Já měl za to, že právě vedoucí posunu, co jede na té stupačce, má své oči ve směru jízdy a musí ověřit, že je profil průjezdný.
Pracoval jste někdy v téhle profesi?Když jste v oblouku nemáte nejmenší šanci dát strojvedoucímu stůj zastavte všemi prostředky.Pracoval jsem na dráze 40 let,ne sice jako vedoucí posunu,ale tyto problémy znám velmi dobře.Takový příspěvek může napsat jen člověk,který o tom nemá žádný přehled.
Jasně, protože Rusko má přeci právo diktovat okolním svobodným zemím do jakého spolku vstoupí, jakou budou či nebudou mít armádu atd. Vy jste spadnul z jaké višně na znak? Teď jim zachutnal Krym, Luhansko a Doněc. a příště co? Kousek Finska? Tam přeci žije spousta Rusů a jsou chudáčci taky hrozně diskriminovaní.
Když můžou američani,proč ne rusové,padni komu padni.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Za špatný stav baterií obecně může hlavně EU díky jejím emisním nařízením se dnes baterie nedobíjí u nových aut běžně po dobu jízdy nízkým proudem ale nabíjí se jen v určitých momentech (většinou brzdění) vysokým proudem. Taková baterie je pak odsouzena na životnost 3-4 roky.
Je zcela zbytečné dělat zátěžové testy v servisu a vyhazovat za to peníze - po 3-4 letech si proste kupte novou baterii, dýl stejně většinou nevydrží.
Jeste že mam v novem autě 2021 obyčejnou baterii bez požadavku na start-stop a bez nutnosti ,,registrace” nové baterie
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Baterii mám v Aurisu už desátý rok.Zrovna ji dobíjím po krátkých pojížďkách.
2 odpovědi