Jelínku, proboha, přestaň se tu tvářit, že směšně nízký (15%) zájem zákazníků o elektromobily je dán čistě finanční stránkou. Většině lidí jsou čistokrevná EV k smíchu jak pro svou uživatelskou "hodnotu" tak i fakt, že jsou jim de facto diktována jako jediný budoucí směr jejich "volby", zatímco spalováky jsou naopak dlouhodobě znevýhodňovány a perzekuovány. Když pominu, že silný 300koňový+ spalovák bude velice pravděpodobně dražší než 300koňový+ elektromobil, tak já osobně bych třeba před Audi či MB žádné Tesle přednost rozhodně nedal, a to ani tehdy, kdyby stála třetinu cen těchto zavedených prémiových značek.
Jakmile se na výkonu vozu podílí el. pohon, doporučuji zbystřit, případně si počet udávaných koní rovnou vydělit dvěma, aby to posloužilo jako adekvátní srovnání s obyčejným spalovákem. 200 koní v relativně malém autě a maxko naprosto ubohých 170km/h? To je výsměch. Můžete si tu plácat játra o tom, že povolená rychlost je na našich dálnicích 130km/h, že jde o nedůležitý údaj, nebo že jde o omezovač (ha ha ha) ale pořád je to jeden z nejzákladnějších ukazatelů schopností vozidla a prsit se u auta výkonem 143KW, když vygereneruje maxko adekvátní 1,2 atmosféře se 60 kw je prostě směšné.
VW si za to může sám tím jak zbaběle, servilně a až podlézavě přistupoval k naprosto dementní politice greendealu. Všechny politické tvůrce nuceného diktátu elektromobility by měli odsoudit za velezradu, stejně jako "nebouřící se" nohsledy z vedoucích pozic jednotlivých automobilek. Zničit si perfektně fungující průmysl na základě falešné ekomorálky a ve prospěch produkce EV (o které ve srovnání se spalováky nikdo nestojí) to chce pořádnou porci tuposti. Velká gratulace. Že toto netušili idioti typu Timmermanse, Peksy, Gregorové, Niedermaiera, Uršuly či zdejší pochlebovači typu Vaculíka, Jánského, Majurníka, nejrůznějších Electrodadů a Vás všech EVdementů všedního dne (ať už z řad hrdých majitelů EV z pozice naivně -snobáckého přesvědčení či placených diskuzních trolů typu Plíška a jemu podobných stupidních vyj.ebanců)...to se dá ještě chápat, ale že tuhle na míle daleko průhlednou utopistickou vizi neprohlédli (nebo odmítli zpochybnit) i někteří lidé v problematice kovaní...to je hodno trestu.
Mohl by mi pan Koubek vysvětlit, proč tam dvakrát akcentuje cosi ve smyslu: "auto, co Vás možná nechytí za srdce, protože je to konzervativní liftback." Co to je za výblitek? Asi ani nejzarputilejší obhájce praktičnosti kombíků nebo nedej bože módní vlny SUV a crossoverů nemůže s jasnou myslí tvrdit, že se tyhle krabice mohou po estetické stránce srovnávat se sedanem(lifbackem) nebo sporbackem. Kombík je vždycky ústupek estetiky vůči praktičnosti, SUV a crossovery pak čistě dekadence zákaznického vkusu. A nic na tom nemění, že čtyřkovej Superb je po stránce dizajnové jednoznačný krok zpátky oproti předchůdci. I tenhle humpoláckej liftback je pořád o parník hezčí než hnusy typu Kodiaqa či Ennyaqa.
Strašně mě baví, jak si elektroblbečci v zoufalství vysvětlují směšně nízké prodeje EV tím, že jde čistě o cenu vozu:)))) Za mě by musel nový Elektromobil stát cca třetinu ceny spalováku, aby to korelovalo s možnostmi, které dokáže uživateli poskytnout. A ani tehdy bych mu nedal přednost. Zcela vážně a upřímně.
Asi nebudu jediný, kdo po přečtení článku dostane chuť rozmlátit panu Peleškovi tlamu. Tady jsou čtyři rady. 1)Dělejte auta tak, aby i ty 25 let staré modely nebyly často v lecčems lepší, trvanlivější a kvalitnější než ty Vaše současné ultramoderně-progresivní jebky. 2)Netaxujte si za nová auta ceny, které jsou pro obyčejné lidi zcela nedostupné. 3)Koncipujte auta tak, aby vydržela bez problémů sloužit nejen prvnímu majiteli a člověk o ně jevil zájem z pozice skutečného vlastníka, nikoliv pouhého provozovatele na operák nebo uživatele služebáku...to se to pak Škodovečce dělají statistiky:)) 4)V rámci své kampaně "vyhoď starou vránu a vyměň ji za novou" si nevycucávejte z prstu lži o totální absenci emisních norem u jakýchkoliv starších vozů ani jejich zoufalé nepoužitelnosti v rámci bezpečnosti provozu. Mám dvě Audiny stáří 20-25 let a obě plní emisní normu 4, reznou mnohem méně než o polovinu mladší modely tuctových značek a hlavně jsou o parník bytelnější a kvalitnější než tuctová auta mainstreamových značek, jejichž jedinou hodnotou je falešné pozlátko novosti a hračkoidní Crossover dizajn. Raději budu mít klidně staré, ale skutečné "Auto" než jeho napodobeninu s kupou nesmyslných featurek, polovičním downsizingovaným motůrkem, poloviční životností kastle a po pár letech rozvrzaným (zato plně recyklovatelným) interiérem, který si můžete strčit tak maximálně do řitě. Za mě si může koupit nové auto jen naprostý blázen, lhostejno nakolik je movitý. Není to nic jiného, než akt dobrovolného sebeokradení.
Tvl, proč píšete článek o tom, že si tam třicítka vsunula devatenáctku? Však je to úplně normální. Doufám, že speciálně za tuhle novinářskou bombu dostane Jarda Zbožínek pulitzera nebo aspoň pořádný prémie. Bejt jim, tak se za svou tvorbu stydím a jdu dělat něco potřebnějšího, třeba vydávat fráčky do armády spásy.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
"Mě ty filmy bavěj, ale já je nikdy nedokoukám do konce."🙂))))))))