu jednoho krásného dne zazvoní telefon a tam se ozve "chceme Tě Rosťo, budeš náš dvorní designér" ... ?!
27
Sledujících
5
Sleduje
27
Sledujících
5
Sleduje
Na tom nevidím nic divného. Také jsem udělal "drobné čistky" tam, kde panuje neshoda. Tedy pokud toho dotyčného k něčemu nepotřebuji. Lepší než se bavit s někým, kdo obhajuje komouše a různé polonácky.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Život není jen o tom, využívat toho, koho "k něčemu potřebuji", a zbavovat se "neshodných". Rozumného člověk může obohatit setkávání s lidmi opačných názorů, pokud se dokážou bavit rozumně. A nakonec můžou nalézt spoustu shodných témat, vedle toho, na které mají rozdílný názor.