Pokud vím, prodeje nejdou v celé Evropě. Automobilky, které naskošily na elektronesmysly krachují. Tady nejde o nenávist, ale zdravý, selský rozum. Já patřím k těm, co si elektronesmysl koupili a rychle jsem se ho zbavil. A už nikdy ten nesmys nechci mít v garáži. Je to jen pro nadšence, kteří mají fůru času nazbyt.
Co jste si za ten elektronesmysl koupil? Co se Vam na nem nelibilo? Co mate za domaci nabijecku? Jakou to melo s Vasim rizenim spotrebu? Za kolik jste ho koupil a pak prodal? Neznam totiz nikoho kdo tak hezky lze, tak se Vam snad podari na ty otazky neco vymyslet 😝
Tesla je největší šrot všech šrotů!!!!! Upadávájí tomu kola nebo volant za jízdy. Karosérie absolutně nelícuje!!!!! Ráno musíte být rádi že před barákem nemáte z auta ohořelí vrak tak často to chytne!!!!! A když jedete tak auto nekontrolovatelně zrychluje a likviduje všechno co tomu stojí v cestě!!!!! Koupit si to může jen někdo po lobotomii nebo někdo kdo je duševně slabší od přírody. Normální člověk nikdy!!!!!
Gospodin Novak, instruktsii byli yasnymi, net neobkhodimosti tak vystavlyat' negativ ob elektromobilyakh. My po-prezhnemu poluchayem 80 millionov za toplivo v den' iz Chekhii», tak chto prodolzhayte, adaptatsiya elektromobil'nosti idet medlenno i po planu.
TAk to máte štěstí vůz KIA SOul elektrika po 6 letech baterie na kaši kompletní repase cena s pací 250 000kč.
CO tam máte dál?
Kia Soul nebo Nissan Leaf maji konstrukcne velice spatne udelane baterie. Tyto elektroauta nikomu nedoporucuji, kdyz je financni moznost, tak vzdy vzit elektroauto s aktivnim chlazenim baterie👍
Absolutní. nesmysly. 200kW nabíječka nikdy nebude k dispozici, jen pokud tam bude auto samotné. Pokud tam bude 5 aut, tak už to bude děleno 5ti. A 1 MW (milion wattu) připojka by mela i při 400V hodně tlustý kabel.... u takovýchto nabíječek by muselo byt vysoké napětí a pod tím hned trafo 🙂 Nehlede na nesmysl toho, že kamiony nikdy elektrifikovane nebudou.
Doporucuji radeji nerikat, ze neco nekdy nebude😉
Ja nabijim na 250kW nabijeckach bez problemu. Auto ukazuje prvnich 15-20% nabijeci rychlost 1850km/h pak to samozrejme klesa.
Nabijeci HUB nema nikdy rezervovan prikon na max vykon vsech nabijecek ale chytre se kapacita mezi nabijeci auta deli.
Napriklad pokud je 10 nabijecek o vykonu 250kW tak spolecny prikon odhaduji jen na cca 700kW a ne na 2500kW.
Nikdy k nabijecimu HUBu neprijedou auta zaroven se stejne vybitou baterii.
Pokud by neco takoveho preci jen nastalo,budou nabijet pomaleji.
Kamiony na elektrinu uz v USA jezdi😉
co to plácáte za kydy, já vůbec nic nehltám, píši to z vlastní zkušenosti-myšleno, že jsem jich mnoho viděl a nestačil se divit jakou nekvalitu je Tesla schopna vypustit do světa. Ale každému zákazníkovy co se mu líbí, já po té, co jsem jich několik viděl nových po převozu z USA zespodu totálně zrezivělých si ji rozhodně nikdy kupovat nebudu. Prostě mám raději evropskou kvalitní výrobu, nic víc nic míň !!!
Je pravda, ze Tesle se na zacatku nedarilo uplne vse hned odladit.
Jenze je to informace co platila tak max. do roku 2017.
Nevidim zadny rozdil ve zpracovani evropskych aut a moji Tesly z roku 2021 a to mam USA verzi.
Zkousel jsem i Y z Berlina a je poznat, ze se to porad a porad posouva.
Dokonale auto neexistuje ale Tesla uz davno nepatri mezi dilensky spatne zpracovana auta🙂
Na tom by nebylo nic divneho. Jen ten pomer podobnych nehod Tesly a ostatnich znacek je k zamysleni.
K zamysleni nic nevidim.
Lide si proste pletou pedaly.
Bohuzel u auta se zrychlenim 0-100 za 3,5s lide pri chybe panikari.
Tesla ma brzdu mechanickou.
Pokud slapnete na brzdu tak brzdite.
V pripade detekce brzdy se take vypina vykon obou motoru.
Neměli by spíše začít stavět vlastní elektrárny? Pár blackoutů a aktívní občané je jistě rádi odpojí od sítě.
😂🤦♂️
Jen v roce 2022 se s pomoci dotace postavilo necelych 50tis FVE. Postavene FVE bez dotaze nepocitam.
Zato se prodalo cca 3tis EV, v CR uz tedy jezdi neuveritelnych 15tis EV a 6,2 mil spalovacich osobnich aut.
Pokud neco udela blackout, tak EV to v CR rozhodne nebude.
Spis az bude krasny slunecny den a par set tisic FVE to pusti zaraz do site 😉😜
Prumerna domaci FVE totiz vyrobi daleko vice elektriny nez spotrebuje jedno prumerne EV.
A taky vsechny EV totiz nikdy zaraz do site nepripojite ale slunce se vypina docela blbe 😜
Zkuste priste googlit nez vypustite dalsi blabol 😉
1.5hodiny nabijeni? 🙁
Skoda, ze pan redaktor nezminil, ze nabiji na nejpomalejsim DC 50kW nabijeni co se v CR da sehnat.
Bezne totiz vidim nabijeci rychlost zacinajici nad 250kW neboli 1850km/h, kdyz nabijim primo na Tesla nabijeckach.
Pokud by se testovala Tesla M3 Long Range (v prekladu - dlouhy dojezd) na 18" kolech s kryty, byl by dojezd min o 15% lepsi, tedy min 430km s tim, ze na Tesla 250kW nabijeckach netravim dele jak 20min, vetsinou je to mene 😉
Pokud jezdim okrsky, nemam problem se dostat k dojezdu 600km.
Jinak ale povedene videjko 🙂
Ale předpokládám něco v software toho airbegu, ten předpokládám bude fungovat jako samostatná část, kdyby to bylo v os, udělají to na dálku, proč by jinak ty auta tahali zbytečně do servisu.
Tesla ma vertikalne integrovanou vyrobu, nezadva dodavatelum ,ze chteji dodat nejakou cast do auta ale vse co chteji dodat si navrhuji sami.
Tesla narozdil od ostatnich automobilek ma pristup vsude, tedy i napriklad k odporu vinuti na motorku pro ovladani okenka ve dverich a o airbagu nemluve.
Bezne automobilky si nechavaji tyto komponenty navrhovat dodavateli-horizontalni vyroba.
Bezne automobilky si mohou o diagnostice odporu na vinuti nebo snad dokonce o ladeni samostatnych ridicich jednotek nechat jen zdat🙂
Pro ne je to blackbox se specifikovanym datovym vystupem a vstupem.Nelze opravit/ladit vzdalene.
Tady se v cele sve krase ukazuje nevyhoda delegovat na dodavatele co nejvic je mozne.
A proc tedy SVOLAVACKA?
Je to proto, ze urady zatim neznaji pojem “vzdalena oprava softwarem”, se kterym jako prvni u aut prisla Tesla, takze nazyvaji porad svolavackou i kdyz to svolavacka vubec neni ale hlavne to je clickbait a tim padem penizky z reklam pro media/noviny😉
Hybrid mel smysl, cca 15let nazpatek.
Nejednalo se o Plug-in verzi, ale pouze o hybrid kde malinka baterie co byla schopna pojmout egerii pri brzdeni (rekuperaci) vozu a tu nasledne dodat pri rozjezdu.
Tento pomerne maly, lehky a hlavne diky cene male baterie/motoru levny zpusob zefektivneni spalovaciho motoru do mest daval smysl.
Pri dnesnich cenach baterii, technologicke urovni nabijeni, efektivnosti el. motoru, mechanicke jednoduchosti celeho systemu, . . . nema smysl jej komplikovat spalovacim motorem.
Hybrid jakehokoliv typu je dnes stejne smysluplny asi jako vodikove auto 🙂
🤦♂️To je zase blabol🤦♂️
CR kazdorocne vyrobi a proda do zahranici cca 15TWh elektricke energie.
Pro celorocni provoz vsech osobnich aut v CR je potreba 13-14TWh.
Pokud nebudeme prodavat elektrinu ven, tak zadne emise navic nebudou.
Ted nam v CR vesele cmoudi nejen elektrarny ale i spalovaci auta.
Nepocitam vubec vyvoj energetickeho mixu smerem k obnovitelnym zdrojum.
Netvrdi to nahodou odbornici z autofora?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Lepsi policejni auto nez Tesla na soucasnem trhu neexistuje a to nezavisle na pohonu👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍