Jánský zjišťuje, že mu jemu typickou výhradní adorací EV pšenka dostatečně nepokvete, tak tentokrát sepsal na zakázku pochvalu něčeho normálního a použitelnějšího. Pokud jde o mě, milion za Škodovku s 1,5 tsi je prostě moc, tečka. Za podobnou cenu se dá sehnat A4 nebo BMW 3, tedy auta, která sice na Superb značně ztrácejí ve vnitřním prostoru, ale ve všem ostatním jsou pochopitelně lepší. Ano, oproti hnusům typu Kodiaq a Karoq je Superb pořád kus poměrně hezkého auta (v liftbacku, samozřejmě), ale co si budeme nalhávat, oproti předešlé generaci je po vizuální stránce jednoznačným krokem zpátky. Prostě udělali z nejhezčí škodovky všech dob takového trochu humpoláčtějšího mutanta mezi posledním Passatem a Kodiaqem, který ztratil na kráse jak zvnějšku, tak hlavně zevnitř, protože nejen kaplička ale celá žebrovaná palubka se mi vyloženě nelíbí. Pokud jde o motor, tak ta čísla zrychlení i maximální rychlosti nejsou na daný výkon a rozměr auta vůbec špatná, kdo se bojí předjíždět se 110kw autem, asi by vůbec neměl dostat řidičák. Diesel mi dává smysl jen pro lidi, kteří pravidelně tahají. Suma sumárum, dnes si většina našeho chatařsko-houbařského národa kupuje hnusné a nemotorné SUV krabice s výmluvou, že jsou to pro potřeby rodinného vozu prostorově jediné vyhovující možnosti. Takovým bych doporučil právě Suberb. V něm totiž získají auto více než prostorné(možná že víc, než celej Kodiaq) a ke všemu se na něj bude dát i dívat, což se o všech těch Tusconech, Kodiacích, Kiečkách Sportage a podobných zvěrstvech na kolech říct nedá. Jenom bych dal přednost logicky třetí generaci.
Ano, po neoddiskutovatelných a veskrze pozitivních zkušenostech celé západní Evropy s přínosem migrantské vlny, zejména pak v Německu, Belgii a Švédsku, je přesně tento morální srdíčkovský apel okořeněný bagatelizováním "veskrze nicotného a přirozeného" podílu kriminality ze strany migrantů...... tím pravým, co potřebujeme. Opravdu mě mrzí, že to nejsou právě podobná sluníčkovská hova.a střihu pana Dědka, kdo okusí meducínu, kterou nám zde předkládají jako tu lidsky správnou. To se to doma v trolím pokojíčku (prý" pojďme to změnit") káže o morálce. Jestlipak by tyhle pravdy blil i za předpokladu, že by žil v jedné z městských čtvrtí, jež se najdou prakticky v každém větším německém městě, kam není radno chodit nejen před setměním, ale tak nějak nikdy. Za předpokladu, že by i jeho partnerku tam někde na záchodcích libovolné plovárny projeli s kudlou na krku ze všech možných světových stran. Škoda, že si podobné kratochvíle spojené s výhodami multikulti soužití nevychutnají jen a pouze podobní brojiči za práva ekonomických migrantů na šlechetně podanou pomocnou ruku. Ale bohužel, od.erou to hlavně zcela nevinní lidé. Přitom právě panu Dědkovi by ta tlama rozšlapaná partou demokracií rozjívených migrantských mladíků slušela jako málokomu dalšímu.
"Životnost baterie i u menší baterie (39 kWh) by měla několikanásobně překročit průměrnou životnost vozidel,“ shrnují autoři.
To si asi páni výzkumníci než vyblili tohle pofidérní tvrzení k něčemu přičichli, ne? Za mě musí kvalitní auta sloužit minimálně 20-25let (Mám dvě stará auta, podotýkám benzínová a bez problémů schopná plnit emisní normy 4, a obě jezdí 22 let v kuse bez jakéhokoliv zásadního zásahu do motoru.) Takže když už se chci ohánět nesmrtelností pohonné jednotky EV i surovinovou nenáročností pro její výrobu, měly by i tyto baterie vydržet bez zásadní degradace stejný čas, tedy čtvrtstoletí (o násobcích, nějakých 40-50 letech, se tu bavit fakt nebudeme: )))))) Pokud si někdo kupuje auto, aby ho vyhodil za 3-5 let, a že je to u moderních elektrosnobáčků poměrně časté, tak to potom ano, to věřím, že baterie tuto životnost dvojnásobně překoná. Takový člověk by se ale asi neměl ekologičností vůbec ohánět.
Takže paní, která o autech očividně neví absolutně vůbec nic a jejich spolehlivost hodnotí dle pevnosti výfuku vyvozuje na základě své naivity, že se z bazaru nedá koupit kvalitní ojetina? Namísto, aby si auto šla proklepnout s někým, kdo je alespoň trochu erudovanější? Upřímně, za mě jsou ojetiny z bazarů naprosto nelákavé, ale ne proto, že by tam stála jedna past vedle druhé. Jednoduše proto, že auto, které seženete od priváta za 100 tis., bude stát ve velkém bazaru o 30-40 tis více. Je to zlodějna, jejíž výhody ohledně jakýchkoliv záruk jsou velice pofidérní disciplínou. Za mě je mnohem lepší vzít mechanika s diagnostikou a jet na auto od priváta. S tím se nejlépe kontaktovat týden -dva dopředu třeba na FB či mailem a navázat korektní komunikaci, v rámci níž se o autě dozvíte mnohem více než z inzerátu, necháte si poslat mnohem detailnější fotky, klidně záznam studeného startu atd. Poptáte se na důvody jeho prodeje v při vzájemných sympatiích se i mnohem lépe domlouvá sleva. Věřte mi, že když si s takovým člověkem vyměníte x delších mailů, případné podezřelé jednání prodávajícího se dá mnohem snáze odhalit.
Poprvé Jánský nelže. Ano, předešlá Kia Sportage nebyla právě nevýrazná. Byla totiž výrazně hnusná a veškeré pokusy to zakecat působí jako nemístný eufemismus. Tohle je jen kosmetická úprava totální paskvilu. Já mám k SUV averzi obecně, ale Kia Sportage a Nissan Juke jsou tak nelidsky ošklivá auta, že to snad ani není možný. Pokud neexistuje peklo, autoři dizajnu těchto skvostů by měli dostat zakázku k jeho navržení a pak tam samozřejmě i za trest skončit. To by byl myslím adekvátní trest za jejich progresivitu a invenci.
Řeknu to takhle, v rámci řevnivosti německé prémiové trojice Audi-BMW-Mercedes.....jsem vždycky na straně Audi. Mám dvě staré Audinky a je to zkrátka moje oblíbená značka. Nicméně veškerý vývoj exteriéru Audin se za poslední dekádu smrskl na jedinou věc, a tím je tupé a totálně neinvenční zvětšování single frame masky. Takže z Audin, které doslova dominovaly svou elegancí a minimalisticky strohým dizajnem je dneska flotila aut, která připomínají nabořené vraky omotané pletivem do králíkárny. Ještě že BMW v téhle stupidní bigorexii Audi ještě překonává a hrotí svůj nevkus podobným způsobem. No a Mercedesy? Ty mají nejlepší léta také dávno za sebou. Zejména jejich interiéry jsou laciné jak z hlediska dizajnu, tak kvality zpracování.
Kia Sportage (zejména v páté generaci) patří spolu s Kia EV9 a Nissan Juke k absolutně nejhnusnějším autům současnosti. Tohle je jen taková kosmetická úprava, asi jako kdyby si Quasimodo zaskočil na lifting. SUV jsou neelegantní a neforemné krabice už ze své podstaty, ale na některé se dá koukat alespoň zepředu (Mazdy, Volva, Peugeoty, Touareg)....tohle ale není ten případ.
Nesnáším módu SUV krabic, která není ničím jiným než dokladem bigorexie a totálního nevkusu zákazníků. Nicméně, zrovna tenhle vyvýšenej "Pohřebák" od Hyundaie má předek paradoxně (Landroversky) decentní až elegantní. Oproti totálním zrůdnostem jako Kia EV9 nebo Kia Sportage čtvrté a zejména páté generace je poslední Santa Fe vyloženě krasavec. Ano, je to tak trochu jednooký král mezi slepými, oproti jakémukoliv byť čtvrtstoletí starému sedanu (s výjimkou Thalie) připomíná pořád jen odhalený kus Godzillího žaludu, ale mezi svými souputníky z platformy SUV, s nimiž chtě-nechtě sdílí retardovanou módu krabicoidního moru......patří mezi to lepší. Teda zepředu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Sedm let je naprosto neadekvátních, i s přihlédnutím k věku bych mu dal minimálně dvojnásobek bez možnosti dřívějšího propuštění. Plus bych mu kladivem postupně rozmlátil každý jeden článek prstu na rukách a chodidlech, nárty, kotníky, klíční kosti, spodní čelist. Nic, co by hocha ohrožovalo na životě, ale tak nějak by mu věrně nastínilo charakter jeho útoku na nebohého starého pána. Vlastně bych mu dal vybrat, zdali raději 20 let nebo pouhých 14 avšak s bonusem této řemeslnicko chirugické anabáze.
1 odpověď