Proč se více nepoužívají zastavovací hřebové pásy? (Jestli je neumí policie používat tak školení a jestli je nemají tak je to lajdáctví ve vedení policie) Auto by se nemusilo tak dlouho pronásledovat. Nebo je lepší aby bylo ohrožení života lidí a následně poškození více policejních aut. Oni daňoví poplatníci zaplatí.
Rakušan chybu nepřizná natož aby vyvodil odstoupil. Fialka ho podrží. Proč nefunguje registr pacientů (pokud vím měl dávno fungovat někde se to opět zadrhlo), kam se zapisují všechna vyšetření. Lékař by se dověděl na co se pacient léčí u jiných lékařů. Ať žije digitalizace v naší republice co pane Bartoš????? Nemáte na starost digitalizaci?????
Ministři jen slibují, když jim teče do bot, podepisují a když mají něco splnit tak o ničem neví. To se týká celé stávající vlády. Ministr slibuje, že léky jsou a když přijdete do lekárny tak nejsou a shánět je přes aplikaci a pak si pro ně jet přes půl republiky při dnešních spojích na vesnici. Práci lékařům nezávidím, když třeba operují celí den nebo slouží více hodin než mají. Tak chtějí zaplatit.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Zajímalo by mě jaké měli zahraniční odborníci obklady o stavu mostu. Pokud vím tak se uvádělo, že stačí výměna jen menšího množství dílů asi tak jak je uvedeno v článku a čím argumentují zahniční odborníci. Po dalším studiu se zjistilo, že je to horší. Když se zjistí během opravy, že se musí dílů vyměnit větší množství, kdo to zaplatí nebo se to dá vícenákladů a cena bude podstatně několika násobně větší.
Přilepení 3koleje a možná i cyklotrasa to bude pěkná šaškárna.
1 odpověď