Můj dům je komplet elektricky včetně topení (el kotel) a představte si, že není ekologický. Na internetu jsem nechal spočítat jakou uhlíkovou stopu zanechá Nebudete věřit vyšlo mi cca 4t/CO2 za rok. A co je na tom nezajímavější el. automobil přesto, že si nabije baterie a použije stejnou el. energii jako já, abych si upekl svatomartinskou husu, tak ten jede čistě bez tuho, že by zanechal jakoukoli uhlíkovou stopu. Ať žije Uršula její strejcové v EU a všichni její fanoušci.
Pneu zimní M+S Předpis č. 30 EHK/OSN
Ustanovení pro schvalování pneumatik pro motorová vozidla.
“Typem pneumatiky” se rozumí kategorie pneumatik, které se neliší v zásadních ohledech:
“Pneumatikou pro jízdu na sněhu” se rozumí pneumatika, jejíž vzorek běhounu a konstrukce jsou určeny především k zajištění lepšího výkonu v blátě a v čerstvém či rozbředlém sněhu oproti běžné (silniční) pneumatice. Vzorek běhounu pneumatiky pro jízdu na sněhu je zpravidla tvořen drážkami (žebry) nebo masivními bloky, případně obojím, s větší rozteči než u běžné (silniční) pneumatiky.
3.1.5 nápis M+S jde-li o pneumatiku pro jízdu na sněhu.
Typ pneumatiky a její konstrukce je popsaná v definici bod 2 EHK/ OSN č. 30
Značení pneumatiky je až v bodě 3 výše uvedeného předpisu. Tedy značením M+S se zásadně nemění “Typ pneumatiky a její konstrukce pro jízdu na sněhu”. Notabene byly takto jako zimní schváleny
At žije Uršula a její strejcové
Politici ve všech státech EU a jejich poslanci mají zajímavou úvahu.
V uhelné elektrárně vyrobíme elektr. energii a jako vedlejší produkt 1 tunu CO2. Pan Tykač si v Bruselu musí koupit povolenku za 60 EUR/1t CO2.
Diky tomuto procesu si můžete upéct doma svatomartinskou husu.
Ale bacha vaše domácnost zanechá nezanedbatelnou uhlíkovou stopu. Zatímco pokud touto energii nabijete baterii eauta a toto vozidlo ujede vzdálenost 100 km tak vůbec žádnou uhlíkovou stopu nezanechá jede čistě.
Do budoucna možná pan Tykač bude dál platit povolenku za to, aby mohl vypustit CO2, vy zaplatíte pokutu do státního rozpočtu za to, že jste si dovolili upéct svatomartinskou husu, zatímco majitel eauta nekupuje benzin-naftu tedy neplatí spotřební daň jako vy za váš dvoulitrový diesel.
Pneu zimní M+S
Předpis č. 30 EHK/OSN
Ustanovení pro schvalování pneumatik pro motorová vozidla.
“Typem pneumatiky” se rozumí kategorie pneumatik, které se neliší v zásadních ohledech:
“Pneumatikou pro jízdu na sněhu” se rozumí pneumatika, jejíž vzorek běhounu a konstrukce jsou určeny především k zajištění lepšího výkonu v blátě a v čerstvém či rozbředlém sněhu oproti běžné (silniční) pneumatice. Vzorek běhounu pneumatiky pro jízdu na sněhu je zpravidla tvořen drážkami (žebry) nebo masivními bloky, případně obojím, s větší rozteči než u běžné (silniční) pneumatiky.
3.1.5 nápis M+S jde-li o pneumatiku pro jízdu na sněhu.
Typ pneumatiky a její konstrukce je popsaná v definici bod 2
EHK/ OSN č. 30
Značení pneumatiky je až v bodě 3 výše uvedeného předpisu. Tedy značením M+S se zásadně nemění “Typ pneumatiky a její konstrukce pro jízdu na sněhu”.
At žije Uršula a její strejcové
Politici ve všech státech EU a jejich poslanci mají zajímavou úvahu.
V uhelné elektrárně vyrobíme elektr. energii a jako vedlejší produkt 1 tunu CO2. Pan Tykač si v Bruselu musí koupit povolenku za 60 EUR/1t CO2.
Diky tomuto procesu si můžete upéct doma svatomartinskou husu.
Ale bacha vaše domácnost zanechá nezanedbatelnou uhlíkovou stopu. Zatímco pokud touto energii nabijete baterii eauta a toto vozidlo ujede vzdálenost 100 km tak vůbec žádnou uhlíkovou stopu nezanechá jede čistě.
Do budoucna možná pan Tykač bude dál platit povolenku za to, aby mohl vypustit CO2, vy zaplatíte pokutu do státního rozpočtu za to, že jste si dovolili upéct svatomartinskou husu, zatímco majitel eauta nekupuje benzin-naftu tedy neplatí spotřební daň jako vy za váš dvoulitrový diesel.
(Zajímavá priorita)
Mezi další priority pak řadí i „ochranu klimatu s rozumem“, (preferovat genocidu planety přes zelený mír v podobě preferencí elautomobilu a hybridů s vysokým CO2) efektivní dopravu, dostupnou energetiku, minimum regulace (maximálně regulovat přes povolenky a dotace taky skvělý program) nebo kvalitní vzdělávání a zdravotnictví. „Budeme tvrdým, ale férovým politický hráčem. (Zatím co jste předvedli tak neférovost vaše kolo petikolce upadlo) Dáme voličům důvod nám znovu důvěřovat,“ věří Wagenknecht a doufá v dvouciferný výsledek strany v dalších sněmovních volbách.
(V tom případě držím palce)
Pneu zimní M+S
Předpis č. 30 EHK/OSN
Ustanovení pro schvalování pneumatik pro motorová vozidla.
“Typem pneumatiky” se rozumí kategorie pneumatik, které se neliší v zásadních ohledech:
“Pneumatikou pro jízdu na sněhu” se rozumí pneumatika, jejíž vzorek běhounu a konstrukce jsou určeny především k zajištění lepšího výkonu v blátě a v čerstvém či rozbředlém sněhu oproti běžné (silniční) pneumatice. Vzorek běhounu pneumatiky pro jízdu na sněhu je zpravidla tvořen drážkami (žebry) nebo masivními bloky, případně obojím, s větší rozteči než u běžné (silniční) pneumatiky.
3.1.5 nápis M+S jde-li o pneumatiku pro jízdu na sněhu.
Typ pneumatiky a její konstrukce je popsaná v definici bod 2
EHK/ OSN č. 30
Značení pneumatiky je až v bodě 3 výše uvedeného předpisu. Tedy značením M+S se zásadně nemění “Typ pneumatiky a její konstrukce pro jízdu na sněhu”.
At žije Uršula a její strejcové
Taky bych to viděl jako velmi výhodné
Uhelka aby nabila baterii u Eauta o kapacitě 1kWh vypustí do ovzduší 820 g CO2 prozradí Google,
Aby Eauto ujelo 100 km spotřebuje cca 25 kWh el energie
Tedy 25x820=20,5 kg CO2 z uhelky
Předepsáno EU je 9,5 kg CO2
2litrový diesel dá cca 12 kg/100km
Provozovatel Eauta dostane dotaci 200 000 na auto a 30 000 na DC nabíječku To zaplatí ostatní drobné zpěvné ptactvo DPHčkem
EU by chtěla na každém 60 km dálnice nabíječky o výkonu
150 kW 100 000 reg. Eaut x 150 =
15 000 000 kW tj 15 000 MW tj
15 GW Aby to bylo čisté zeptáš se
kolik dává Temelín za den, lehce přes 2GW Tak jich potřebuješ 8 a ty nemáš Tak musíš udržet v chodu uhelky Na to si Tykač v Bruselu musí koupit povolenku cca 70 EUR za
1 t CO2. A uhelky nemůže vyřadit protože bychom nenabily Eauta tak mu je budeme dotovat z rozpočtu
Pokud bude zaregistrováno 100 000 Eaut pak tito už netankuji tedy neplatí spotřební daň z benzinu či nafty
Tedy v rozpočtu bude chybět
cca 5 miliard Kc ročně Kde vezmeme dotaci na uhelky? Uršula už taky neví kudy kam tak požádá Draghio plán A ten to taky podělal Samá výhoda
Kde se vzala tu se vzala jedna mladá
Greta s politiky si už cvičí celá léta.
Elektrické auto to je dobrý nápad každý ovšem může, grýndýl jinak chápat.
Emise, to je jisté, lokálně jsou čisté.
Nabít jeho baterky zvládnou naše uhelky.
Tady už to čistý nebude.
CO2 ku zvládaj přes emisni povolenku tyvole.
Kup si auto, už Tě mají, zvýhodněnou nabíječku nabízejí, když chytneš i dotaci zdá se, že se ti to vyplácí.
Že jsi mazák, že máš prachy ukážeš všem registrační značku s Éčkem
Tohle všechno regulují našim DPH áčkem
Zaplatil jsi to však hravě a teď ti došlo, že vědomostně jsi byl na dně.
Emobil toť klíčová je součást boje
proti klimatické změně
Prezentace řešení
pro zlepšení kvality a snížení emisí
Emobil jakýsi to luxusní je prvek
profesiální motoristé v tom nemají zmatek
Toť emisní faktor z druhé řady
a ta malá majetnější grupa ví si rady
S uhlíkovou stopou už se nepočítá
duší žluč a rozmar zmítá
Léta platíš řádně daně
dotací přispěješ jim hravě
Pak zaplatíš spotřební daň z nafty benzinu
znova obdaruješ elektrickou menšinu
S tímhle vším bruselská teorie počítá
Jak udržet si koryta
Zajímavý postřeh “Doba se změnila”
Pokud domácnost spotřebuje
13,5 kWh elektrické energie z uhelné elektrárny zanechá uhlíkovou stopu
1 kWh cca 820 g CO2 x 13,5 = cca 11,1 kg CO2
Zatímco pokud uhelná elektrárna nabije baterii 13,5 kWh hybridu, tak toto vozidlo jede bez uhlíkové stopy.
To ale ještě není úplně všechno. Abychom byli blíže realitě, je potřeba uvažovat ještě účinnost procesu převodu síťového napětí ze zásuvky na energii v baterii, která se odhaduje celkem na zhruba 80 %. Je do toho započítána účinnost samotné síťové nabíječky a také nabíjecího procesu (jak nabíječka, tak baterie elmobilu se při nabíjení zahřívají).
Tak to bude zajímavé, která osobnost toto vysvětlí.
Kde se vzala tu se vzala jedna mladá
Greta s politiky si už cvičí celá léta.
Elektrické auto to je dobrý nápad každý ovšem může, grýndýl jinak chápat.
Emise, to je jisté, lokálně jsou čisté.
Nabít jeho baterky zvládnou naše uhelky.
Tady už to čistý nebude.
CO2 ku zvládaj přes emisni povolenku tyvole.
Kup si auto, už Tě mají, zvýhodněnou nabíječku nabízejí, když chytneš i dotaci zdá se, že se ti to vyplácí.
Že jsi mazák, že máš prachy ukážeš všem registrační značku s Éčkem
Tohle všechno regulují našim DPH áčkem
Pak zaplatíš to hravě vědomostně možná, že jsi na dně.
Ještě to bude chvilku trvat než se vyznavači zeleného míru probudi
Znova zpráva z Evropského účetního dvora zvoní.
Uršula z Evropské komise dává jasný signál, že neví co Evropu zlomí
A evropští strejcové co v komisi sedí tak ji jako stádo znova a dokola volí
Bývalý šéf Evropské centrální banky Mario Draghi píše zprávu
Automobilový průmysl toť klíčová kapitola, strejcům do komise volá
Následovat doporučuje
a najednou všem Uršula slibuje
Ne program Greta, ale motor Evropy a obnova
konkurenceschopnost doslova
A tak tyhle dvě uhlíkové důry díky zelenému programu
Zaťaly Evropě víc jak násobnou miliardovou sekyru
Kupka DOPRAVA A MOTORISTÉ Turek
Revize zákazu spalovacích motorů
a limitu oxidů
KONEČNĚ DVA CHLAPI
CO VYSTRČILI DRÁPY
Pneu zimní M+S
Předpis č. 30 EHK/OSN
Ustanovení pro schvalování pneumatik pro motorová vozidla.
“Typem pneumatiky” se rozumí kategorie pneumatik, které se neliší v zásadních ohledech:
“Pneumatikou pro jízdu na sněhu” se rozumí pneumatika, jejíž vzorek běhounu a konstrukce jsou určeny především k zajištění lepšího výkonu v blátě a v čerstvém či rozbředlém sněhu oproti běžné (silniční) pneumatice. Vzorek běhounu pneumatiky pro jízdu na sněhu je zpravidla tvořen drážkami (žebry) nebo masivními bloky, případně obojím, s větší rozteči než u běžné (silniční) pneumatiky.
3.1.5 nápis M+S jde-li o pneumatiku pro jízdu na sněhu. Typ pneumatiky a její konstrukce je popsaná v definici bod 2 EHK/ OSN č. 30
Značení pneumatiky je až v bodě 3 výše uvedeného předpisu. Tedy značením M+S se zásadně nemění “Typ pneumatiky a její konstrukce pro jízdu na sněhu”.
At žije Uršula a její strejcové
Pane Kubek vy už jste se okrást nechal.
COVID a ŽRALOCI
Netěsnost respirátoru
Velikost viru řekne Google 80-150 nm
At se nám to dobře počítá cca 100 nm
1nm se vejde do 1m 1 000 000 000 x
100 nm do 1 m = 10 000 000 x
Do 1 mm = 10 000 x
Do 0,1 mm = 1 000 x
Do 0,01 mm = 100 x
A teď si představme, že COVID má velikost fotbalového míče Ø 23 cm
Jak velká je 0,01 mm pro COVID
o Ø 23 cm. 23 x 100 = 23 m
Tedy 2 tunely BLANKA každý
o 3 jízdních pruzích širokých 3,5 m
kde projede vedle sebe 6 kamionů Ovšem neprojde touto mezerou fotbalový míč. Tak za tuto 1 setinu mm jsme zaplatili miliardy a žraloci se nažrali. Tak si tu ochranu zopakujeme.
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Takže si to shrňme:
Uhelka nabije baterii o kapacitě 1kWh a vypustí do ovzduší 820 g CO2 prozradí Google,
Aby Eauto ujelo 100 km spotřebuje cca 25 kWh el energie Tedy 20,5 kg CO2 z uhelky Předepsáno EU je 9,5 kg CO2 2litrový diesel dá cca 12 kg/100km Provozovatel Eauta dostane dotaci 200 000 na auto a 30 000 na DC nabíječku To zaplatí ostatní drobné zpěvné ptactvo DPHčkem
EU by chtěla na každém 60 km dálnice nabíječky o výkonu 150 kW 100 000 reg. Eaut x 150 = 15 GW
Aby to bylo čisté zeptáš se kolik dává Temelín za den, lehce přes 2GW Tak jich potřebuješ 8 a ty nemáš Tak musíš udržet v chodu uhelky Na to si Tykač v Bruselu musí koupit povolenku cca 70 EUR za 1 t CO2. A uhelky nemůže vyřadit protože bychom nenabily Eauta tak mu je budeme dotovat z rozpočtu Pokud bude zaregistrováno 100 000 Eaut pak tito už netankuji tedy neplatí spotřební daň z benzinu či nafty V rozpočtu bude chybět cca 5 miliard Kc ročně Dotaci třeba získáme z daně ze studny a vůbec. Uršula už taky neví kudy kam tak požádá Draghio o plán A ten to taky podělal
3 odpovědi