Jelínku, proboha, přestaň se tu tvářit, že směšně nízký (15%) zájem zákazníků o elektromobily je dán čistě finanční stránkou. Většině lidí jsou čistokrevná EV k smíchu jak pro svou uživatelskou "hodnotu" tak i fakt, že jsou jim de facto diktována jako jediný budoucí směr jejich "volby", zatímco spalováky jsou naopak dlouhodobě znevýhodňovány a perzekuovány. Když pominu, že silný 300koňový+ spalovák bude velice pravděpodobně dražší než 300koňový+ elektromobil, tak já osobně bych třeba před Audi či MB žádné Tesle přednost rozhodně nedal, a to ani tehdy, kdyby stála třetinu cen těchto zavedených prémiových značek.
Dobrý večer. Doporučuji vyzkoušet, mě to oslovilo natolik, že model 3 je sice malý, ale v půlce Listopadu bude dostupný nový model ZS hybrid. Jakmile zveřejní ceny jdu do toho.
Jen jděte. Já do toho nejdu, i kdyby to zlevnili na půlku. Já raději atmosférický šestiválec a auta, co nevypadají jako hračky.
Jakmile se na výkonu vozu podílí el. pohon, doporučuji zbystřit, případně si počet udávaných koní rovnou vydělit dvěma, aby to posloužilo jako adekvátní srovnání s obyčejným spalovákem. 200 koní v relativně malém autě a maxko naprosto ubohých 170km/h? To je výsměch. Můžete si tu plácat játra o tom, že povolená rychlost je na našich dálnicích 130km/h, že jde o nedůležitý údaj, nebo že jde o omezovač (ha ha ha) ale pořád je to jeden z nejzákladnějších ukazatelů schopností vozidla a prsit se u auta výkonem 143KW, když vygereneruje maxko adekvátní 1,2 atmosféře se 60 kw je prostě směšné.
VW si za to může sám tím jak zbaběle, servilně a až podlézavě přistupoval k naprosto dementní politice greendealu. Všechny politické tvůrce nuceného diktátu elektromobility by měli odsoudit za velezradu, stejně jako "nebouřící se" nohsledy z vedoucích pozic jednotlivých automobilek. Zničit si perfektně fungující průmysl na základě falešné ekomorálky a ve prospěch produkce EV (o které ve srovnání se spalováky nikdo nestojí) to chce pořádnou porci tuposti. Velká gratulace. Že toto netušili idioti typu Timmermanse, Peksy, Gregorové, Niedermaiera, Uršuly či zdejší pochlebovači typu Vaculíka, Jánského, Majurníka, nejrůznějších Electrodadů a Vás všech EVdementů všedního dne (ať už z řad hrdých majitelů EV z pozice naivně -snobáckého přesvědčení či placených diskuzních trolů typu Plíška a jemu podobných stupidních vyj.ebanců)...to se dá ještě chápat, ale že tuhle na míle daleko průhlednou utopistickou vizi neprohlédli (nebo odmítli zpochybnit) i někteří lidé v problematice kovaní...to je hodno trestu.
Byl jsem vloni ve špitálu - 8 týdnů a šlo dolů min. 20 kg. Na hubnutí je "dobré", když máte intenzivní bolesti (a nejen zubů) - to vás skoro veškerá chuť k jídlu zaručeně přejde ! To je skvělá "dieta" ...
To Vám nepřeju. Ale zase to berte tak, že na všem zlém je něco dobré. Doufám, že už je zdravotně mnohem lépe a jako malej bonus jste nepřibral všechno zpátky.
Mohl by mi pan Koubek vysvětlit, proč tam dvakrát akcentuje cosi ve smyslu: "auto, co Vás možná nechytí za srdce, protože je to konzervativní liftback." Co to je za výblitek? Asi ani nejzarputilejší obhájce praktičnosti kombíků nebo nedej bože módní vlny SUV a crossoverů nemůže s jasnou myslí tvrdit, že se tyhle krabice mohou po estetické stránce srovnávat se sedanem(lifbackem) nebo sporbackem. Kombík je vždycky ústupek estetiky vůči praktičnosti, SUV a crossovery pak čistě dekadence zákaznického vkusu. A nic na tom nemění, že čtyřkovej Superb je po stránce dizajnové jednoznačný krok zpátky oproti předchůdci. I tenhle humpoláckej liftback je pořád o parník hezčí než hnusy typu Kodiaqa či Ennyaqa.
90 kg je hodně kg. To už startovací hmotnost začínala dvojkou, nebo se k tomu číslu blížila?
Dobrý den. Začínal jsem na 183kg, končil na 93kg. Poslední léta si držím váhu kolem 110kg. Dřepoval jsem tehdy jako naturál 275kg, ve stoje tlačil čistě 100kg v sériích pro 6-7op, ale samozřejmě byl u toho vyžrané prasátko. Nestálo to za to, člověk neuběhl kilometr a půl a bál se o srdce. Dnes cvičím s menšími váhami, chodím na procházky a občas si jdu zaběhat. Hlavně si ale snažím hlídat jídlo, byť třeba o víkendu si klidně dopřeju. Všechno je o energetickém deficitu, nebo naopak nadbytku.
Ale neděj zase herečku co se uráží, stačí že jsi ze sebe udělal pitom.e široko daleko, a nesnaž se to okecat, jenom kňouráš a točíš se v kruhu 😉
Tvůj problém je dvojitý - jednak máš absolutní neznalost čehokoliv co se tématu týká, a proto se v tom pak ta matláš a nejsi schopen reagovat na cokoliv máš. A jednak jak seš dem.nt tak tvoj ego těžce nese ten první fakt, a kopeš nožičkama jak malý vzteklý dítě, a ne a ne pochopit že tím nic neurveš. Smůla.
To že o tom víš kulový je jedna věc, a to že jsi propásl možnost se přiučit je druhá. To že jsi tu ze sebe udělal naprostýho bl.a co neví ani ten nejzákladnější základ tématu - tedy že Phaeton je překarocované Bentley, to je perla a na ní ses ve finále uvařil.
Takže až zase budeš někde fňukat proč ty tvoje nesmysly končí v propadlišti dějin, vždy si polož otázku jestli už vnímáš že je Phaeton překarosované Bentley. Pokud ano, milerád se posunu k dalším bodům které zatím vůbec nechápeš, pokud ne, doporučují opět mlátit hlavou do zdi, efekt je stejný.
Tak čau ty kašpare 😉
Na tohle tempo dopisování fakt nejsi dostatečně záživnej, chytrej ani zajímavej. Už ani nevím, kolikrát jsem ti vysvětlil, že jsi tupec. Budiž ti polehčující okolností, že si to nikdy plně neuvědomíš. Jestli si neprohrál 100% našeho sporu, tak minimálně solidních 90%. Slav si klidně svých nejapných 10 % úspěchu a přetvařuj se nadále, že si ve všech zásadních ohledech nedostal argumentačně lekci. Měj se, šašku.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
"Mě ty filmy bavěj, ale já je nikdy nedokoukám do konce."🙂))))))))