Jako člověk, který tomu vůbec nerozumí, jsem si přečetl komentáře svých chytřejších spoluobčanů a vysvítá mi z toho, že balkónovou FVE z Lidlu můžu použít třeba na zahradě, kde nemám zavedený el. proud. Nazývají to ostrovním způsobem. Ale zároveň se dozvídám, že měnič nelze bez připojení k síti používat. Vysvětlí mi někdo, jak to funguje a jestli jsou nezbytné baterie?
Prodávat cokoli je dobrodrůžo, prodávám kolo mé vnučky, má červenou barvu, je zachovalé. Vyfotím, popíšu, napíšu cenu. Během dvou dní mi volá paní: "Volám kvůli tomu kolu. Nemáte modré?" Nemám, jak vidíte na fotce, je červené. "Já to chci pro kluka a kdybych mu koupila červené, kamarádi by se mu smáli, že je gay" Nojo, no, jenže je červené. " Hm, a nešlo by s tím něco udělat?" Povídám, jo, šlo, udělejte si holku, počkejte si šest let a pak mi brnkněte. " No to by šlo, tak děkuju a nashledanou" No pochopí to někdo?
V Itálii jsem byl několikrát ( za volantem) a je trochu rozdíl, když si tam auto půjčíte a máte tím pádem italskou značku, nebo když tam dojedete po svých a oni hned vidí, že nejste domácí. Projel jsem svým autem Itálii od severu na jih (5200 km) a hodně se provoz liší na severu a na jihu. Krátce, od Říma dolů je to o nervy. Ale když vidí cizince, jsou trochu ohleduplnější. S tou čerstvou červenou to je skutečnost, stalo se mi, že jsem na zelenou vjel do tunelu, kde byl jen jeden jízdní pruh (opravovali ho a ani se tam nesvítilo) a uprostřed tunelu na mě vyjeli tří motorkáři. Naštěstí jsme se vešli, ale byl to šok. O křižovatkách, blinkrech nebo přednostech a rychlosti raději nemluvit. Kdo má slabší nervy, ať si bere taxi, nebo jezdí vlakem. To tam funguje skvěle.
Tahle otázka je opravdu těžká. Pocit štěstí lze velmi snadno zaměnit s pocitem radosti,úlevy nebo spokojenosti.Pocity obecně jsou těžko měřitelné. Když některé zažívám často, obvykle otupí. Ale není od věci si občas tuto otázku položit a zamyslet se, co je pro mě štěstí. Mnohdy pak člověk pochopí, že ke štěstí toho opravdu moc nepotřebuje.
Projel jsem Itálii křížem krážem, 5200 km od severu k jihu a zpět, čtyřicet dní na cestách, takže si troufám tvrdit, že vím o čem mluvím. Italové jsou mimo jiné milovníci cyklistiky a na jejich silnicích potkáte cyklistů mnoho. Zejména na severu. Neviděl jsem žádného s blikačkami, jejich auta nemají povinné svícení, mnohé tunely( a mají jich opravdu hodně) jsou z poloviny tak osvětlené než naše, když si vezmete na kolo přilbu, jste za blbce a přesto tam nedochází tak často ke kolizím mezi cyklisty a ostatními motoristy. Ještě si přičtěme enormní množství motorek, které mají úplně vlastní předpisy při předjíždění. Předjíždí se zleva, zprava, jak je libo. A přesto se tam tak nepomlátí, jako u nás. Jsem přesvědčen, že to není o předpisech a nařízeních. Je to o zodpovědnosti a rozumné jízdě.
Ta samá křižovatka, jenže v zástavbě, je v Benešově. Uprostřed je na travnatém ostrůvku navíc ještě sloup. Když jsem dělal zkoušky v autoškole, objel jsem ostrůvek zleva a byl jsem vyhozen od zkoušky. Od té doby ji objíždím, stejně jako ostatní zprava a kdekoliv bych podobnou potkal, tak se budu chovat stejně. Tak kde je pravda?
Předpokládal bych, že dílo za miliardy bude mít v současné době opravdu elektronický systém spouštění. Nebo alespoň systém upozornění na nutnost ho spustit. Jestliže spouštění trvá tak dlouho, měl by systém umět vyhodnotit situaci na základě meteorologických dat a vydat varování. Spoléhat jen na lidský faktor mi v tomto případě přijde jako zapřahat pár volů do Mercedesu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A přesmutný je i konec člověka, který nechal pomník Fridricha Falckého v Pyšelích zbudovat. Udělal pro obec mnoho dobrého a přetvořil její část v pěstěný park. Nakonec se mu nevyplatilo obchodovat s Rusy a skončil sebevraždou v říjnu letošního roku. Že by prokletí?
1 odpověď