Přestupky fyzických osob § 5 Povinnosti řidiče
(1) Řidič je kromě povinností uvedených v § 4 dále povinen
a) užít vozidlo, které splňuje technické podmínky stanovené zvláštním právním předpisem2), 2) Zákon č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů.
Přestupky § 125c Přestupky fyzických osob
(1) Fyzická osoba se dopustí přestupku tím, že ….
(2) Řidič nesmí
i) řídit vozidlo, na němž jsou nečistoty, námraza nebo sníh, které zabraňují výhledu z místa řidiče vpřed, vzad a do stran,
Příloha č. 6 k vyhlášce č. 153/2023 Sb. E) Technické požadavky na výbavu vozidel
(7) Příkazem na místě lze uložit pokutu
a) do 1500 Kč za přestupek podle odstavce 1 písm. k),
k) jiným jednáním, než které je uvedeno pod písmeny a) až j), nesplní nebo poruší povinnost stanovenou v hlavě II tohoto zákona.
Pokud šéfové přistoupí na to, že mu mohou zaměstnanci donášet nebo si oblíbí zaměstnance, kteří jsou většinou nejpomalejší, nejhloupější, nejméně výkonní a většinou nezvládaji ani svoji profesi. Tito zaměstnanci dělají vše proto, aby byli nějakým způsobem zajímaví. Pokud šéfové přistopí na jejich hru a použijí vůči vám výčitku dávají tím jasně najevo, že tento postup je jejich standardní konkrétní manipulativní technikou. Ve skutečnosti nevědí, že se sami snižují na úroveň toho nejnižšího morálního bahna doslova toxickejch sra-ek, které představují jako normu. Pokud je šéfem muž, pak to není chlap, pokud je šéfem žena, pak je to nevyzrálá žena. Tímto přístupem vedení společnosti dává svým chováním jasně najevo zřetelný nedostatk vědomostního bohatství v oblasti výše uvedených pravidel.
Kde se vzala tu se vzala jedna mladá
Greta s politiky si už cvičí celá léta.
Elektrické auto to je dobrý nápad každý ovšem může, grýndýl jinak chápat.
Emise, to je jisté, lokálně jsou čisté.
Nabít jeho baterky zvládnou naše uhelky.
Tady už to čistý nebude.
CO2 ku zvládaj přes emisni povolenku tyvole.
Kup si auto, už Tě mají, zvýhodněnou nabíječku nabízejí, když chytneš i dotaci zdá se, že se ti to vyplácí.
Že jsi mazák, že máš prachy ukážeš všem registrační značku s Éčkem
Tohle všechno regulují našim DPH áčkem
Pak zaplatíš to hravě vědomostně možná, že jsi na dně.
Listuji si internetem a nechápu co se děje s naším světem.
Přepřáhnout na elektrický pohon, to je rada zelená.
Uhlí a přeměna energie, zvládnou Počerady Tisová.
Pak nabiješ jednu kilowattu do baterky.
Neděsí tě, že do vzduchu Tisová vypustí 820 gramů CO2ky.
Kalkuluješ se spotřebou 25 kWh na 100.
Jsou to nervy dojedeš-li, zelenou cestu plánuješ si přesto.
Na klimatickou regulaci nemusíš brát zřetel.
Na německé burze je to čisté, říká to i Brusel.
Jóó automobil v dvoulitrové naftě to je jiný faktor.
12 kilo CO2ky na 100 to je pro Evropu těžký nádor.
Spočítat to a jak na to, hledáš signál znamení.
Budeš-li však čekat, realita na tě zuby vycení.
Kdybys šňupnul kokain, těžko to dáš taky.
Navíc nemáš poslanecké či bruselské platy.
Gryndýl, EU povolenky, regulace oteplení, kdo zaplatí to všecko?
No přece to evropské drobné zpěvné ptactvo.
Zpráva z Evropského účetního dvora zvoní.
Gryndýl a skleníkové plyny to se řeší nyní.
Hybrid to je skvělé auto.
Dotaci a slevu jen poslanec a bruselský úředník dá ti na to.
Na 50sát kiláků nabiješ si baterku.
Věříš, že jsi nepotrápil chvaletickou uhelku.
11 kilo CO2ky ve vzduchu?
V klidu Tykač nakoupí si povolenku v Bruselu.
Zbytek do 100 v benzinu, zase přidáš 7 kilo oxidu.
Jednotkový emisní faktor z různých zdrojů.
Těžko vyznat se v těch bruselských postojů.
Nafta, benzín, kilowatty, kde je čistá energie?
Hybrid a elektrické auto to je dneska ta bruselská teorie.
Kde najít technickou gramotnost to je velká můra.
Tohle řeší WLTP harmonizovaná testovací procedura.
Uhelka a první půlka toť nulové výstupní je místo.
A do druhé půlky započítá uhelku a benzinovou 50sátku na 100.
Zelený mír v takovéto poruše vysvětlí ti PIRÁT Mikuláš a STAN Danuše.
Gryndýl, EU povolenky, regulace oteplení, kdo zaplatí to všecko?
No přece to evropské drobné zpěvné ptactvo.
Nejnižší uhlíková stopa? Motoristé mají jasno.
Dvoulitrový diesel dává jenom 12 kilo CO2ky na 100.
Zákon č. 361/2000 Sb. (zákon o silničním provozu)
§ 5 Povinnosti řidiče
(1) Řidič je kromě povinností uvedených v § 4 dále povinen
a) užít vozidlo, které splňuje technické podmínky stanovené zvláštním právním předpisem2)
2) Zákon č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů. Prováděcí vyhláška (Zákona 56/2001 Sb.) č. 153/2023 Sb. o schvalování technické způsobilosti vozidel a technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích.
Vyhláška č. 153/2023 Sb. Příloha č. 6 k vyhlášce
Přestupky § 125c
Přestupky fyzických osob Fyzická osoba se dopustí přestupku tím, že v provozu na pozemních komunikacích
Odst. (1) písmeno k) jiným jednáním, než které je uvedeno pod písmeny a) až j), nesplní nebo poruší povinnost stanovenou v hlavě II tohoto zákona.
Jiné jednání je nedodržení podmínky vyhl. č. 153/2023 Sb. přílohy č. 6 k vyhlášce.
(7) Příkazem na místě lze uložit pokutu
a) do 1500 Kč za přestupek podle odstavce 1 písm. k),
Emobil toť klíčová je součást boje
proti klimatické změně
Prezentace řešení
pro zlepšení kvality a snížení emisí
Emobil jakýsi to luxusní je prvek
profesiální motoristé v tom nemají zmatek
Toť emisní faktor z druhé řady
a ta malá majetnější grupa ví si rady
S uhlíkovou stopou už se nepočítá
duší žluč a rozmar zmítá
Léta platíš řádně daně
dotací přispěješ jim hravě
Pak zaplatíš spotřební daň z nafty benzinu
znova obdaruješ elektrickou menšinu
S tímhle vším bruselská teorie počítá
Jak udržet si koryta
Zpráva z Evropského účetního dvora zvoní.
Gryndýl a skleníkové plyny to se řeší nyní.
Hybrid to je skvělé auto.
Dotaci a slevu jen poslanec a bruselský úředník dá ti na to.
Na 50sát kiláků nabiješ si baterku.
Věříš, že jsi nepotrápil chvaletickou uhelku.
11 kilo CO2ky ve vzduchu?
V klidu Tykač nakoupí si povolenku v Bruselu.
Zbytek do 100 v benzinu, zase přidáš 7 kilo oxidu.
Jednotkový emisní faktor z různých zdrojů.
Těžko vyznat se v těch bruselských postojů.
Nafta, benzín, kilowatty, kde je čistá energie?
Hybrid a elektrické auto to je dneska ta bruselská teorie.
Kde najít technickou gramotnost to je velká můra.
Tohle řeší WLTP harmonizovaná testovací procedura.
Uhelka a první půlka toť nulové výstupní je místo.
A do druhé půlky započítá uhelku a benzinovou 50sátku na 100.
Zelený mír v takovéto poruše vysvětlí ti PIRÁT Mikuláš a STAN Danuše.
Gryndýl, EU povolenky, regulace oteplení, kdo zaplatí to všecko?
No přece to evropské drobné zpěvné ptactvo.
Nejnižší uhlíková stopa? Motoristé mají jasno.
Dvoulitrový diesel dává jenom 12 kilo CO2ky na 100.
Kde se vzala tu se vzala jedna mladá
Greta s politiky si už cvičí celá léta.
Elektrické auto to je dobrý nápad každý ovšem může, grýndýl jinak chápat.
Emise, to je jisté, lokálně jsou čisté.
Nabít jeho baterky zvládnou naše uhelky.
Tady už to čistý nebude.
CO2 ku zvládaj přes emisni povolenku tyvole.
Kup si auto, už Tě mají, zvýhodněnou nabíječku nabízejí, když chytneš i dotaci zdá se, že se ti to vyplácí.
Že jsi mazák, že máš prachy ukážeš všem registrační značku s Éčkem
Tohle všechno regulují našim DPH áčkem
Pak zaplatíš to hravě vědomostně možná, že jsi na dně.
Toxický vztah je charakteristický především manipulativní komunikací, v níž se objevují časté kritické poznámky, obviňování, vyčítání a ponižování,“ vysvětluje mediátorka Kateřina Sodomková.
Níže popsané znaky ještě nutně nemusí znamenat problém, záleží především na jejich intenzitě a četnosti. Ovšem pokud se jich objeví více naráz, pak už o toxickém chování nebývá pochyb, zejména jsou-li na denním pořádku.
Pokud vám nejbližší člověk neustále vysvětluje, že to, co cítíte, není v pořádku, snadno nabydete dojmu, že jste nějak „porouchaní“. Zpochybňování vašeho názoru, hněvu, smutku či pochybností je u toxických vztahů velmi běžné. Vaše pocity, ať už jsou jakékoli, vyšly z nějaké situace a máte na ně plné právo.
Toto je standardní konkrétní manipulativní technika, kterou ženy opakovaně používají. Emocionálně nevyzrálé ženy ve skutečnosti nevědí, že se sami snižují na úroveň nejnižšího morálního bahna. Kdo klesl do morálního hnoje kde hlavní roly hraje kritika, výčitka, faul, podvod a cenzura.
Kupodivu devadesát pět žen ze sta jsou přesvědčeny, že na tento mentální jed a vzorce chování mají razítko jako normu.
A takto mluví žena o ženách Dá se to vůbec obdivovat???
Listuji si internetem a nechápu co se děje s naším světem.
Přepřáhnout na elektrický pohon, to je rada zelená.
Uhlí a přeměna energie, zvládnou Počerady Tisová.
Pak nabiješ jednu kilowattu do baterky.
Neděsí tě, že do vzduchu Tisová vypustí 820 gramů CO2ky.
Kalkuluješ se spotřebou 25 kWh na 100.
Jsou to nervy dojedeš-li, zelenou cestu plánuješ si přesto.
Na klimatickou regulaci nemusíš brát zřetel.
Na německé burze je to čisté, říká to i Brusel.
Jóó automobil v dvoulitrové naftě to je jiný faktor.
12 kilo CO2ky na 100 to je pro Evropu těžký nádor.
Spočítat to a jak na to, hledáš signál znamení.
Budeš-li však čekat, realita na tě zuby vycení.
Kdybys šňupnul kokain, těžko to dáš taky.
Navíc nemáš poslanecké či bruselské platy.
Gryndýl, EU povolenky, regulace oteplení, kdo zaplatí to všecko?
No přece to evropské drobné zpěvné ptactvo.
První, kdo to řekl nahlas jsou MOTORISTÉ a všem ostatním to vadí.
To, že stoupá počet registrovaných elmobilů na první dobrou vypadá, že je to dobrá zpráva pro čistotu vzduchu v Evropských městech,
ale velmi špatná zpráva pro globální klima!!!
Europoslanci prosazující Gryndýl to vědí také, že za ty prachy prosazují genocidu planety. Cílí však na drobné zpěvné ptactvo s nízkým vědomostním bohatstvím. Ti se díky svému egu potřebují zviditelnit a registrací elmobilu jakoby pomáhají zelené výzvě….
Nevědí, že elmobil je naprosto neekologický - sice nic nevyfukuje v lokálním místě provozu, ale jeho výroba a následné nabití jeho baterii zanechává tak obrovskou uhlíkovou stopu a tím zatěžuje životní prostředí mnohem víc, než benzínová či naftová auta.
Kde se vzala tu se vzala jedna mladá
Greta s politiky si už cvičí celá léta.
Elektrické auto to je dobrý nápad každý ovšem může, grýndýl jinak chápat.
Emise, to je jisté, lokálně jsou čisté.
Nabít jeho baterky zvládnou naše uhelky.
Tady už to čistý nebude.
CO2 ku zvládaj přes emisni povolenku tyvole.
Kup si auto, už Tě mají, zvýhodněnou nabíječku nabízejí, když chytneš i dotaci zdá se, že se ti to vyplácí.
Že jsi mazák, že máš prachy ukážeš všem registrační značku s Éčkem
Tohle všechno regulují našim DPH áčkem
Pak zaplatíš to hravě vědomostně možná, že jsi na dně.
Kde se vzala tu se vzala jedna mladá
Greta s politiky si už cvičí celá léta.
Elektrické auto to je dobrý nápad každý ovšem může, grýndýl jinak chápat.
Emise, to je jisté, lokálně jsou čisté.
Nabít jeho baterky zvládnou naše uhelky.
Tady už to čistý nebude.
CO2 ku zvládaj přes emisni povolenku tyvole.
Kup si auto, už Tě mají, zvýhodněnou nabíječku nabízejí, když chytneš i dotaci zdá se, že se ti to vyplácí.
Že jsi mazák, že máš prachy ukážeš všem registrační značku s Éčkem
Tohle všechno regulují našim DPH áčkem
Pak zaplatíš to hravě vědomostně možná, že jsi na dně.
Jednou jsem četl ze by EU chtěla na každém 60 km dálnice nabíjecí stanice o výkonu 150 kW aby se E-auta nabila do 1/2 h. Kamarád mi říká a ja ti řeknu jak se to udělá. Podíváš se z okna a zjistíš ze současná natažená síť žádných 150 kW nedává. Tedy vezmeš bagr naliješ do nej naftu a kolem dálnice vyhrabeš rejhu pro kabel k nabiječkám takhle rozhrabeš celou Evropu a do vzduchu vypustíš miliony tun CO2. Pak ve čtvrtek k těmto nabiječkám připojíš 100 000 E-aut protože v patek potřebuji jet na chalupu.
100 000 x 150 = 15 000 000 kW to je 15 000 MW a to je 15 GW. Pak se podíváš kolik dá Temelín za den zjistíš ze něco přes 2 GW. Tak těch Temelínu potřebuješ 8 a ty nemáš.
Jednou jsem četl ze by EU chtěla na každém 60 km dálnice nabíjecí stanice o výkonu 150 kW aby se E-auta nabila do 1/2 h. Kamarád mi říká a ja ti řeknu jak se to udělá. Podíváš se z okna a zjistíš ze současná natažená síť žádných 150 kW nedává. Tedy vezmeš bagr naliješ do nej naftu a kolem dálnice vyhrabeš rejhu pro kabel k nabiječkám takhle rozhrabeš celou Evropu a do vzduchu vypustíš miliony tun CO2. Pak ve čtvrtek k těmto nabiječkám připojíš 100 000 E-aut protože v patek potřebuji jet na chalupu.
100 000 x 150 = 15 000 000 kW to je 15 000 MW a to je 15 GW. Pak se podíváš kolik dá Temelín za den zjistíš ze něco přes 2 GW. Tak těch Temelínu potřebuješ 8 a ty nemáš.
První, kdo to řekl nahlas jsou MOTORISTÉ a všem ostatním to vadí.
To, že stoupá počet registrovaných elmobilů na první dobrou vypadá, že je to dobrá zpráva pro čistotu vzduchu v Evropských městech,
ale velmi špatná zpráva pro globální klima!!!
Europoslanci prosazující Gryndýl to vědí také, že za ty prachy prosazují genocidu planety. Cílí však na drobné zpěvné ptactvo s nízkým vědomostním bohatstvím. Ti se díky svému egu potřebují zviditelnit a registrací elmobilu jakoby pomáhají zelené výzvě….
Nevědí, že elmobil je naprosto neekologický - sice nic nevyfukuje v místě provozu, ale jeho výroba a následné nabití jeho baterii zanechává tak obrovskou uhlíkovou stopu a tím zatěžuje životní prostředí mnohem víc, než benzínová či naftová auta.
První, kdo to řekl nahlas jsou MOTORISTÉ a všem ostatním to vadí.
To, že stoupá počet registrovaných elmobilů na první dobrou vypadá, že je to dobrá zpráva pro čistotu vzduchu v Evropských městech,
ale velmi špatná zpráva pro globální klima!!!
Europoslanci prosazující Gryndýl to vědí také, že za ty prachy prosazují genocidu planety. Cílí však na drobné zpěvné ptactvo s nízkým vědomostním bohatstvím. Ti se díky svému egu potřebují zviditelnit a registrací elmobilu jakoby pomáhají zelené výzvě….
Nevědí, že elmobil je naprosto neekologický - sice nic nevyfukuje v místě provozu, ale jeho výroba a následné nabití jeho baterii zanechává tak obrovskou uhlíkovou stopu a tím zatěžuje životní prostředí mnohem víc, než benzínová či naftová auta.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jednou jsem četl ze by EU chtěla na každém 60 km dálnice nabíjecí stanice o výkonu 150 kW aby se E-auta nabila do 1/2 h. Kamarád mi říká a ja ti řeknu jak se to udělá. Podíváš se z okna a zjistíš ze současná natažená síť žádných 150 kW nedává. Tedy vezmeš bagr naliješ do nej naftu a kolem dálnice vyhrabeš rejhu pro kabel k nabiječkám takhle rozhrabeš celou Evropu a do vzduchu vypustíš miliony tun CO2. Pak ve čtvrtek k těmto nabiječkám připojíš 100 000 E-aut protože v patek potřebuji jet na chalupu.
100 000 x 150 = 15 000 000 kW to je 15 000 MW a to je 15 GW. Pak se podíváš kolik dá Temelín za den zjistíš ze něco přes 2 GW. Tak těch Temelínu potřebuješ 8 a ty nemáš.
1 odpověď