A co nám je potom, že nechcete do výšek , pardáli sinic. Ať váš šéfko si sjedná kominíka ten má nato nářadí, strčí štětku do výfuku a hned je to hotový
Pane Musil.....jen jednou jsem to zkusil ,tak že jsem opřel žebřík o navěs, který končí sca 50 cm od střechy návěsu. no vylezl jsem na plachtu na které byl led, a ani jsem se nepostavil a po kolenou jsem jel po ledu přes 4 metry. dalo mi hodně práce a strachu že spadnu dolů z 4 metrů než jsem slezl dolů.
Prosím zkuste si to a pak budete mluvit jinak.
Bavíte se o extrémech. Jenom trotl předjíždí když je jenom 1 km v rychlosti rozdíl.
A když jsem já měl třeba 25 tun a někdo mě předjíždí, tak nebyl problém trochu ubrat plyn, aby mě rychleji předjel. To je řidič od řidiče. Jinak mě je 75 let a ježdění mám již za sebou. A já vám vykám. A kdybych se chtěl vychloubat ....tak mám zlatý diplom ze švýcarska z IRU. Vy ho máte taky ?
Za našími hranicemi budete spořádaně čekat, až budete mít možnost předjíždět nebo máte smůlu a funguje to také. Vaše výmluvy neobstojí.
Máte pravdu jen částečně.
Příkladně v německu je někde zákaz předjíždění kamionu daný jen někde dopravními značkami jinak předjíždět můžete. Nemusíte mě poučovat jelikož
mám odjeto po celé evropě 38 let a 3 700 000 km. Co trestají to je když jsou kamiony nalepeny za sebou.
Bohužel to nic neřeší, naopak. Jezdil jsem s kamionem 12 let a občas ještě klukům vypomůžu a zákaz předjíždění pro kamiony zavedli pokusně v Německu na A6 mezi Heillbronem a křížením s A7 v obou směrech. Asi po 2 měsících to ale zase zrušili a důvod je nasnadě - ještě delší kolony v obou pruzích. Kamion má omezovač na 90 km/hod. Stačí mít na prvním místě kamion, který jede 80km/hod. a dostaví se efekt známeho vtipu tom, že na českých silnicích je nejrychlejší Avie, protože je vždy v čele kolony. Jenže tu Avii jste mohli ve vhodném místě předjet, v souvislém zákazu na dálnici onen kamion nikoli. Jsou 2 důvody, proč jede na dálnici kamion 80 a ne 90, které by jet mohl: 1. řidič více jet nesmí, protože jede v režimu ADR, což je přeprava nebezpečného nákladu. 2. Polák, Rumun, Bulhar, Moldavan - šetří naftu pro sebe, kromě toho mu cesta trvá o trochu déle, je tak déle v cizině a má vyšší diety. No a tenhle vláček, který na onom úseku mohl mít i 20 kilometrů předjíždějí osobáky a dodávky. Jenže se vždy najde řidič, který více, než třeba 120 nejede a je jich dost i v Německu. Za ním se tím pádem ale vytvoří rovněž vláček. Nikdy se mi ještě nestalo, abych viděl, že by se takový šofér dobrovolně zařadil mezi kamiony, aby auta za sebou pustil, bojí se totiž, že už mezi kamiony pojede dalších X kilometrů, protože se nedostane zpět, fronta za ním je již příliš dlouhá. A tak vede pro změnu kolonu osobáků. Řešením je vzhledem k intenzitě zejména tranzitní dopravy standard 3 pruhy v každém směru. Při rekonstrukci D1 se na to vykašlali, ale za těch 9 let oprav už 2 pruhy nyní nestačí.
Podívejte se zpět do vyhlášky......Kamionem max 80 km hod. Některé kamiony mají omezovač na 85 km...ty novější Ty starší na 90 km hod.
V něterých evropskych státech už za rychlost 85 km zaplatíte pokutu.
Viz.....Itálie ,, Švedsko ..Rakousko .V těchto třech státech zaplatite už za 83 km hod .
U nás policie toleruje do 90 km hod.
proč až na porkovišti snad to má očistit než vyjede, jsou tu jen samé výmluvy proč to nejde nebo spíš proč se nechce.
Pane Mraz.....Na kamionu jsem jezdil skoro 40 let. Žebřik který dává vyrobce návěsu končí sca 1 metr pod hranou střechy návěsu. Jednou jsem to zkusil a vlezl na střechu návěsu. Po kolenou jsem jel po ledu nemáte se čeho chytit . Málo scházelo abych letěl dolu ze 4 metrů. Prosím ..zkuste si to a budete mluvit jinak.
47
Sledujících
0
Sleduje
47
Sledujících
0
Sleduje
Věřím vám: to byla ode mne jasně nadsázka , snad blbá, měll jsem za to že to každý pozná, někteří zde mají ale zúžené vidění a vidí hned červeně.
Dovedu si samozřejmě představit, že s tím soukromníci mají problém. Větší firma by s tím měla ovšem počítat a zařídit se , navíc když v těch horších případech hrozí řidiči kriminál..
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Děkuji za odpověd.
Nemaji rampy ani velké firmi. Ale co mají řidiči dělat když na parkovišti dělají povinný odpočinek a do rána napadne sních....neřešitelné.
1 odpověď