Jarda Jágr nejede na protiruské vlně. Má vlastní názor a to se neodpouští. Proto naše nezávislá média vlastněná Sorosem a Německým kapitálem, zaměstnává ty nezávislé rádoby novináře, kteří za prachy napíšou na objednávku cokoliv, aniž by jim vlastní svědomí říkalo opak. Lidé jsou ovce
nechte se vyšetřit.... jste blázen....
Dobrý den pane pisalku.!
Stydět by se mělo město Kladno.
Já pravda že by to Jarda Jágr mohl zaplatit.
Ale město by mohlo být hrdé na, takovou osobnost světového hokeje a
podporovat ho.Ne podrážet!
Tohle řekněte v nějaké Kladenské hospodě.... povezou Vás rovnou do nemocnice... celé to město ví co je Jágr zač... jste totálně mimo realitu... totálně
Je jen otázkou času, než Němcům pod tlakem odborů dojde, že tím pro ně nejelegantnějším řešením, je zavřít fabriky Volkswagenu v Česku a výrobu škodovek přesunout do Německa.
Co Česko? - na to se.. pes.
Větší nesmysl nikdo ani vymyslet nemohl... naprosto neznáte mapu... naprosto... přesun výroby zpět do Německa by byl pro VW sebevražda... a oni to dobře ví... naprosto nemáte potuchu kolik VW reálně stojí jeden zaměstnanec... odbory, odvody, výbory, byrokracie to tam celé udusila... aby tam mohl konstruktér brát cca 5000€ měsíčně, stojí to fabriku 20 000 €... ne opravdu ne... nic tam přesouvat nebudou...
Zapominate ale na to, ze oproti 656 tisic musite porovnat s tou drazsi 110kW verzi a ta bude stat minimalne 800 tisic (spis vice).
A ejhle zas jsme v tom za +200 tisic a o zustatkove hodnote po 3-5 letec hradsi ani nemluvit, to bude nula nula nic.
V nemecku se doslova vali elektromobily od koncernu a nikdo to nechce.
A nejsem si jisty, kolik lidi - i docela slusne vydelavajicich - bude chtit spalit za pet let 300k (nakuo, zustatkova hodnota pri prodeji), aby usetrili za pet let 30 tisic na benzinu. JA bych teda mel tisic lepsich vyuziti, nez hazet ponize do kanalu.
Jak jsem psal v komentari nize, az bude zaklad stat 500 a vrchol 650, pak to MOZNA zacne davat smysl. Protoze to po 4 letech za 300 asi i prodate.
Ne nutně... i ta slabší E verze pojede stejně nebo lépe než o stupeň výkonnější spalovací... Tak či onak to co jsem napsal platí ceny EV pokud srovnáváme srovnatelné jsou už velice podobné stejně vybaveným spalovákům... Jen si vemte kolik stojí dobře vybavená Octavia a pod mega už nejste... apod. apod.
Zůstatková hodnota.... těžko ještě soudit EV trh se etabluje, myslím že si EV budou postupně tu hodnotu držet lépe a lépe.... zvláště u vozů s Železo-sulfátem
Tak či onak srovnává se to a lidi co mají možnost vlastního nabíjeni brzy přijdou na to o kolik je EV lepší než spalovák... moje žena to za boha nechtěla, přesto jsem to koupil a dneska si nemůže vynachválit a zpět do spalováku by nešla...navíc každý rok najela zhruba 38 000 km a propálila v naftě zhruba 60 000korun... ted projede zhruba 28 000 korun v elektřině, usporu má tedy cca 32 000 korun ročně... + 2x ročně ušetřená výměna olejů apod. takže ročně ušetří přechodem na EV cca. 40 000 ... + nemluvím o té jízdě, která je násobně lepší než ve spalováku
K cenovce.... např. Škoda Fabia stojí v porovnatelné výbavě 676 000 CZK... EV jsou stejně/podobně drahá jako jejich spalovací protějšky, problém je v tom, že spalovací auta lze pořídit ve verzích holobyt, zatímco EV jsou většinou na úrovni té nejvyšší verze spalováků... to EV ale pořád pojede o dost lépe a pohodlněji, bude zkrátka vždy lepším autem ve většině aspektů než spalovák... to už ale kritici EV nevidí...
Malý elektromobil s rozumně nastavenými parametry, jen více takových, bohužel cenovka to zas nepochybně zazdí, i kdyby to stálo těch odhadovanych 700k tak si to koupí jen nadšenec co nebude vědět co s penězi
Škoda Fabia stojí v porovnatelné výbavě 656 000 CZK... EV jsou stejně/podobně drahá jako jejich spalovací protějšky, problém je v tom, že spalovací auta lze pořídit ve verzích holobyt, zatímco EV jsou většinou na úrovni té nejvyšší verze spalováků... to EV ale pořád pojede o dost lépe a pohodlněji, bude zkrátka vždy lepším autem... to už ale kritici EV nevidí...
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Právě jste řekl neuveřitelnou kravinu, která by EU průmysl do 10 let stála většinu pracovních míst v automotive.
8 odpovědí
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Přesně... pan Válka naprosto nechápe a nevidí globální situaci... Evropa zaspala totálně, a zakazovat "auta" protože "koně" umíme... to je prostě cesta do budoucích pekel...
2 odpovědi