Spotřeba paliva jak je známo se měří na vzdálenosti 100 km. A jak uvádí Tatra na baterii ujede 70 km a zbytek 30 km na naftu ovšem celkem 100 km No a ta spotřeba nafty na 30 km se pak uvede jako spotřeba na 100 km Tedy takovéto vozidlo má pak deklarované nízké emise. No a protože tato teorie je tak úžasná že automobilky jsou na tom ekonomicky skvěle a nepropouštějí vůbec své zaměstnance a neomezují výrobu vozidel.
Pokud je prostředkem k dosažení nějakého vlastního zisku jde vlastně o podvod na partnerovi a ten se dříve nebo později začne cítit využitý a obelhaný Manipulace do vztahu nepatří v žádném případě vysvětluje expertka na párovou komunikaci. Emocionálně nevyzrálé ženy ve skutečnosti nevědí, že se sami snižují na úroveň nejnižšího morálního bahna. Kdo klesl do morálního hnoje kde hlavní roly hraje kritika, ponižování, výčitka, faul, podvod a cenzura je dokonce přesvědčen, že na tento mentální jed a vzorec chování má razítko jako normu. Sodomková
Komu vlastně fandíme:
Uhelka nabije baterii o kapacitě 1kWh a vypustí do ovzduší 820 g CO2 prozradí Google,
Eauto ujede 100 km a spotřebuje cca 25 kWh el energie Tedy 20,5 kg CO2 z uhelky Předepsáno EU je 9,5 kgCO2/100 km 2litrový diesel dá cca
12 kgCO2/100km Provozovatel Eauta dostane dotaci 200 000 na auto a 30 000 na DC nabíječku To zaplatí ostatní drobné zpěvné ptactvo DPHačkem Nabíječky o výkonu 150 kW na dálnici 100 000 Eaut x 150=15 GW
Kolik dává Temelín za den, lehce přes 2GW Tak jich potřebuješ 8 a ty nemáš Tak musíš udržet v chodu uhelky Na to si Tykač v Bruselu musí koupit povolenku cca 70 EUR za
1 t CO2. A uhelky nemůže vyřadit protože bychom nenabily Eauta tak je budeme dotovat z rozpočtu Pokud bude registrováno 100 000 Eaut pak tito už netankuji tedy neplatí spotřební daň z benzinu či nafty V rozpočtu bude chybět
cca 5 miliard Kc ročně Propuštěni zaměstnanci z Volkswagenu budou na pracáku tak se asi pohrnou si koupit eauto Uršula už taky neví kudy kam tak požádá Draghio o plán a ten to taky podělal Ať žije zelený mír
Pane Vesesely škoda že máte vysokou školu U hybridu nabijete baterii ze sítě Uhelka vypustí do ovzduší 10,5 kg CO2 na tyto emise ujedete jen 50 km Tyto se však v současné době nepočítají jako uhlíková stopa na rozdíl kdyby jste si upekl svatomartinskou husu Pak nastoupí benzinový motor ujede dalších 50 km za 4,1 litru Vypustí dalších cca 6 kg CO2 No a podle vysokoškoláků se napíše ze toto vozidlo je úsporné a spotřebu má 4,1/100 km Skvěla logika gratuluji
Takže si to shrňme:
Uhelka nabije baterii o kapacitě 1kWh a vypustí do ovzduší 820 g CO2 prozradí Google,
Aby Eauto ujelo 100 km spotřebuje cca 25 kWh el energie Tedy 20,5 kg CO2 z uhelky Předepsáno EU je 9,5 kg CO2 2litrový diesel dá cca 12 kg/100km Provozovatel Eauta dostane dotaci 200 000 na auto a 30 000 na DC nabíječku To zaplatí ostatní drobné zpěvné ptactvo DPHčkem
EU by chtěla na každém 60 km dálnice nabíječky o výkonu 150 kW 100 000 reg. Eaut x 150 = 15 GW
Aby to bylo čisté zeptáš se kolik dává Temelín za den, lehce přes 2GW Tak jich potřebuješ 8 a ty nemáš Tak musíš udržet v chodu uhelky Na to si Tykač v Bruselu musí koupit povolenku cca 70 EUR za 1 t CO2. A uhelky nemůže vyřadit protože bychom nenabily Eauta tak mu je budeme dotovat z rozpočtu Pokud bude zaregistrováno 100 000 Eaut pak tito už netankuji tedy neplatí spotřební daň z benzinu či nafty V rozpočtu bude chybět cca 5 miliard Kc ročně Dotaci třeba získáme z daně ze studny a vůbec. Uršula už taky neví kudy kam tak požádá Draghio o plán A ten to taky podělal
Můj dům je komplet elektricky včetně topení (el kotel) a představte si, že není ekologický. Na internetu jsem nechal spočítat jakou uhlíkovou stopu zanechá Nebudete věřit vyšlo mi cca 4t/CO2 za rok. A co je na tom nezajímavější el. automobil přesto, že si nabije baterie a použije stejnou el. energii jako já, abych si upekl svatomartinskou husu, tak ten jede čistě bez tuho, že by zanechal jakoukoli uhlíkovou stopu. Ať žije Uršula její strejcové v EU a všichni její fanoušci.
Pneu zimní M+S Předpis č. 30 EHK/OSN
Ustanovení pro schvalování pneumatik pro motorová vozidla.
“Typem pneumatiky” se rozumí kategorie pneumatik, které se neliší v zásadních ohledech:
“Pneumatikou pro jízdu na sněhu” se rozumí pneumatika, jejíž vzorek běhounu a konstrukce jsou určeny především k zajištění lepšího výkonu v blátě a v čerstvém či rozbředlém sněhu oproti běžné (silniční) pneumatice. Vzorek běhounu pneumatiky pro jízdu na sněhu je zpravidla tvořen drážkami (žebry) nebo masivními bloky, případně obojím, s větší rozteči než u běžné (silniční) pneumatiky.
3.1.5 nápis M+S jde-li o pneumatiku pro jízdu na sněhu.
Typ pneumatiky a její konstrukce je popsaná v definici bod 2 EHK/ OSN č. 30
Značení pneumatiky je až v bodě 3 výše uvedeného předpisu. Tedy značením M+S se zásadně nemění “Typ pneumatiky a její konstrukce pro jízdu na sněhu”. Notabene byly takto jako zimní schváleny
At žije Uršula a její strejcové
Politici ve všech státech EU a jejich poslanci mají zajímavou úvahu.
V uhelné elektrárně vyrobíme elektr. energii a jako vedlejší produkt 1 tunu CO2. Pan Tykač si v Bruselu musí koupit povolenku za 60 EUR/1t CO2.
Diky tomuto procesu si můžete upéct doma svatomartinskou husu.
Ale bacha vaše domácnost zanechá nezanedbatelnou uhlíkovou stopu. Zatímco pokud touto energii nabijete baterii eauta a toto vozidlo ujede vzdálenost 100 km tak vůbec žádnou uhlíkovou stopu nezanechá jede čistě.
Do budoucna možná pan Tykač bude dál platit povolenku za to, aby mohl vypustit CO2, vy zaplatíte pokutu do státního rozpočtu za to, že jste si dovolili upéct svatomartinskou husu, zatímco majitel eauta nekupuje benzin-naftu tedy neplatí spotřební daň jako vy za váš dvoulitrový diesel.
Pneu zimní M+S
Předpis č. 30 EHK/OSN
Ustanovení pro schvalování pneumatik pro motorová vozidla.
“Typem pneumatiky” se rozumí kategorie pneumatik, které se neliší v zásadních ohledech:
“Pneumatikou pro jízdu na sněhu” se rozumí pneumatika, jejíž vzorek běhounu a konstrukce jsou určeny především k zajištění lepšího výkonu v blátě a v čerstvém či rozbředlém sněhu oproti běžné (silniční) pneumatice. Vzorek běhounu pneumatiky pro jízdu na sněhu je zpravidla tvořen drážkami (žebry) nebo masivními bloky, případně obojím, s větší rozteči než u běžné (silniční) pneumatiky.
3.1.5 nápis M+S jde-li o pneumatiku pro jízdu na sněhu.
Typ pneumatiky a její konstrukce je popsaná v definici bod 2
EHK/ OSN č. 30
Značení pneumatiky je až v bodě 3 výše uvedeného předpisu. Tedy značením M+S se zásadně nemění “Typ pneumatiky a její konstrukce pro jízdu na sněhu”.
At žije Uršula a její strejcové
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Zajímavá úvaha vědců Posuzuji výrobu eautomobilu Pokud si doma v elektrické troubě upeču svatomartinskou husu tak zanechám uhlíkovou stopu ale pokud ze stejného zdroje nabiji akumulátor eauta tak zřejmě nezanechám žádnou uhlíkovou stopu Fakt zajímavá úvaha a dokonce od vědců