Vlajková loď s tříválcem:)) 200koní generující maximálku 100koňového spalováku:)) Geniální ukazatel automobilového úpadku současnosti. JJ, koně pocházející z EV či hybridní dopomoci mají halt většinou tak trochu kulhavku a doporučoval bych proto jejich počet rovnou dělit dvěma. Hlavně, že to má jeden displej přes celou palubku a druhej od sklepa až na půdu.
Tak jsem si na tebe včera vzpomněl - tedy ne že by měl chyběla ta tvoje okázalá tupost, to že se vůbec nechytáš v tématu už jsem si zvyknul už pár měsíců zpět, od té doby se jenom točíš v kruhu a pokaždé když zkusíš něco plácnout, tak dostaneš takovou facku že zas zajedeš a jenom štěkáš ty svoje nesmysly ale k tématu už se nevyjádříš, ale náhodou jsem koukal na Muldixe jak dělá recenzi na Bentley Continental po Kellnerovi. A víš co ty tupoune? Člověče o Phaetonu tam mluví několikrát (logicky když jsou to stejná auta jen s jinou karoserií), ale o A8 ani náznakem, protože každý kromě blba jako ty ví, že Phaeton je překarosovaný Bentley a s A8 nemá nic společného, ta stála na jiné platformě. Tak jsem si řekl že dostaneš poslední šanci vystrčit hlavy z kanálu a probrat se, a pochopit alespoň ten naprostý základ - tedy že Phaeton je překarosované Bentley, protože to že neumíš reagovat na žádnou věc týkající se Phaetonu, vychází do značné míry z tvé absolutní neznalosti, a toto je její základ.
Tak se snaž ty kašpare, to máš jako dárek 😉
No to si ale hodně skoupý, že na moje čtyři odkazy, které z tebe udělaly totálního de.enta hodíš jeden těžce vydolovaný v rámci jedné subjektivní recenze Muldise:))) Hochu hochu, ty taháš za tak krátkej koneček, že budeš asi doma v postýlce nonstop sám, viď? Prej facku:)) Dostal si tu tuny materiálu ke studiu, takže než mi pošlel nějaký na oplátku, nejdřív si je projdi, pak si udělej v tom svým minimozečku audit sebereflexe, vyhodnoť ho férově a musíš zjistit, že tady dostáváš ode mě dnes a denně sodu nejen fakticky, ale i tak celkově intelektuálně, což je samozřejmě zjevné i dle stavby jednotlivých našich odstavců, v rámci nichž se tu více (v mém případě) či méně (ve tvém) s úspěchem posíláme do řitního otvoru. Ne, fakt tohle neokecáš. Ve všech zásadních jádrech našeho sporu jsem měl pravdu. Klidně si tu hraj na slepou bábu díky jedné marginálii ve formě spojitosti Bentley s Phaetonem( která vyústila v to, že Phateon stál polovinu:))))))) a na to konto si namlouvej, že máš snad pravdu, ty ubožáčku.
Taky fandím Dynamu a dlouhodobá slabina? No tak.
Ano, rok po roce. Válič je zmatkář, na to jak je vysokej je nedůraznej a hodnej. V obraném pásmu dělal spoustu chyb, hlavně během rozehrávky. Ano, postupně se lepší, ale snad tři roky tam byl jako pěst na oko. Dostal tolik důvěry jako nikdo jiný. Měl de facto jednu solidní sezónu, a to tu loňskou, v níž Dynamo celkově neskutečně dominovalo a celý rok drtilo konkurenci, takže se s tím svezl, plus se mu zadařilo v ofenzivě. Více mě štval jenom Košťálek a letos ho trumfnul Šustr, ale jinak je pro mě Vála průměrný extraligový bek, který má určitě na to tuhle soutěž hrát, ale ne plejer zralej pro repre nebo nedej bože opora zadních řad týmu s titulovými ambicemi. Je to vyloženě sympatickej a hodnej kluk, ale rok po roce jsem vždycky trnul kdykoliv se dotknul puku. A viděla to tak minimálně polovina fanouškovské obce, stačí se podívat na diskuze třeba na FB. Jasně, nakonec se každá debata může ukončit tvrzením, že Rulík ví, co dělá, to je pravda. Osobně ale můžu říct, že velké zklamání pro mě představují i další nominanti z Dynama a sice Hájek a Kondelík. Oba jsou tam letos tak trochu za zásluhy, ale rozhodně v extralize nepodávají výkony, které by je logicky delegovaly pro repre. Rulík jim prostě věří za minule, toť vše. Kondelík je například jediný hráč, který je v týmu Dynama v mínusu(-6) Jako člen druhé lajny má vyloženě mizerná čísla. Herně to nevypadá zle, ale prostě je jalovej v produktivitě. Mnohem víc by si repre zasloužil třeba Vondráček. Válič je pak v repre samozřejmě jako "domácí" žolík. Toť můj názor, mně jako hokejista nesedne.
Ta petrolejová úderka je nějak citlivá na jakékoliv zprávy o EVéčkách..
To potvrzuju. Zvláště když je ten poměr mediálního prostoru věnovaný čínským EV/vs fosil naprosto opačný poměru prodejů a zájmu veřejnosti. Zvláště pak u některých zaplacených rádobyerudovaných pisálků typu Jánského, Majurníka nebo právě Hrbka, kteří mají rozhodně mnohem blíže k Čínou zaplaceným hlásným troubům elektromobility než erudovaným recenzentům a skutečným automotive novinářům.
Píše 25 let staré Mondeo, to nemůže být o třídu víš jak "moderní" Octavie III. Spíš je to tím, že fordy měly vždy lepší podvozky.
Třída vozu ale nesouvisí s jeho věkem. Mondeo je zkrátka střední třída, a to jedna z těch největších, Octavia je nižší střední třída, byť i ona rozměry nakukuje a leckdy i přerůstá do střední třídy.
Ale s tím naprosto souhlasím, ovšem nesmíme polevit s vývojem EV,abychom byli konkurenceschopní u nás i ve světě.Povolení 6ti a více válců bych určitě dal, jelikož to není o dopravě z místa A do místa B,ale o zážitcích a mnohdy velmi erektivních😉
Ano, vývoj EV ať pokračuje, ale ať to není na úkor něčeho, co dosud funguje. Jen se obávám, že tady je Čína z hlediska strategie zdrojů opravdu o dost dál.
Tak za rok 2023 bylo nejprodávanější auto v Evropě Tesla a je vcelku jasné proč, protože nám prostě ujeli s vývojem.Podle mě to dopadne,že EU dá na naftu a benzín časem takovou daň,že se prostě vyplatí jezdit EV.Ono EU není jediná ta zlá,ono podobným směrem to jde všude na světě kde nemají své zásoby ropy.Ono totiž ropa je důležitá v mnoha oborech,je to černé zlato,ale v dopravě se dá omezit.
Tesla, ach ano, další klišé elektrolů, které speciálně Vy nemáte zapotřebí. Tesla v čele zájmu snobáckého zájmu verozvěstů "pokroku", ano, zároveň to byl prakticky jediný ostrůvek EV v oceánu spalováků. Do nákupu Tesly se soustředila bezmála veškerá boomvlna prvotního nadšení vyznavačů progresivního a inovativního, toť vše. Pak se přidal Byd, ale ani ten v Evropě nejeví konkurenceschopná čísla. Jsou to výjimky potvrzující pravidlo, že na trhu, kde je možnost volby (a tím Čína díky své politice prakticky není), volí drtivá většina lidí spalováky, tím spíš, nejsou-li EV dotována. Důležitá jsou celková čísla prodejů, ne dílčí data, která jsou výhodná či nevýhodná pro jednu či druhou stranu. Jirko, omezit ropu klidně, ne ale totálním vymýcením spalováků, nebo udušením jejich totální použitelnosti skrze absurdní emisní nároky. Ostatně, k onomu omezování ropy se už nějakou dobu sahá. Musím ale konstatovat, že jste z té záplavy elektrogerojů jeden z těch soudnějších. Přesto se principiálně nemůžeme shodnout. Navíc, já zkrátka chci auto s benzínovým šestiválcem, Elektromobil mi přijde jako kastrát. A daně na naftu, tomu říkám opravdový trumf Elektromobility, coby vítěze téhle války technologií🙂)))) Velká gratulace. Ubohost.
Právě že čistokrevný retard si myslí, že ropa je nekonečná a vždy bude levné ji vytěžit,navíc když ji vůbec nemáme.Čína tohle moc dobře ví a proto do EV a surovin velmi investovala,kdežto lidé v EU se hádají jaká je to kravina,ropa je super a je nekonečná a přitom závod dávno začal a Čína i Tesla má velký náskok.Ano kdybychom se vrátili ke spalovákům,tak by se průmysl nejspíš zvedl,ale na jak dlouho? Největší automobilový trh nemá přísnější normy než EU jen tak.Tady přece zatím nejde o C02 ve světě,ale o emise ve městěch,kde bydlíme a spíme a to samé dělají všude ve vyspělém světě a každá norma EU od 1 byla hlavně kvůli tomu.Základ jsou čistá města,celá planeta je zatím nesmysl.Jistě nemusí se to dělat tak rychle,ale ostatní na nás nepočkají a ujedou nám ještě víc než teď.
PS:Já sem velký autíčkář,dokonce automechanik a v autech se hrabu 25 let a každý pohon má své výhody a nevýhody.EV nemá takovou duši jako spalovák a tím myslím erektivní zvuky 6 a více válce,to EV prostě nikdy mít nebude a to je za mě to největší kouzlo spalováků.
Tohle se dalo logicky čekat, protože po filtrech pevných částic,egr ventilech,močovině a dalších kravinách toho už nejde moc vymyslet a jen naivní člověk si myslí, že se to tak jak to je zastaví.
Je extrémně únavné něco vysvětlovat sice slušnému ale naivnímu a vlastní mantrou poblouzněnému člověku. Ta Vaše EV není žádná jediná možná vize budoucnosti, ani omylem, to si vy jen namlouváte, zatímco si každý energetik a technologický vývojář klepe na čelo. Veškeré závody s Čínou jsou zbytečné. EV nikdy nepřebere bez direktivního zásahu jdoucímu přímo proti volbě trhu hlavní natož jedinou roli na trhu, takže ať nám klidně Čína v daném závodu ujede, odletí klidně na Mars. EV je slepá kolej až to bolí. Setrvejme v Evropě na rozumném a ekonomicky výhodném přístupu, a tím je vývoj a výroba spalovacích motorů, ne na žádný vodík a syntetická paliva, ale fosilní paliva. Udržme rozumné nízké emise, ale neutahujme opasek ad absurdum. Setrvejme v technologiích, ve kterých se na nás Čína nikdy chytat nebude. Pár zelených demagogů a jejich nohsledů, kteří se bohužel dostalo k moci udělalo mnohem více zla než užitku. Vy je v dobré víře podporujete. Upřímně, já mám extrémní chuť vytáhnout každého ich.yla zpoza volantu jeho elektroplečky a přerazit mu na místě čelist. Berte tuto debatu s někým jako jste Vy, tedy slušným člověkem coby velký ústupek mojí trpělivosti. To jen abyste věděl, že s málokým tu ztrácím čas v rámci slušné debaty jako s Vámi. Hádek se stoupenci EV jsem tu měl doslova desítky a nebaví mě po sté vyjevovat diskuznímu oponentovi to, co by mělo být zcela zjevné, tím spíše za předpokladu, že se očividně neshodneme a celé to tedy nemá smysl. Takže ne, nesdílím Vaší mantru, že revoluce EV je neodvratná jako jediný tech. směr. Zatím má možnosti max jako okrajová alternativa
Právě že čistokrevný retard si myslí, že ropa je nekonečná a vždy bude levné ji vytěžit,navíc když ji vůbec nemáme.Čína tohle moc dobře ví a proto do EV a surovin velmi investovala,kdežto lidé v EU se hádají jaká je to kravina,ropa je super a je nekonečná a přitom závod dávno začal a Čína i Tesla má velký náskok.Ano kdybychom se vrátili ke spalovákům,tak by se průmysl nejspíš zvedl,ale na jak dlouho? Největší automobilový trh nemá přísnější normy než EU jen tak.Tady přece zatím nejde o C02 ve světě,ale o emise ve městěch,kde bydlíme a spíme a to samé dělají všude ve vyspělém světě a každá norma EU od 1 byla hlavně kvůli tomu.Základ jsou čistá města,celá planeta je zatím nesmysl.Jistě nemusí se to dělat tak rychle,ale ostatní na nás nepočkají a ujedou nám ještě víc než teď.
PS:Já sem velký autíčkář,dokonce automechanik a v autech se hrabu 25 let a každý pohon má své výhody a nevýhody.EV nemá takovou duši jako spalovák a tím myslím erektivní zvuky 6 a více válce,to EV prostě nikdy mít nebude a to je za mě to největší kouzlo spalováků.
Tohle se dalo logicky čekat, protože po filtrech pevných částic,egr ventilech,močovině a dalších kravinách toho už nejde moc vymyslet a jen naivní člověk si myslí, že se to tak jak to je zastaví.
Ropu a její zásoby či region zdrojů si berete čistě jako alibismus, to nás ještě dlouhé generace trápit nemusí. Na rozdíl od utopismu energetické infrastruktury hromadné elektrifikace či zdrojů surovin nutných pro výrobu baterií, které jsou jaksi v rukách Číny. Je proto trapné na toto konto protlačovat už nyní EV jako jedinou možnost, která navíc na nahrazení spalovacích motorů absolutně nemá možnosti a nedokáže nabídnout ani zlomek jejich výhod z uživatelského hlediska. Stejně tak řešení lokální situace v otázce emisí, ať už v rámci měst, zemí, kontinentů, když jde o globální záležitost. Jste plní vzletných myšlenek, které jsou ale neproveditelné. Nemáte na to zkrátka technologii, která by za onu direktivní změnu skutečně stála, aniž by zanechala více škod než přínosu. Jinými slovy my jako Evropa na svém stupidně moralistickém(navíc falešném) přístupu těžce proděláváme, zbytek světa se nám směje za naši nejapnost směje. Připomínám, že to, že zrovna Vy máte ještě poměrně přijatelný náhled na věc, nikoliv tak fanatický jako Vaši soukmenovci, nemění nic na faktu, že tábor, který svým postojem podporujete a reprezentujete, bohužel ony fanatické a iracionální kroky tvrdě vyžaduje. Určil datum konce zákazu spalováků, a už dlouhá léta jejich vývoj i prodej perzekuuje. To, že zrovinka Vy byste se zákazem posečkal je nám všem tak nějak k prdu, protože hájíte lidi, kteří jsou navzdory své faktické zabedněnosti(nahrazené ideovostí) bohužel zmocnění mocí a jednají přímo proti zájmům a hlavně preferencím drtivé většiny evropské populace. Už to sakra chápete?
Jistě ten zákaz je příliš rychlý,měl by být postupný.Smysl je jasný,snížit emise hlavně ve velkých městech a snížení závislosti na ropě kterou nemáme a nikdy mít nebudem.Na vesnicích a malých městech problém s emisemi není zase tak velký,tak celoevropský zákaz spalováků by nemusel být tak přísný.Problém je,že nám ve vývoji na Teslu a Čínu ujel vlak a že jednou prostě EV či jiné pohony vystřídá spalovák je vcelku jasné a ten kdo bude mít nejlepší technologie vyhraje.Proto si nemůžeme dovolit ve vývoji spát, protože jednoduše Čína je lídr a moc dobře ví, že je to budoucnost ve které může dominovat a proto má ještě přísnější emisní normu na auta než EU.
Celkově je ten Vás smysl je v této formě nesmyslem. Zatímco celý svět Vám na Váš domnělý bohulibý postoj snižování emisí totálně kašle, právě v čele s Čínou a USA, my tady jak banda demen.ů, (jejichž uhlíková stopa je oproti zmíněným minimální), si hrajeme na morální vůdce a pod touhle nejapnou ekologickou báchorkou si ničíme průmysl, který naší společnost z valné části vybudoval. Přitom již od normy Euro 5 jsou emise spalovacích motorů naprosto dostačující k dosažení rozumného kompromisu ohledně užitností a ekologií. Ale ne, my přijdeme s vypatlanou Euro6 a 7, které se už tak zubožené motory právě tou Vaší nízkoemisní politikou fakticky snaží zničit. Absolutně jsme neměli důvod přijmout hru o pravidlech EV, kde má Čína onu technologickou a strategickou výhodu. Měli jsem nadále klást důraz na vývoj a prodej spalovacích motorů, tedy doménu, ve které na nás Čína nikdy neměla a nikdy mít nebude. Namísto toho si na margo rozhodnutí pár zelených i.diotů, ideologických psychopatů a hlavně technologických diletantů bez kontaktu s realitou házíme klacky pod nohy ve prospěch EV, jejíž ekologičnost je jednak více než pofidérní, EV, o kterou panuje v porovnání s spalováky zoufalý nezájem, EV, která odevzdává všechny výhody mimo náš kontinent. Za mě může hájit tohle stanovisko jen čistokrevný re.ard. PS: EV rozhodně není nejlepší technologie, to jen Vy nesvéprávní obhájci elektropleček se ji snažíte do této pozice vetknout. Klidně si na EV pracujte a zdokonalujte, ale zákaz spal. motorů není jen příliš rychlý, je absolutně nepřípustný do doby, kdy si to vynutí trh, což se nestane nikdy
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Jakou mezeru? Další zbytečná krabice.