"Na nejvyspělejších evropských trzích tvoří hybridy a vozy s čistě elektrickým motorem už 37 procent ze všech aut." Aneb EVzaprodanec Felenda trapně překrucuje realitu. Za prvé se ohání procentuálním podílem, v němž jsou zahrnuty i hybridy, což je údaj naprosto irelevantní, protože problém evropských automobilek nevznikl na základě hybridů, jejichž průnik do nabídek automobilek je zcela legitimní, nýbrž absurdního politického tlaku na totální potlačení spalováků ve prospěch čistokrevných elektromobilů, o které panuje v celosvětově směšný 15% zájem zákazníků. Kdyby neexistovaly tyhle pseudoekologické greendealovské tlaky alias kudla do zad z vlastních řad a v EU nerozhodovali zelení dementi, kteří danému průmyslu absolutně nerozumí, evropské a zejména pak německé automobilky mohly nadále v klidu pracovat na vývoji a prodejích automobilů se spalovacím motorem, tedy v disciplíně, kterou ovládaly tak, že se tomu Čína nikdy nepřiblížila a nepřiblíží. Hlavně je o automobily se spalovacími motory (na rozdíl od elektromobilů) stále velký zákaznický zájem, což alibistickou formulkou "vyspělé evropské trhy" Felendo nijak nazamaskuješ. Těmi vyspělými myslíš zřejmě pošahané Švédsko, Belgii a další z hlediska kvantity zcela marginální prostředí. Globální fakta, i ta celkově evropská jsou ale jiná, z celkového počtu prodaných automobilů zaujímají čistokrevné elektromobily ubohý 15% podíl. Navzdory totální mediálně-politické masírce, dotacím a dalšímu protěžování a naopak zřejmé perzekuci spalovacích motorů.(Výhružky ukončením výroby, umělé navýšením cen dotující EV, emisní povolenky atd)
Tak tady není co řešit. Grznárovi může fandit jen podobně laděný imbecil. Benda má odstup, na klecového šaška i poměrně nadstandardní intelekt a své možnosti vůči jednotlivým soupeřům vidí střízlivě a rozumně. Grznára rád nemám, vůbec, ale je na něm fajn, že to není zbabělec. Sám ale musí tušit, že proti mnohem lépe stavěnému Bendovi to bude mít hodně těžké.
Řeknu to takhle, nesnáším greendeal a veškeré idiotické tlaky EU s ním spojené. Elektromobily nejsou ani omylem adekvátní náhrada za spalovací motory a ze vzniku "Emisní Policie" opravdu nejásám....Ale pokud se bude zabývat skutečně jen viditelně a dlouhodobě kouřícími auty, nemám s tím problém. Ta totiž nemají na silnici co dělat.
Divím se, že v dnešní době, kdy je dítě pupek světa, a každý jeden synáček prudce svébytný malý génius......nestačilo klikyháky nafotit a prodat pak za bujaře nadšeného tleskotu progresivních znalců artu v nějaké galerii moderního umění. Hned by bylo vyděláno na náhradu škody. Ne, teď vážně, chudáci majitelé aut. Doufám že z rodičů, jejichž výchovně-dozorná role více než krapítek zaabsentovala ty prachy dostanou. Tak či onak to tržní cenu poškozených aut nevylepší.
Paní redaktorko, potažmo paní religionistko, proboha, uvažujte trochu. Doopravdy se domníval, že ženám odháčkováním pomáhá? A proč tedy odháčkovával jen ty jemu sexuálně přitažlivé? Pročpak obézní céčka neprošla jeho velkorysým sítem altruismu?🙂)) A že byl velmi pohledný? To je vtip? Však je to plešatý, tlustý prase co nedosáhlo jateční váhy jenom proto, že měří směšnejch 170cm. Fakt ideální spodobnění ženského ideálu. Upřímně, divím se, že se ženy k odháčkovávání vůbec přiznávaly. De facto tím světu vykřičely, jak vypatlané stádečko reprezentují.
Vynikající herec, za jehož zejména komediální role jsem vděčný. Kromě pana Poppera ze Smrti krásných srnců i za Fešáka Huberta, Lucifera z Čertů.., Járy z pentalogie "Šéfe", architekta Jana z Kam pánové, kam jdete nebo četnického velitele z Dobrodružství kriminalistiky. Výborně zahrané postavy, spousta obdržené radosti a srandy. Děkuju, pane Heřmánku.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tenhle progresivně invenční ultramoderní lempl zprasil jedny z nejdražších modelů BMW. Jeho odchod z Mnichova je smutnou zprávou pro Mercedes a Audi:)))
2 odpovědi