Kupuji je nejspis proto, ze chapou BEV jako vice ekologicka a zrejme i vice komfortni. U nas se elektroauta nekupuji, protoze na ne nemame. Tesly uz bezne dojedou v lete i 600km, to asi nebudu uz duvod je odmitat. Vse je o cene.
Jako více ekoligické ?? likvidace baterií zase tak ekologická asi není a kdo ji bude platit a další věc, auto se spalovacím motorem vydrží v provozu více jak 20 let, pokud se o něj alespoň trochu staráte, za 20 let budete u elektrouata měnit 3x baterii, teda nebudete, protože cena baterie už při první výměně bude vyšší než cena auta.
A výroba elektřiny v česku, necelá polovina z jaderných elektráren a zbytek spalováním fosilních paliv, pár procent ekoligická výroba, kdeže se nachází ta vaše ekologie ??
To je opět snůška blbostí. Auto zastaví jen s brzdou a ta spotřeba?
Masáž pořád dokola, momentálně jezdím nový diesel MHEV, polovina po dálnici a polovina po zbytku silnic, v pěti lidech s automatickou převodovkou a nejsem loudal, spotřeba 5.7 l/100 km, tak to bych tohle auto chtěl vidět, tipoval bych tak 9 litrů na sto, pokud, takže ano bez dieselu a stejně úsporně možná tak v redaktorově hlavě, v reálu to asi bude jinak, pořád nechápu ten boj proti dieselům ??
Já bych spíše řekl, že snižují kvalitu a zvyšují ceny a neimbecilní zákazník to vidí.
Soukromí zákazníci to vidí, jejich nákupy tomu odpovídají, fleetoví zákaznící zatím ne, máme jich ve firmě několik a patří mezi oblíbené, ale když se uživatelů zeptáte, jestli by si ji za cenu kterou automobilka požaduje koupili, v 99% řeknou že ne.
Včera to bylo šest měsíců kdy jsme ji vyzvedli 🙂 motor 1.6 CRDi v mild hybridu, jezdím většinu jízd v plném obsazeni, kdy polovina je silnice první třídy a polovina dálnice, mám automatickou převodovku a spotřeba v zimě je 6.1 l/100 km, v létě byla 5.7 l/100km.
Ve výbavě Top jsou lemy blatníků i palubní deska v ,,klavírním,, laku, venku zatím bez jakéhokoliv poškození a to samé uvnitř, kde jsem nezaznamenal jediný škrábanec.
samozřejmě respekt, váš názor vám neberu, ale korejce bych nebral, ani s příplatkem do mé kapsy - to bych si radši připlatil za tu fabu 😁 ale na druhou stranu bych to vzal a prodal a, pak si koupil něco jiného 😜
🙂 jako majitel již třetího korejce jsem asi trošku neobjektivní a jestli někdo považuje fabii druhé generace za auto po kterém touží nebudu mu to vymlouvat, jen obdivuji tu nezlomnou touhu vlastnit z mýho pohledu a zkušenosti z okolí důchodcovské auto / nemyšleno nijak urážlivě / a pokud vím tak záruku jakou má Kia u škůdky ani za příplatek nedostanete, spolehlivost podobná, takže rozhoduje design a ten u mě vítězí u korejců, sice někdy pro majitele naší automobilky nepřijatelně výrazný, ale lepší něž nekonečná nuda fádnost zmíněné automobilky, ale naštěstí si můžeme každý vybrat co se nám líbí 🙂
obecně poměrně atypický docela nevyvedený design, takže za mě stoprocentně dvojková faba určitě mnohem hezčí - snad nechtěl autor záměrně vyzdvihnout ,,asiata,, - budu věřit, že jde o věc názoru a vkusu - za mě škodovky korejce válcují doslova jako dálnici 😎
Test je sice o ,,asiatovi,, ale škůdku sem propašujem 🙂 Podle mě je teda dvojková Fabie široko daleko nejškaredější auto, ale je to věc vkusu.
Krása je subjektivní věc pane redaktore.Vám se to třeba líbí, mě to přijde jako ošklivá obluda. Nicméně přeci na základě svého dojmu nebudu hlásat, že auto je ošklivé atd...
Zkuste se nad tím zamyslet, ať vaše příspěvky nevypadají jako od puberťáka. Přeji krásný den
Redaktor vyjádřil svůj názor na vzhled testovaného automobilu, nikomu to nevnucuje, to měl jako napsat na vzhled si udělejte názor každý sám, aby byla dodržena vyváženost názorů, to už to dorazilo i do diskusí,
Takže v testu automobilů bude propříště jen fotka automobilu, technická data a jediná věta, každý to ohodnoťte podle toho jak se vám to líbí 🙂
Testování od redaktora nebude potřeba, protože každý na to budeme mít subjektivně jiný názor, takže by to byla asi zbytečná práce pane redaktore,
Ale nebojte se pane redaktore, naštěstí je nás dost těch, kterým se třeba testovaný automobil nelíbí, ale přesto si test rádi přečteme i s vašími subjektivními zjištěními o testovaném automobilu.
Doprdele proc museli tu evropskou verzi takhle osekat.. Tesil jsem se,ze stavaji model QL vymenim za novy, ale kaslu na ne! Nechapu proc muze byt pro jihoamericky trh delsi nez pro evropsky. Tak se holt clovek poohledne po necem jinemnic se nedeje:-)))
No jestli je pro vás velikost kufru tak důležitá ? protože přesně tam se ubíralo pro evropskou verzi 🙂
28
Sledujících
1
Sleduje
28
Sledujících
1
Sleduje
Rakovinomet si dneska koupí už opravdu jenom arogant. Před pár dny jsem rodiče jednoho z dětí ve školce upozornil, že mu jeho auto kouří jak náklaďák a že tím otravuje vzduch všem okolo, včetně mých a jeho dětí. S úsměvem mi na to odpověděl, že to má trochu potažený, aby to jako víc jelo a byl úplně v pohodě a bylo mu to zcela jedno. Tak asi takový přístup mají lidi ke svému zdraví a k životnímu prostředí ... Pak se těžko divit, že lidi umírají jeden za druhým a ve většině případů na rakovinu nejrůznějšího druhu. Ve všem co pijeme a jíme a dýcháme jsou škodlivé látky, mikroplasty, rakovinotvorné částice, převážně uvolňující se z plastových výrobků, do vzduchu vypouštíme rakovinotvorné emise, ale pak jsme strašně překvapení, že se ani nedožijeme důchodu. Fakt stupidní lidi a špatná doba. Konzum a jájismus vládne světu.
31 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ale že Vám kontejnerové lodě vozí zboží přes celou planetu, kamiony vozí zeleninu a ovoce z opačné strany Evropy a všichni létáme kam si zamaneme, to vám nevadí, ale viníkem jsou osobní dieselová auta, která dnes plní emisní normy, o jakých se výše zmíněným ani nezdá, dobrá logika :-)
1 odpověď