žeby zprasil? Tak proč se tak dobře prodávají? Nechápu.
A to byste koukal, jak by se prodávaly, kdyby je nezprasil. Pokud jste si nevšiml de facto hromadného odmítání tohoto směru dizajnu i ze strany valné části BMW skalních fans, tak Vám to asi nevysvětlím. Pokud se Vám líbí třeba poslední sedmička, tak už asi tuplem ne. K čemu ej to auto vrchol všemožných technologií a luxusu, když vypadá jako žalud z Godzilly? Jakýkoliv starý trojkový Bavorák mi imponuje mnohem víc, než tenhle úděsnej prasoid.
Argumentačně jsem nemohl nikdy prohrát, když se žádný souboj nekonal, vygumoval jsem tě přímo v začátku příběhu - tedy dotazem zdali vůbec vnímáš že Phaeton je překarosované Bentley (pro pomalejší znovu - překarosované, platforma, architektura, palubní sít, vše identické s Bentley Continetal) a nemá naopak nic společného s A8. Z toho ses začal kroutit jak had a jenom ses snažit to všemožně zleva zprava okecat, ale dodnes jsi na to neodpověděl, protože samozřejmě víš že jsi v koutě 😉
Pochopitelně tím že Phaeton byl Bentley a ne A8 je daná cílová skupina a mj. prodejní čísla - opět argument na který nemáš co kváknout, protože i trubce dojde že překarosovaný Bentley se značkou VW se nemůže nikdy prodávat v objemech jako konfekční A8, to je naprosto zřejmý fakt, který naivně ignoruješ, v domnění že asi zapadne. Dtto cenovka - právě proto že se Bentley nabízelo za cenu A8 šlo o ztrátový projekt, atd, ale to jsou všechno věci který každý v oboru velice dobře ví, jenom ty ses jako hlupák zaseknul na té své mylné domněnce a tvoje ego nedovoluje si uvědomit že tu plácáš naprostý nesmysly, a tak se v tom babráš dál, přitom ty fakta už nikdy nezměníš 😉
🙂))))))))))))))))Bentley se nenabízela za cenu A8, ale pomalu dvakrát tolik, ty pab.be. Fakt nemá cenu vysvětlovat id.otovi míru jeho idiocie. Týden tu vždycky sbírá síly, aby pak pokaždé vyblil ty samé lži a alibismy, a hlavně kupu nových nesmyslů, kterými se dál a dál zamotává do svých lží. Zadej si na google Phaeton, otevři si všechny články a pochopíš snad, že ho všichni vnímají jako výstavní propadák. Ale co, mnohem důležitější je přece názor jednoho bezvýznamného trot.a Čermáka, který se xxxkrát sám usvědčil z toho, že nezná ani třídy, do nichž se člení auta. Natož aby si vyhodnotil oficiální fakta a následně je argumentačně předložit do diskuze. Dokonce neovládá ani jednoduchou matematickou logiku. Několikrát jsem tě tu usvědčil z totálních lží, ale je to opravdu ztráta času. Vysvětlovat trot.ovi, jak moc je mimo.
Redaktor by se měl podívat na poruchovost tohoto konkrétního modelu, ne na poruchovost Dacie pred 10 lety.
Hodnotit poruchovost u 2-4 letého auta? To by snad ani nemělo jít. Pokud auto jeví zásadní poruchy během prvních deseti let, tak je to hodně nepovedený produkt, když během první pětiletky, tak je to totální šunt, za který by měly na automobilku mířit hromadné žaloby. Moje stará Audi jezdí 22 let bez jediného vynuceného zásahu do motoru.
"Na nejvyspělejších evropských trzích tvoří hybridy a vozy s čistě elektrickým motorem už 37 procent ze všech aut." Aneb EVzaprodanec Felenda trapně překrucuje realitu. Za prvé se ohání procentuálním podílem, v němž jsou zahrnuty i hybridy, což je údaj naprosto irelevantní, protože problém evropských automobilek nevznikl na základě hybridů, jejichž průnik do nabídek automobilek je zcela legitimní, nýbrž absurdního politického tlaku na totální potlačení spalováků ve prospěch čistokrevných elektromobilů, o které panuje v celosvětově směšný 15% zájem zákazníků. Kdyby neexistovaly tyhle pseudoekologické greendealovské tlaky alias kudla do zad z vlastních řad a v EU nerozhodovali zelení dementi, kteří danému průmyslu absolutně nerozumí, evropské a zejména pak německé automobilky mohly nadále v klidu pracovat na vývoji a prodejích automobilů se spalovacím motorem, tedy v disciplíně, kterou ovládaly tak, že se tomu Čína nikdy nepřiblížila a nepřiblíží. Hlavně je o automobily se spalovacími motory (na rozdíl od elektromobilů) stále velký zákaznický zájem, což alibistickou formulkou "vyspělé evropské trhy" Felendo nijak nazamaskuješ. Těmi vyspělými myslíš zřejmě pošahané Švédsko, Belgii a další z hlediska kvantity zcela marginální prostředí. Globální fakta, i ta celkově evropská jsou ale jiná, z celkového počtu prodaných automobilů zaujímají čistokrevné elektromobily ubohý 15% podíl. Navzdory totální mediálně-politické masírce, dotacím a dalšímu protěžování a naopak zřejmé perzekuci spalovacích motorů.(Výhružky ukončením výroby, umělé navýšením cen dotující EV, emisní povolenky atd)
Tak tady není co řešit. Grznárovi může fandit jen podobně laděný imbecil. Benda má odstup, na klecového šaška i poměrně nadstandardní intelekt a své možnosti vůči jednotlivým soupeřům vidí střízlivě a rozumně. Grznára rád nemám, vůbec, ale je na něm fajn, že to není zbabělec. Sám ale musí tušit, že proti mnohem lépe stavěnému Bendovi to bude mít hodně těžké.
Řeknu to takhle, nesnáším greendeal a veškeré idiotické tlaky EU s ním spojené. Elektromobily nejsou ani omylem adekvátní náhrada za spalovací motory a ze vzniku "Emisní Policie" opravdu nejásám....Ale pokud se bude zabývat skutečně jen viditelně a dlouhodobě kouřícími auty, nemám s tím problém. Ta totiž nemají na silnici co dělat.
Divím se, že v dnešní době, kdy je dítě pupek světa, a každý jeden synáček prudce svébytný malý génius......nestačilo klikyháky nafotit a prodat pak za bujaře nadšeného tleskotu progresivních znalců artu v nějaké galerii moderního umění. Hned by bylo vyděláno na náhradu škody. Ne, teď vážně, chudáci majitelé aut. Doufám že z rodičů, jejichž výchovně-dozorná role více než krapítek zaabsentovala ty prachy dostanou. Tak či onak to tržní cenu poškozených aut nevylepší.
Předem netuším, proč bys měl být "za špatného" - taková úvaha vznikla (opět) pouze ve tvé hlavě, ovšem z neopodstatněné premisy. Já nic takového netvrdím. Stejným způsobem jsi uvažoval nad úrovní humoru mého prvního komentáře a věcmi z tvé úvahy plynoucími, neboli - ze své čistě subjektivní domněnky (respektive potenciálně liché premisy) o jeho "nepostřehnutelnosti" atd - vyvodil možná vysvětlení, z nichž minimálně jedno by jedinec s alespoň standartní úrovní vychování maximálně tak uvážil, nikoliv však druhému řekl či napsal, a to i kdyby jeho původní premisa byla pravdivá. Případný kondicionál na věci nic nemění. Svůj nedostatek můžeš zaměňovat za "přecitlivělost" ostatních, jak jen chceš, ovšem nijak si tím nepomůžeš (spíš naopak). Jsi poměrně chytrý, tak zřejmě víš, co znamená "myslet"...
Pro případ (takzvaně "pro jistotu"), že by měl náhodou kdosi pocit, že dané souvislosti nechápeš, mohl by tento anebo kdokoliv, kdo čte to, cos napsal, dosti neprozíravě poskytnout předem vysvětlení, z nichž by ti řada po právu jako kompliment zrovna nepřipadala, neb jsou urážkou i ve značně obhroublé společnosti - a to by bylo samo o sobě nejen ukázkou neomalenosti, ale i ubohé lacinosti. Taková rétorika není omluvitelná ani v případě, že se taková premisa později ukáže jako pravdivá, neboli dojde k "naplnění skutkové podstaty" 😄, budu-li parafrázovat tvoji glosu. Toliko pointa věci, již se ti snažím celou dobu podat. Jest otázkou, zdali zbytečně, či ne... 😉
Chlape, to je strašně dlouhé. Kdybychom se aspoň hádali na nějaké téma, ale my tady jenom bohapustě exhibujeme okolo něčeho, co se ani nedá nazvat sporem. Čus, a méně ublíženectví vinšuju, já se zase budu snažit být přívětivější a méně neomalený.🙂))))
Čistě vzato neformální logikou - pokud jeden nepochopí vtip, ještě to neznamená, že tam žádný není. Nehledě na to, že každý disponuje plus mínus odlišným smyslem pro humor. Tvoje tvrzení je "non sequitur" jak vyšitý.
Nicméně jedinec, jenž si svým tušením není jist a přesto - nutno dodat na základě svých domněnek - raději "pro jistotu" glosuje všechny možné varianty za cenu zbytečného urážení druhých, ke své škodě - stejně tak zbytečně - shazuje pouze sám sebe, což se ti docela povedlo... 😉
Takže sumárně. Ty jsi naprosto zprasil svůj pokus o ironickou glosu, která se jakémukoliv humoru nepříblížila ani na kilometr, já si přesto udělal pro zhodnocení tvého jalového výplodu velkorysá zadní vrátka pro případ, že bys opravdu nebyl takový nejapný obhájce guru Járy a myslel to jaksi v nadsázce, byť velice neobratně...a jsem to já, kdo je tu za špatného. Ale jdi ty. Ano, každý disponuje jiným smyslem pro humor. Ty opravdu nepostřehnutelným:)))) Ovšem nikoliv pro jeho sofistikovanost a náročnost vůči posluchači, jako spíš bohapustý nedostatek. Urážení druhých? Já myslím, že jsi zbytečně přecitlivělý, bylo tam psané: "pro případ, že bys to myslel vážně", tudíž se skutková podstata odůvodňující tvou případnou léčbu nenaplnila, a ty tak můžeš dál žít ve svém důstojném, byť z hlediska humoru krapet neinvenčním světě. Přesto musím říci, že jednáš opravdu slušně, inteligentně a poměrně květnatě, ač to opentlení latinou bylo jaksi zbytečně demonstrující.🙂))) Inu ani vzdělání či všeobecný přehled není nutně zárukou, že bude člověk též vtipný, či aspoň záživný.
Takže si to shrňme, aby to došlo i debi.ovi tvého kalibru. Tvrdil jsi, že je Phaeton vyšší třída než A8. Jak zní fakt? Není, je to obojí stejná třída a sice segment Luxusní vozy. Jakékoliv další členění je subjektivní, neoficiální a nemá pro náš spor žádnou relevanci. Jako ostatně nic z toho, co tu bleješ. Usvědčení tvojí tuposti číslo jedna. Za druhé, tvrdil si, že prodeje Phaetonu byly nad očekávání. Jak zní fakt? Nebyly, byly naopak zklamáním pro všechny, včetně samotné Piecha a celý Volkswagen. 90% veškerých zdrojů mi v tomto dá za pravdu, tobě maximálně ten Karel z domnělého hospodského automotive clubu. Tedy to máme usvědčení z Čermákovic debility číslo dva. Jdeme dál. Dostal si tu jasné důkazy, že jsi mimo, načež si začal alibisticky plácat cosi tom, že Phaeton cílil na jinou a sice užší klientelu, a vzhledem k tomu byly i zlomkové prodeje oproti A8 gigantickým úspěchem. Zase omyl. Zatímco A8 V12 stála kolem 100tis euro, Phaeton V12 o něco méně, tak to tvoje Bentley se prodávalo pomalu za dvojnásobek. Takže ty tu argumentuješ absolutně retardovanou logikou, že Phaetonů se prodalo mnohem méně než A8ek proto, že lidé, ačkoliv mohli dle tebe lepší auto(Phaeton) za nižší cenu, než je dle tebe to horší (A8), přesto si tu šanci na kup svého života nechali utéct a koupili si za víc peněz to horší.🙂 Chudáci hloupoučtí, mohli mít překarosované Bentley(které jen tak mimochodem vypadá jako dvojník té A8 a nikoliv Bentley) za hubičku a oni dali přesto přednost modelu zavedené a vyhlášené značky luxusu v podobě Audi A8. Fakt mě, ty retarde bavíš.
Čímž se vracíme na začátek a potvrzení mého původního argumentu, proč byly A8 prodejně mnohem úspěšnější než Phaeton. Protože když už měl někdo takový peníze na auto luxusní třídy, chtěl luxusní značku a ne Volkswagen, byť sebevypiplanější a s podvozkem(nebo čímkoliv jiným:))) z Bentley, avšak jaksi za poloviční peníz:))) To jen ta tvoje dementní hlavička si to neumí(nebo spíš nechce pobrat) a tak tu čím dál trapněji sází proti jednoznačným a neprůstřelným argumentům podpořeným fakty ty svoje ubohé alibistické žvásty. Už to chápeš, ty debí.ku?
Copak o to, ty jsi zjevně neviděl hodně věcí, např. produkční plány Phaetonu 😉 Právě to že netušíš základní věci, tedy že Phaeton je překarosované Bentley a s A8 nemá nic společného, je základní problém tvého plácání se tady 😉
To že jsi zase dostal čočku a odcházíš s těma svejma nesmyslama o A8 jak spráskanej pes, je jen důsledek tvého chování, i ten poslední blb na světě pochopil že překarosované Bentley, které je ve zcela jiném segmentu a má zcela jinou cílovou skupinu, nikdy nemůže mít produkční čísla konfekčních modelů. Jen ty ne.
Takže ramena tu můžu dělat jen proto, že ty ji takovej pitomec, normální člověk by pochopil základní fakta a dál diskutoval, tvoje ego ale nepřeneslo že jsi si naběhnul,a pak už se v tom jenom plácáš.
Takže si to shrňme, aby to došlo i debi.ovi tvého kalibru. Tvrdil jsi, že je Phaeton vyšší třída než A8. Jak zní fakt? Není, je to obojí stejná třída a sice segment Luxusní vozy. Jakékoliv další členění je subjektivní, neoficiální a nemá pro náš spor žádnou relevanci. Jako ostatně nic z toho, co tu bleješ. Usvědčení tvojí tuposti číslo jedna. Za druhé, tvrdil si, že prodeje Phaetonu byly nad očekávání. Jak zní fakt? Nebyly, byly naopak zklamáním pro všechny, včetně samotné Piecha a celý Volkswagen. 90% veškerých zdrojů mi v tomto dá za pravdu, tobě maximálně ten Karel z domnělého hospodského automotive clubu. Tedy to máme usvědčení z Čermákovic debility číslo dva. Jdeme dál. Dostal si tu jasné důkazy, že jsi mimo, načež si začal alibisticky plácat cosi tom, že Phaeton cílil na jinou a sice užší klientelu, a vzhledem k tomu byly i zlomkové prodeje oproti A8 gigantickým úspěchem. Zase omyl. Zatímco A8 V12 stála kolem 100tis euro, Phaeton V12 o něco méně, tak to tvoje Bentley se prodávalo pomalu za dvojnásobek. Takže ty tu argumentuješ absolutně retardovanou logikou, že Phaetonů se prodalo mnohem méně než A8ek proto, že lidé, ačkoliv mohli dle tebe lepší auto(Phaeton) za nižší cenu, než je dle tebe to horší (A8), přesto si tu šanci na kup svého života nechali utéct a koupili si za víc peněz to horší.🙂 Chudáci hloupoučtí, mohli mít překarosované Bentley(které jen tak mimochodem vypadá jako dvojník té A8 a nikoliv Bentley) za hubičku a oni dali přesto přednost modelu zavedené a vyhlášené značky luxusu v podobě Audi A8. Fakt mě, ty retarde bavíš.
3
Sledujících
2
Sleduje
3
Sledujících
2
Sleduje
Řekl bych že jen pro audi. Mercedes cilí na jiné zákazníky než BMW a Audi. Já když jsem vybíral tak jsem nejdříve chtěl bmw ale pak jsem zjistil že mi více než na sportovnosti záleží na pohodlí a když někdo hledá obývák na kolech nemůže skončit v ničem jiném než je S-class. Teda z těchto 3 značek.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nemohu soudit, s Mercedesy nemám moc zkušeností. Obecně bych ale řekl, že tahle německá prémiová trojka prostě hraje svojí ligu, a soutěží (snad s výjimkou Volva a Lexusu) jen mezi sebou a ty rozdíly mezi nimi jsou jen drobnými nuancemi. Říkalo se, že BMW je nejlepší jízdními vlastnostmi, Mercedes komfortem a Audi umí skloubit obojí v určitý kompromis, plus má asi nejlepší zpracování. Do jaké míry to platí nadále u jednotlivých modelů v jednotlivých třídách je otázka. Mně vadí na BMW zejména jeho pověst nespolehlivosti a na MB pak velký ústup z kvality zpracování plus děsný dizajn interiéru. Osobně je pro mě interiér oproti vnějšímu vizuálu vedlejší, ale moderní Mercedes to na můj vkus s tím diskovypulírovaným kolotočářským dizajnem palubky, plným blyštivejch cingrlátek a šílenejch větráků, přehání. Ale rejpnu si i do svého tábora a sice Audi. Ten dizajnový koncept " Dokola jen zvětšovat totálně tupě masku, až vypadá jako pletivo z králíkárny" mě nebaví. Já raději starou školu. Pro mě je nejhezčí auto posledních dvou dekád Mazda 6 třetí generace v sedanu.
1 odpověď