Nejsem boháč, ale: Možná u řezníka (pozor, není řezník jako řezník) není maso za pakatel, ale jedná se o "maso". Raději si připlatím za dobré hovězí, než za dovezené sračky z nutky v supermarketu "ve slevě". Fakt chutná jinak, ale mnozí z vás to ani nevědí, páč tam nechodí protože je to "drahé". Mám dobré maso a navíc tím podpořím českého chovatele, který pak nebude muset dobré maso vyvážet mimo republiku. Řešení - nekupovat maso v supermarketu. Než se naučí supermarkety nakupovat naše maso. Pak bude dobré maso i tam, za přijatelnou cenu..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Když je levý pruh volný a všichni stojí v pravém (i když vím, že na konci se zipuje) tak nevidím důvod nejet až na konec levého a tam se "zazipovat". Bohužel někteří to vidí jako vychcanost a předjíždění, a nepustí vás. Ale i oni přece mohou jet v tom prázdném levém pruhu a nakonci se zazipovat! Spíš by bylo dobré aby řidiči věděli, kdy takzvaný "zip" má fungovat. Logicky: Jde o to v tom případě, kdy se dva pruhy sjíždí do jednoho, nikoliv, když jsou stále dva pruhy, ale na konci se z něj stane odbočovací. Pak je pouze na vůli řidiče, zda vás někdo pustí, či nikoliv. Na druhou stranu čert ví, kdo ten zákon psal a jak to myslel. Kdo tedy v jakém případě (v případě nehody) může za nehodu?
2 odpovědi