No i jako řidič auta, musím přizpůsobit rychlost tak, abych stačil zastavit, když někam nevidím. Nemohu hodnotit, jak jel váš kamarád rychle, ale narazit do stojícího náklaďáku se hned tak někomu nepodaří. Divím se, že po uzakoněni bočního odstupu od cyklisty, nezakáží lesy a vlastníci lesů vjezd na tyto cesty, které se upravují na vlastní náklady. Sám na kole jezdím, ale uvědomuji si svojí zranitelnost a zbytečně neriskuji.
Květon.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Takže páni farmáři pro to, aby dosáhli svých cílů, brání v práci ostatním.
Jsem malý dopravce. Máme my tedy blokovat silnice, až budou vozit kukuřici z pole? Nás taky válcují dopravci hlavně z Polska. A dá nám někdo něco? - smůla umí to odvézt levněji. Tečka. A ještě jeden poznatek. Farmář si koupí za dotace dlouhý vůz na převoz balíků slámy a v zimě s ním vozí palety, jako dopravce. Další má traktorbagr a bere práci klukům, co dělají zemní práce. Potřebuješ štěrk z lomu, skoč si za farmářem, on ti to levně přiveze. Vždyť má techniku za dotace a ještě neplatí silniční daň, o naftě ani nemluvím. Takhle fungují dotace proti nám dopravcům a i ostatním profesím. Další kapitolou je neomalenost většiny řidičů
zemědělské techniky na silnicích. ,,zapřáhnu velký stroj - zapnu maják, plný plyn a všichni se kliďte z cesty,,....Takto to ale není, maják má, aby upozornil ostatní, že jede velký stroj. Rozhodně to ale neznamená, že má právo přednostní jízdy. A takto bych mohl pokračovat. Takže opatrně páni farmáři s tím vymáháním svých požadavků na úkor ostatních profesí.
1 odpověď