Bod 1. Zrušit dotace na elektro
Bod 2. Zrušit emisní nařízení ze spalovak má hodně a Elektro má nulu
Bod 3. Zvýšit emise alespoň na 180 aby automobilky mohli vyrábět to co zákazník pozaduje
Bod 4. Zrušit pokuty za emise alespoň do těch 180 mg
Bod 5. Nechat na výrobcích a zákazníci aby mohli vyrábět co chtějí a ne co chce zelena politika.
Jenže ve světě už spalovací auta nechtějí a konzervativní trh v EU je neuživí.
Podívejte se jak jde VW v Číně do háje a tam žádné omezení nemají.
Není pravda, že se neobejdeme bez fosilních paliv, jen je to velmi nákladné.
Proto není možné, že jedině EU bude na světě řešit draze ekologii a chtít to po průmyslu a energetice v EU.
Bohužel zároveň dovolí mimoevropským firmám do EU dovážet výrobky, které nejsou touto ekologickou zátěží zdraženy, protože domácí výrobu takto zlikviduje, protože není schopna konkurovat.
Mám najeto na elektrickém ZOE 165 000 km. Náklady na servis byli přibližně 4000,- 2x čep ramene 1x ložisko kola.
Když to porovnám s naftou kde kromě oleje, rozvodů, filtrů, čepů, ložisek to bylo turbo, 2x čerpadlo paliva, tak je to o nějakých 120 000,- víc.
Dále + 2x emise, 5x dálnička.
Takže bez paliva ušetřeno cca 130 000,- a s palivem za 300 000,- což je celkem 430 000,- je víc než co mě to auto stálo.
Koupil jsem EV právě kvůli levně elektřině na spotu.
Náklady na provoz jsou minimální.
V létě pravidelně můžete nabíjet za záporné ceny. Letos jsme jich měli přes 300h a neustále stoupají.
Provoz spalovacího vozu se dnes již neoplatí pokud máte vysoký nájezd
Elektromobilem jezdím přes 20 let. Dřív jsem měl náklad 0,24 Kč/km.
Dnes i při ceně na spotu 0,- máte z důvodu distribuce náklad tak 0,5,- Kč/km.
Záporné ceny jsou jen když svítí slunce a to člověk s FVE stejně nabíjí ze soláru, ale v zimě kdy nesvítí tak na záporné ceny zapomeňte.
Vy opravdu nevíte co jste napsal za blábol. Zjistěte si jaké podmínky jsou pro výrobu aut v Evropě a jaké v Číně . V Evropě mají automobilky stovky nařízení a norem, které musí dodržovat a ty prodražují výrobu, v Číně o ekologii ještě neslyšeli a jedou si tam podle svého, plus k tomu je tam vývoz dotován.
V Evropě vám hodí emisní povolenky, které zdražují výrobu a třešničkou na tom je , že je nakupují Číňani a ti s nimi kšeftují a dál zvyšují jejich cenu, což opět zvyšuje cenu výroby.
Díky zeleným bolševikům je v Evropě pokřivený trh a proto ztrácí konkurenceschopnost .
Tak si příště o tom něco zjistěte......
Nejdříve si nastuduje, co se ve světě děje.
Tihle zelení bolševici alespoň EU automobilky trochu dotlačili k elektromobilitě, jinak by byli už úplně VW a podobní v pr.....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Co bude dříve, konec pokut, nebo konec premiéra Fialu v této pozici?