Nektere problemy jsou komplexnejsi. Uvedu srozumitelny priklad. Chirurg provede zakrok, ale opomene zasit rez. Vas nazor spravne zastava praci chirurga, ktery zakrokem vylecil pacienta. Ovsem, opomenutim zasit otvor to vlastne udelal jeste horsi. Ne v kontextu konkretni nemoci, ale v kontextu celeho clvoeka, ktery nasledne zemre nebo chyhti jeste horsi nemoc.
A o to tu bezi. Nestaci jen postavit nove byty. Je potreba zajistit veskery ekosystem cloveka pocinaje kanalizaci a konce kapacitou vzdelavacich instituci. Stat vsak nikdy neresi problem komplexne. Resi jen dilci zalezitosti ve velmi dlouhem casovem horizontu. A jelikoz se vlady i cinitele stridaji casteji, nez se plni plan, tak spousta veci zustava nevyresenych. Jako priklad uvedu otazku Radlicke radialy. Jiz pred vic jak 50 lety se vedelo, ze bude potreba resit prutok dopravni infrastruktury. Jsou to dve generace, ktere nebyly schopne vyresit tento dilci ukol. Co vsak stihli, tak postavet stovky tisic novych bytu. Takze tu mame problem: lide maji kde bydlet, ale ve spicce uz nestiha ani prazske metro, natoz silnice s autama.
Viníkem neřešení problémů je vždy konkrétní politická reprazentace - nikoliv stát. Důvody jsou různé (např. odklánění majetku při neexxistenci kontrolních mechanismů, apod), V případě nákladového nádraží předpokládám, že IPR byl vytvořen proto, aby se území řešilo komplexně s tím, že město zahájí budování systému bydlení ala Vídeň. V takovém případě by byty vlastněné městem mohli
přispět k dostupnosti bydlení
Jako že si Svoboda vyhrne rukávy, z rozpočtu Prahy nakoupí bagry, náklaďáky, jeřáby, lešení, najmou zefníky a s Hřibem a spol.půjdou budovat zdi? Chytré.
Myslel jsem tím to, že by bylo fajn, kdyby si Praha vzala za vzor Vídeň s jejím systémem bydlení. Tam se ukázalo, že velké množství vlastních městských bytů je zásadní pro dostupnost bydlení. Plánování a výstavbu samozřeejmě zajistí dodavatelé.
Mel bych jeden konstruktivni: Z tech 15 tisic, pokud by jen kazda pata domacnost mela auto, kam tech 3 tisic aut navic vmestname? At uz z pohledu propustnosti silnic, tak i parkovani, pricemz parkovani nejen v garazich domu, ale celkove po meste. Pricemz s tim odhadem "kazdym patym" jsem velmi opatrny, realne to bude spis kazda druha, maximalne kazda treti domacnost.
Předpokládám, že lepší varianta je, když byty postaví město než developeři.
Jestli platí teď doktrína "Společnost se pro svoje ozdravení musí zbavit ‚nemocné krve‘ – ‚socek‘ mužského pohlaví ve věku 35 až 50 let, které nemají žádnou ekonomickou ani demografickou hodnotu", tak si dovedu představit, že neomezený vládce ji může časem rozšíříit ještě o "nepracující důchodce pobírající jen státní důchod"
Je zřejmé, že když se odbourala embarga na technologie a přesunuly se výroby do Číny, tak na západě zmizely továrny. Tím se zmenšila poptávka na kvalifikované lidi pro výrobu a pravděpodobně i aplikovaný výzkum. Menší potřeba takovýchto lidí vedla k jejich významně horšímu finančnímu ohodnocení a nezájmu o studium takových oborů. Školy se tomu přizpůsobily a tak dnes máme dost lidí na právní služby, úřednické aktivity, a jiné činnosti. Bohužel např. jaderní technici vymizeli. Obávám se, že zaostávání za Čínou se jen zrychlí.
Člověk, který utopil v eReceptu 400 miliónů státních peněz a nic z toho se nedalo použít, si dovolí hlásat, že má na digitalizaci? Arogantní sebestřednej pacho..k.
Jsem rád, že piráty povede k zářným zítřkům v záři ohně pod kotlem v pekle. Blahopřeji pirátům k volbě spasitele, který je odvede z politiky!
Zcela jistě za utopení státních peněz nemohl být zodpovědný konzultant fimy AQUASOFT - p.Hřib. Pokud chcete být férový, tak se podívejte, kdo v letech 2008 až 2018 sestavoval vládu. Z veřejných zdrojů plyne, že přidělení (některých) projektů, fakturované částky a jejich dělení se asi řešilo prostřednictvím politických lobistů.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jde o příjmy těch, kteří se nejméně zasloužili o autorské dílo