Protoze naklady na bydleni. Pro predstavu, tady v Peru platim za maly pokojik v RD (nicmene s vlastni koupelnou a WC) v prepoctu cca 2100 Kc mesicne vcetne elektriny a vody, bez ohledu na spotrebu.
Jasne, ze lide tu take maji mnohem nizsi platy, ale vzdycky to lze nahlizet i tou optikou, jaka cast vyplaty vam zustane po zaplaceni nakladu na bydleni.
V CR casto ty pokojiky na ruznych ubytovnach nemaji ani tu vlastni koupelnu a musite se chodit sprchovat do nejake spolecne apod.
Dalsi vec je, ze CR jsem mel sveho casu mj. velky RD na venkove a nakonec jsem prisel na to, ze v nem vlastne jen spim a pracuji (jelikoz muzu pracovat z domu). Dokonce i jist jsem vzdycky preferoval venku na zahrade, v altanku apod. Takze pak jsem si nutne musel polozit otazku, k cemu je to vlastne dobre. Mozna, ze jsou i lide, kteri to maji podobne a bydli nekde velice skromne, prestoze vydelavaji dost penez na to, aby tak bydlet nemuseli, ale prijde jim to proste zbytecne.
Ten poslední odstavec dává logiku...ano, jsem jeden z "ubytovňáků", kteří po rozchodu řešili, kam půjdou, rodiče jsem otravovat nechtěl. Vzhledem k tomu, že mě samotnému přišlo zbytečné si pořizovat nájemní byt za nesmysl, vyřešil jsem situaci garsonkou na ubytovně... garsonka, byť nevelká, ale vlastní kompletní sociální zařízení, kuchyňská linka, TV, lednice, internet, nábytek, parkovací místo, včetně komplet energií ..prostě rozumný ideál pro "sólistu" 😊...to vše bratru za desítku měsíčně 😉Takže třeba v mém případě je nesmysl hledat v podstatě to samé v bytovém domě a ještě s otravnými nebo hlučnými sousedy za nehorázné peníze..tady je na ubytovně naprostý klid 👍
Ano ano, SDi bylo hned po 1.9TDI-PD druhá nejvíce spolehlivý motor při standardní péči o motorovou část. Nájezdy přes 600000 nebyly téměř žádnou vzácností. 🙂 Ok, SDi byl pracant, ne motor pro dálnice, ale kdo nepotřeboval trhat asfalt, tak to byl nejlepší nepřímovstřikový non-turbo D motor, co VW do koncernovek svého času dával.
Jen Vás opravím, SDI je přímý vstřik... jinak super motor. 😊
Měl jsem combi 1.9 SDi... Naprosto spolehlivá, spotřeba kolem 4 litrů, klima.... Najel jsem asi 120 tis a kupoval, když měla 170 tis... Na svojí dobu velmi moderní auto...
Combi 1.9 SDI, to je super auto, přítelkyně s ní jezdí dodnes, kupovala ji s 250000 a teď v půl milionu nenucená generálka motoru, výměna spojky a jede se dál a motor, jak si přede 😊..to je nesmrtelné auto a spolehlivé. Samozřejmě drobnosti mimo motor... stahovačka, central, zatečení dveřmi apod...ty opravy proběhly, ale i tak na ni nelze dopustit..
Napsala jsem něco takového? Podívejte se okolo sebe, kolik domů, starších, než tato budova, chátrá. Kolik jich spadlo, kolik zámků je neudržovaných atd.
To je bohužel pravda... také by nebylo od věci hnát k odpovědnosti ty, kteří se na jejich stavu podepsali a často záměrně. Ale tato budova nijak zchátralá nebyla, staticky byla v pořádku a pohledově též.
Nádherná historická budova. Tu už nic nenahradí, je to nenapravitelná škoda. Komu vadila? Jistě se daly vytvořit nové prostory, ne tak nákladné na vytápění, jak je patrné z obrázku, (když komusi scházely), a starou budovu ponechat.
Kdyby zbourali tu hroznou kostku vedle, která je úplně na nic, mohli tuto budovu zachovat a moderní nádraží postavit místo ní. Vzhledem k mocnosti rekonstrukce ten posun udělat mohli a v této staré budově vytvořit muzeum celé Buštěhradské dráhy. Využití by se jistě našlo, jenom chtít...
Hlavne jak tesne vedle budovy kopali hluboky vykop pro podchod, tak v nem bylo sucho, voda zadna. Budova se ani nasledkem tezkych praci ani nehla, klidne vedle ni vykopali hlubokou diru beze strachu. To museli videt vsichni cestujici mezi Kladnem a Prahou... Takze tam byly asi trochu jine duvody, proc to zbourat...
To bezpochyby... tipoval bych to na tučné odměny těm, kteří tuhle zhůvěřilost povolili...bohužel v Čechách nemá historie hodnotu, zde se počítá, jaká je hodnota v kapsách těch, kteří rozhodnou, zda 150 let stará budova je historická, či nikoliv... většinou není...
Asi jsme každý v jiné realitě. Ale pokud vám kazeta hraje lépe jak cd, tak jistě vysvětlíte, proč v 90.kách všichni od kazet utekli k cd a potom k digitálu.
Tohle je věc doby a tím i pokroku technologií, každá technologie je jiná. CD je jiné kafe, ale hovořili jsme o MP3. Nekomprimovaný formát WAW je jediné, co z digitálu beru, stejně tak Flac. A za použití velmi kvalitního převodníku to hraje velice dobře, tomu formát MP3 nesahá ani po kotníky... chci říct, že kazeta "umí" hrát velice dobře a kvalitně, ale je to hlavně o nárocích posluchače...ťaman vs Nakamichi, to se nedá při stejné technologii vůbec porovnávat. Ale digitál má i své výhody, které u kazety nelze realizovat...čas pořízení záznamu (stažení), velikost nosiče záznamu.. fleška, kam se vejde bambilion písní.. v uvozovkách to nic neváží, narozdíl od kazet. Ale to jsou tak jediné výhody které spatřuji v MP3 oproti kazetám.
Tady se bavíme o běžné kazetě do rádia, co je schopen používat normální plebs. Skoro nikdo nemá přístup k originál nahraným pásům kapel. Takže buď jste zmatený, nebo hluchý.
Zmatenej mi přijdete vy, je celkem logické, že se k originálním pásům kapel nikdo nedostane.. píšu o matrici signálů, která se přenese na originální kazety nebo LP-SP desky a zní to lépe, než ty vaše mp trosky. Normální plebs si naopak může pořídit kvalitní komponenty ke kvalitní reprodukci...u poslechu z rádia od ťamanů je úplně jedno, jestli MP3 nebo kazeta. O hluchotě se můžeme taky pobavit.. zkuste rozšířit stereo v MP3 a z analogového záznamu, pak mi řekněte 👍
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
A v čem je problém v té rychlosti? Stačí dávat přednost a neposílat to tam s tím, že "to nějak dopadne".
5 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Řeknu to takhle... ano, je problém v rychlosti a pokud přijíždím po hlavní k takové křižovatce, už mám nohu na brzdě s tím, že mě to tam nějaký hovado pošle... I na hlavní je třeba počítat s průserem. Takže přijíždím ke křižovatce v rychlosti, ve které s tím dokážu něco udělat. To je celý...
1 odpověď