No to určitě. Šílený je Lexus GS. 3,5 litru + hybridní elektromotor. Ale chápu, musite tu vnucovat Teslu.
3,5 litru + hybridní elektromotor má Lexus GS 450h
Proti tomu je tahle Tesla co se akcelerace týče úplně jiný vesmír.
Pro srovnání:
GS 450h
0-100 km/h: 6,3s
0-200 km/h: 20,7s
1/4 míle: 14,1s
Tesla Model 3 Perofrmance
0-100 km/h: 3,1s
0-200 km/h: 12,9s
1/4 míle: 11,3s
Minimálně o dvě třídy rychlejší auto.
Na co máte motorku ? Aby na vesnici zrychlila z 0 na 100 km za pár vteřin ? Tyto blby poslouchám každý den. Nechápu to, asi jsem blbý.
Nějak nechápu smysl otázky.
Já mám motorku na cestování, ale může mít spoustu využití. Někdo s tím jezdí přes město do práce, aby nečekal v kolonách, někdo s tím jezdí motokros, někdo blbne na okruhu. Na každou tuhle kratochvíli se hodí jiná mašina. Jawa 350 bude například super na to ježdění přes město.
Celkově s tím nemám problém. Motorka pěkná , vzhledem připomíná to co známe léta a jezdil na tom kde kdo . Akorát je zbytečně vysoká cena kvůli dovozu ( mělo se to dělat u nás ) a další je výkon . Tam bych to viděl alespoň kolem 50 kw aby to mělo zrychlení . Tak jak to je , se s tím dá jezdit max kolem komína nebo vyhlídkové jízdy . Na dálnici bych se s tím bál , jelikož to má maximálku kolem 125 km/h a držet to na plnej kotel třeba 200 km v jednom tahu je asi nesmysl a byla by škoda to zničit . Třeba se zadaří a když už to nejde u nás , možná to dokážou Indové ...
Je to 350ka, co chcete?
Perfektní na ježdění po městě a na výlety po klikatých okreskách, ale na dálnici bych s tím nelezl.
50 kW mají japonský šestistovky, co zrychlují z nuly na sto za čtyři sekundy, to byste chtěl po Jawičce moc 😂
Te fakt že i když lidi reptají že je to indické a že to má nějaké nedostatky tak jsou to nejlepší Jawy která se kdy vyráběly, protože ty staré kývačky nebyly nic moc ani ve své době těžily jen z nemožnosti koupit si světové značky. Prostě Jawa má podobný osud jako Royal Enfield v Británii zkrachoval v Indii žije s tím rozdílem že RE byl na světové úrovni.
Souhlas, ale Jawa v době Péráka byla opravdu špička. Každá druhá 250 prodána na světě byla Jawa.
Komouši bohužel zamrzli u těch 250 a 350 dvoutaktů, které rychle přestaly být konkurenceschopné. Vývoj nula.
Nejhorší je že ta motorka je prakticky bezcenná. Jawa to není. Je to jen nálepka na nádrži tuctové motorky z Indie která by bez nálepky měla cenu 50 tis max.
Nemáte pravdu. To, co píšete, platí pro Jawu RVM 500 nebo pro Geeny, to jsou čínské motorky se samolepkou Jawa.
Tyhle Jawy vyráběné v Indii, např. Pérák nebo 300CL, jsou skutečně licenční Jawy. V Indii je ta značka oblíbená, můžeme být rádi, že aspoň tam ji udržují při životě.
Ale Tesla je lehká a úsporná a rychlá právě proto, že to je auto oholené až na kost... minimální hluková izolace, atd.
Tesla Model S zas tak oholená není, i když určitě to není takový mastodont, jako tady ta obluda z článku.
Základní verze Modelu S je o třídu rychlejší, než "vrcholný" model BMW i7, protože Tesla je nejméně o dvě generace dál v technologii.
Proto s lehkostí a s velikou rezervou Tesla poráží vrcholné "M" modely BMW úplně ve všech měřitelných parametrech. Technologie.
"Z klidu na stovku tak i7 M70 vystřelí za pouhých 3,7 sekundy a rozjede se až na maximální rychlost 250 km/h. Nejrychlejší elektrické BMW tak dokáže jet skutečně pekelně rychle – drtivou akceleraci při startu překonává jen blesková reakce při pružném zrychlení."
Tohle by možná stálo za to uvést do perspektivy, aby měl člověk představu, jak si tato čísla stojí ve srovnání s konkurencí.
Tesla Model S - pozor, v základní verzi, ne Plaid - má stovku za 3,2 sekundy. Je tedy podstatně rychlejší, než tento "vrchol".
O modelu Plaid se zrychlením na sto za 2,1s a maximálkou 322 km/h pak asi netřeba vůbec hovořit.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To jsou zas rady. Já chlastám, nehejbu se, jím jak nevázanej a kondici padesátníka mám už ve čtyřiceti.