Dobrý den, moc děkuji za článek. Prakticky bych se mohl ztotožnit s názorem autora, jen mám zde dvě výhrady. Za prvé zde skutečně, dle mého, není podstatné nutit všechny žáky k tomu, aby se dopodrobna zabývali i dost specifickými znalostmi a specialitami, když si zejména v současné době, může v případě zájmu tyto znalosti každý žák posléze dohledat sám. Podstatné by zde mělo být pouze rámcově vysvětlit základní souvislosti s důrazem na jejich principiální pochopení - detaily již nejsou důležité. A za druhé jako vysokoškolský pedagog musím bohužel konstatovat, že ani na vysokých školách to občas není tak, jak autor popisoval, ale řada studentů si tam také jde (cestou nejmenšího odporu) opět pro "papír" s názvem "diplom" a obor je vůbec nezajímá - hlavně že je zvládnutelný 🙁. Děkuji.
Výborně, takže opět zase jedni podvodníci, kvůli kterým značně klesá důvěra všech občanů ke sdělením podobného typu. Pokud se tedy v budoucnu nějaký podnik skutečně bude nacházet ve velkých problémech a rozhodne se agitovat tímto způsobem, tato firma právě přispěla k tomu, že jejich prosba již možná zůstane nevyslyšena. Smutné.
Dobrý den, samozřejmě neschvaluji žádné podvodné praktiky na STK apod., ale výrazně bych se ohradil proti pokutám, které dostane řidič za nevyhovující emise při silniční kontrole, pokud předloží platný a pravý-nefalšovaný záznam o STK. Dle mého názoru, pokud řidič, který například není ani technicky zdatný dá auto na STK a ta mu potvrdí, že toto vozidlo je zcela způsobilé pro provoz na pozemních komunikacích dává tím přece sama "hlavu na špalek" za toto tvrzení. Řidič přece není posléze povinen si ještě navíc ověřovat, jak moc spolehlivé jsou zkoušky, kterými jeho vozidlo prošlo na STK. Samozřejmě to neplatí pro situace, kdy již zcela vizuálně vyhodnotí, že přes kouř nevidí přes zadní sklo. Děkuji.
Dobrý den, děkuji za článek, ale musím se přiznat, že jsem při čtení občas nevěřil svým očím. Tak naprosto neskutečný alibismus ze strany daného motorkáře se prostě jen tak nevidí. Předpokládám, že tito motorkáři jsou dospělí, svéprávní a hlavně zodpovědní lidé, tudíž v kontextu výše řečeného si naprosto musí být při zmiňovaném kličkování všemi směry a hledání skulin mezi mnohem většími a zejména hmotnějšími dopravními prostředky vědomi toho, že se jim a to velmi pravděpodobně může něco a třeba i vážnějšího stát. Nejsem sice motorkář, ale velmi aktivní cyklista a vzhledem k tomu, že si uvědomuji, že i při využití všech ochranných prostředků jsem prakticky tím nejzranitelnějším prvkem v dopravě, naprosto nikdy bych si nedovolil se cpát do nějakých úzkých prostor, nedej-bože kličkovat mezi automobily. Takže závěrem, vážení motorkáři, klidně si kličkujte a dělejte jakékoli jízdní manévry, ale potom se prosím ani náhodou nedivte, když Vás nedopatřením někdo "lehce" naťukne, či "přimáčkne" a Vám se posléze něco stane a to vše pokud Vám něco "lehce" nevyjde. Děkuji.
Dobrý den, velmi se mi líbí názory "odborníků", kteří jsou schopni celé hodiny v klídku a pohodě s kafíčkem na stole do nejmenšího detailu rozebírat těch pár sekund, po který trval celý incident a poté po shlédnutí "dokonalých" leteckých záběrů na celou situaci někoho tepat za to, že stál o několik milimetrů jinde. Můj osobní názor je, že vzhledem k tomu, že ochránci jsou také bohužel jen lidé, což znamená osoby se standardními lidskými reakcemi na nečekané situace, tak bohužel potřebují nějaký reakční čas na to, aby si celou situaci uvědomili, vyhodnotili a až poté odpovídajícím způsobem fyzicky zareagovali, což je proti střelci s krátkou a tudíž i vcelku nenápadnou střelnou zbraní velmi hodně o štěstí a o aktuálních podmínkách a dané situaci. Děkuji.
Dobrý den. Kruhové objezdy jsou za mně skutečně dobré řešení, nicméně největší peklo jsou víceproudé objezdy a to zejména vnitřní - levý pruh. Pokud se na něm ocitnete, v trochu silnějším provozu prakticky nemáte šanci z něj uniknout a pokud, tak i dost se štěstím. Při pokusu o únik musíte dát prakticky přednost všem vozidlům v pravém pruhu, které bohužel vzhledem k zakřivení objezdu ve zpětném zrcátku vůbec nevidíte, často se objeví na poslední chvíli a potom je to skutečně o štěstí a občas o milimetry. Proto se osobně vždy držím v pravém pruhu a do levého vůbec nevjíždím.
Dobrý den, jen by mě prosím zajímalo, jakým zajímavým způsobem lze z pohledu vyváženosti kol tato kola rozhodit, když vůbec neměním pozici pneumatiky vůči disku? Vyvážení celého kola se přece provádí z důvodu zajištění rovnoměrného rozložení hmoty sestavy disk + pneumatika, které tak posléze zůstává z pohledu rovnoměrného opotřebování pneumatiky neměnné. Celý život si měním pneumatiky sám doma a nikdy ani náznakem se nestalo, že by najednou začalo něco vibrovat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Dobrý den, děkuji za hezký a povzbuzující článek. Hlavně jen tak dál, přeji Vám to. Bohužel nutno na druhou stranu i sdělit, že tento přístup lze skutečně aplikovat pouze a jen v případech "single". Je to sice smutné, ale přesvědčit o tomto přístupu partnera a k tomu navíc i děti a to vše dlouhodobě, je dle mého neřešitelné.
2 odpovědi