Jezdím také na kole. Nic mně neudělá větší radost, než když vidím rodinu na kolách s malým cyklistou! Nikdy ho neopomenu pochváliti, jak mu to pěkně jede. Pro maminky s kočárkem na in - linech mám jen obdiv stejně jako pro běžkyně s kočárkem. Respekt a hluboká poklona! Když potkám člověka se psem, který ho přidrží, než projedu okolo, vždycky poděkuji!
Na silnici jezdím většinou sám, čili při kraji. Fakt si nevzpomenu, že by mě někdo ohrozil tak, že by to bylo nebezpečné. U nás vždycky byl synonymem nebezpečného vozidla kamion s polskou SPZ. To už ale dneska neplatí a zachovávají takový boční odstup, že si kolikráte říkám, jestli to zbytečně nepřehání...Na závěr prosba pro všechny řidiče -trubte na nás, pakliže si nejste jistí, že nás bezpečně předjedete. Je ale veliký rozdíl, když někdo troubí " bacha, jsem blízko za tebou " nebo agresivně " uhni cyklistický šmejde "
První část beru, i když ty rodinky by měly učit děti způsob ježdění, který je i v souladu se silnicí. Když my jdeme po cyklostezce, mnohdy zazní zvonek, ale je to zase o neznalosti provozního řádu a cyklistické "nadřazenosti". Prostor využíváme v minimální míře. Občas lituji, že konkrétně Choceň - Bezpráví je i trochu moje dítě. Troubím jen v případě, že se cyklisté roztahují vedle sebe, aby mohli pokecat. Jinak se považuji za celkem tolerantního, až na experty v Chocni.
Žabomyší válka.
Ať si drátěné vši přečtou např. provozní řád u nás: Odkaz
Klidně potkají i auto, nebo traktor. A pokud čtu některé názory - chodec jen chodník, cyklista král cyklostezek, tak pro mě jako především řidiče beru cyklisty jako nutné zlo na silnicích (a ještě alespoň dva vedle sebe:( ), ale nemají na ní co dělat, když je v blízkém souběhu cyklostezka. Navíc u nás v okolí není moc možností kam jít (i kdysi s kočárkem). Lehce zpevněná cesta tam byla dříve, než cyklisti. Další jsou "super" cyklisti - městská rodina, kličkující ze strany na stranu.
Tak správně. Vaše drzost slavila úspěchy. Tohle honem to doučte vaše děti, ať jejich děti netrpí hlady. Třeba nedostupností jogurtů.😛
Není to o drzosti, jen o způsobu chování. Každý slušný člověk alespoň odpoví. Druhá věc je, že ve 14 hod. už nekoupíte ani rohlík. Ve vaší poslední větě zřejmě nechápu význam.
Tohle u nás před více než deseti lety zkusil Konzum upozorněním u vchodu. Ani v tu dobu jsem malému dítěti nic nedával, dokud nebylo zaplaceno a s plochou obchodu by stejně rohlík nedokázalo sníst (ani já). Zaslal jsem dotaz řediteli, zda je rozhodující 2 Kč rohlík, nebo mizerná kvalita jimi nabízené zeleniny a např. nedostupnost běžných potravin (třeba jogurty). Příští den bylo upozornění pryč, ale odpověď jsem stále neobdržel.
Tak, když věděl, že spuštění digitalizace nebude bez problémů, tak proč to spouštěl?
No protože se blížily volby a pospíchálek se chtěl před voliči předvést, jaký je machr a totálně to pohnojil.
Dobře mu tak, přišel o koryto svojí blbostí.
Vše má svůj čas.
Kupka není schopen dát dohromady ani aplikaci na "zelenou" kartu na auto. Stále ji musíte mít, alespoň v elektronické podobě. Spárovat RZ příp. VIN vozidla je totiž evidentně vyšší dívčí.
Kupka ani ODS nemá zájem řešit stavební digitalizaci. To má vazbu na minimálně pět dalších úřadů a pokud je malichernost zelené karty stále nedotažená, pod tímto vedením to nebude fungovat nikdy..
Nakonec Kupkovo zrychlení ČD je pouze o prodloužení čekacích dob ve větších zastávkách, takže cesta trvá déle, než v předchozích letech. Ale manažeři ČD ty prémie prostě chtějí, tak se tímto zkrátilo zpoždění.
Příjde mi teda vhodnější, aby Bartoš s pomocí dalších ministerstev digitalizaci dotáhl i kdyby to trvalo 3/4 roku, než aby to převzal někdo úplně nový, půl roku se s tím seznamoval a pak rok dělal úplně něco nového. Do voleb se to nestihne a jestli to převezme ANO, tak to bude hotovo tak konec 2026, spíš 2027. Ten portál funguje a lze přes něj stavební žádosti podávat, chodí tam žádosti a už jich je mnoho schválených, jen to není uživatelsky zvládnuté, práce v systému
je buggy a není plně komfortní a úředníci v tom mají chaos. Na toto není potřeba kompletně překopávat celý systém... S papírem a razítkem jak to bylo doteď jsme byli asi 150. na světě v délce schvalování, takže to už opravdu horší být nemůže, i digitální portal s chybami nebude horší než to co bylo předtím v ČR.
Pokud to převezme ANO, máte špatné letopočty. Mělo by být 2126, spíš 2127. Ale to už nám bude jedno. 🙂
Úředníci mají chaos ve všem a vždy. Největší průser je změna..
A kdyby, jak vyhrožují u DSŘ měl být problém s nedodržením termínu k vyjádření a sankcím, nemá už Povodí Labe ani metr toku. Když jste optimista, u tohoto dinosaura možná za tři měsíce.... (ale jen optimisticky, 1/2 roku není mimo).
Ano, chobotnice to je. Průšvih ovšem spočívá v tom, že nikdo ze zmíněných odborníků není odborník na budování informačních systémů. Z toho, co jsem o digitalizaci stavebního řízení četl, vyplývá, že dosud nikdo nevymezil, co komu vadí na dosavadním stavu (tj. v čem spočívá problém a jestli je vůbec co řešit), ani komu k čemu má digitalizovaný systém sloužit (tj. vyjmenovat role uživatelů a role systému vůči uživatelům, sepsat typické scénáře funkcí a stanovit pravidla a omezení, která systém musí dodržovat). Ve státní správě je to obvyklé, zadání obvykle nezadává "zadavatel", ale řešitel (ovšemže vybraný ve výběrovém řízení). A podle toho pak vypadá i digitalizace naší státní správy. Více viz Odkaz
Jj.
Tesat do kamene.
Ale každý den pracuji s PD, kde si ani projektant (nedej Bože architekt) neláme hlavu nad nesmysly, které obsahuje.
Jak dlouho ladí "zelené" karty, aby nemusela být v autě, nebo mobilu? To je jak za Havlíčka s dálničními známkami. Nakonec to zvládnou za víkend programátoři z hecu, že to bez keců jde. Ale stavební řízení je taková chobotnice s vazbami na další úřady, že tohle hned tak fungovat nebude. Mělo se začít od chapadel a ne od hlavy. A Kupka jestli chválí ČD za menší zpoždění, ať se podívá na starší jízdní řády, kdy doba cestování byla podstatně nižší. Teď stojí vlak v každé větší stanici 10 minut, aby manažeři nepřišli o prémie.
Je naprosto zbytečné chodit k volbám. Už potřetí jsme volila, aby byl na místě hejtmana někdo jiný než Netolický. Náš region na východě ignoruje kromě Dolní Moravy, kam sype, protože mu jde Rulíšek na ruku. Každý tady ví, jaké z toho má výhody, aby Rulíšek mohl rozšiřovat ten cirkus, co tu z krásného koutu přírody udělal. Jinak tu není nic. Doktoři, spojení, silnice, byty. Takže další podvod na voliče.
Ještě přidejte Těchonín a tvrz Bouda.
Kolik bunkrů se může pochlubit el. přípojkou? Vzdálenost z vrcholku Suchého Vrchu k Boudě si každý může zjistit. Trasa lámána ve skále. A do toho p. Netolický sype.
U nás se silnice zúžila betonovými svodidly (za přispění Kraje), z důvodu padající skály a na nic víc není.
Nejsem zastáncem českých filmů, ale tento je velmi dobrý. Kdo z plivajících zde, ho opravdu viděl?
Neznám šedesátá láta. Ale pamatuji 80-tá léta a chování garnitury z pohledu k příslušnosti ke straně. Nikdo z naší rodiny se k tomuto nesnížil.
Moji rodiče se vzděláním skončili v JZD, přijmutí mě do školky znamenalo odpracování hodin v akci "Z" např. pro získání majetku nynějšího Konzumu UO, jinde vodovody a pod..
Pomáhat a chránit (PaCH) mají pomocí přenosného přístroje kontrolovat a suplovat měření emisí na pevných přístrojích v provozovnách? Snad je zjevné, že tyto přístroje mohou mít odlišné výsledky měření. Nenamazal si někdo kapsu za dodávku přenosných přístrojů pro PČR? Postrádám smysl měření v pevných provozovnách povinně napojených na centrální registr, pokud výsledky měření od PaCH na ulici jsou adekvátnější pro PaCH než měření z provozoven měření emisí a PaCH může vůz odstavit. Pokud se tak stane, měly by být řidičům, kteří měli platné osvědčení o emisích z pevné provozovny, vráceny za peníze.
Dále by mohli PaCH vozit s sebou přenosnou rampičku, aby mohli kontrolovat podvozek, čepy a řízení. Mohli by tak zasahovat nejen do provedených emisí, ale i do STK. Jen aby se nestalo, že se jim budou smát poutníci ze Sýrie, Pákistánu nebo Afghánistánu při jejich pouti do Germanistánu.
Je to už pár let, ale také nevidím smysl měření ani v pevných provozovnách.
Naposledy si švagr stěžoval, že jeho emise auta byly měřeny pro tři další vozy, které se zázrakem neměřily.
Složité téma.
Za mého mládí vesnická jídelna ZŠ dobrá, městská katastrofa, ale kuchařky odpoledne obvykle odjížděly ověnčené taškami. SŠ super a dobrý výběr.
S tímto košem - místní jídelna je alchymistická dílna (např. pizza s cuketou) a nepoživatelná. Když už se to dá jíst, je problém dětem přidat alespoň přílohu s omáčkou. Takže v každém případě se dokrmí doma.
Manželka mi často vozí jídlo ze školní jídelny z města. Ta druhá jsou fajn, i když se občas také nezadaří. V tom množství to chápu. Ale polévky jsou brutální. Ať je to zeleninová, nebo hovězí, chutná vždy skoro stejně. Mám podezření na nakládanou solenou zeleninu, jako pamatuji u prarodičů. 😉 Na druhou stranu i výběr výborných salátů.
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
... po lanech by měl lézt přece revizní technik
2 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Jj. By měl....