2A4 je technika konce 20. století, ne technika století 21.
Jde o to mít schopnost učit se na něčem systémově stejném a ovládat něco co budeme používat další dlouhé desítky let. L2A4 je dobrý základ pro budoucí hlavní stroj L2A8.... L2A4 navíc lze modernizovat, základ tanků L2 od verze A4 je v principu stejný
5,5 litru za ideálních podmínek a s hodně lehkou nohou. Navíc ta nová verze 1.5 TSI EVO II je šíleně komplikovaná, aby splňovala emisní limity, takže spolehlivost také padá. Proti starší verzi EVO I má variabilní geometrii lopatek turbodmychadla, elektrický separátor olejové mlhy v odvětrání klikové skříně, ultra drahý katalyzátor, který stojí jako celý motor a spousty dalších „vylepšení.“ Takže jako služebák a po dobu záruky asi dobrý, ale pak nevím, nevím.
Takových šíleností... přitom by stačil jeden elektromotor...
Západ pomocí SSSR pomáhal hlavně sobě, protože byl díky své nečinnosti v pěkném svrabu. A že Vám nevadilo, když dva stálí členové Rady bezpečnosti páchali zločiny v Iráku.
Argumentačně faulujete.... Irák byl průser, ví se to, přiznává se to, přesto tam US vojska masivně nebombardovala civilní oblasti cíle apod. porovnáváte neporovnatelné soudruhu.... pravdu vidět nechcete a chytáte se stébla
Mame EV, ať se to tedy povolí pro nás a pro ostatní se rychlost sníží jako v okolních státech, kdyz uz řešíte emise.
Ne je to blbost, na té dálnice se dá úplně v pohodě jezdit i více než 150, jezdíme tudy několikrát týdně a naopak super, ze je to pro všechny.
Stejně tam většina jede více než 130km a ted alespoň nebudeme muset hlidat kde je policie
Zvyšování maximální povolené rychlosti je objektivně špatný krok. 130kmh je naprosto dostačující rychlost, nasadíte tempomat a jedete. Je to o míře rozumu. Když jsem byl dvacátník řidič také bych to chválil a lítal jsem po dálnicích ke 200kmh, ale čím více rozumu máte tím více chápete, že 120-130 je naprosto ideální rychlost na dálnici... s rychlostí totiž neroste exponenciálně nejen odpor vzduchu ale i hybnost = větší spotřeba paliva, více emisí, větší opotřebení, větší hluk, větší riziko nehody....
Takže společnost bojuje s emisemi a ona se povolí totální zbytečnost a to jezdit 150km/h, kdy se vyprodukuje mnohem více emisí než při té dnešní 130km/h, která stačí. Odpor vzduchu roste totiž exponenciálně. V okolních státech se rychlosti racionálně omezují a my jdeme na ruku ""BMW driver lobby"" (dávám to to dvojitých uvozovek)
Buďte v klidu. Ono třeba ani takové Ferrari Enzo nemá bůhvíjaký reálný dojezd na jednu nádrž ;-)
🙂 tak je fakt že tohle auto je sleeper skoro 600 koní 740nm a doslova geniální podvozek s úžasným řízením. oproti T3P je to doslova sporťák a zábavná motokára v jednom. Nikdo by to tomu nehádal... menší dojezd dělají také velká 21 palcová a velice vzdušná kola.... nějaké puklice by tomu jistě 40km přidali
Mám Teslu Y LR a trasu ČB - Praha nebo ČB - Plzeň dám na jedno nabití standardní jízdou s velkou rezervou.
Ano já koupil supersportovní KIA EV6 GT a dojezd mám reálně 350km... současná spotřeba je 21-23kWh/100km když jedu "na spotřebu".... tak uvažuji že k EVě dokoupím ještě jeden elektromobil nějaký long range s jednou hnanou nápravou a co největším dojezdem
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Prdlajs znevažování památky. Radnici se nelíbí, že z toho nic nekápne, tak proč by mělo kápnout někomu jinému...!
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
hlupáku omezený... v Koloseu zemřelo více než milion lidí, resp. bylo zavražděno... to místo není amfiteátr
1 odpověď