Dobré plnohodnotné rodinné auto dnes stojí tak 150 až 200 tisíc korun. Rodiny s omezeným rozpočtem ale nemusí kupovat nějaký starý střep s prorezlými prahy a mohou využít různé nabídky financování, jak se k lepšímu a bezpečnějšímu autu dostat.
Na český trh právě dorazilo omlazené duo SsangYong Tivoli a Tivoli Grand. Novinky se týkají designu i technologií, sympatická cenovka zůstala zachována.
Ačkoli jednoznačnou volbou fanoušků bude vždycky atmosférická osmnáctistovka na benzin, tak tenhle „malý“ diesel se povedl, jezdí za málo a servisně není zas tak náročný, jak se o naftových motorech z japonské produkce říká.
Značka Dacia coby výrobce levnějších vozů v rámci koncernu Renault ekonomicky vzkvétá. Získává stále nové zákazníky, a to i na trzích s vyšší kupní silou. Nejen u nás doma v Česku nacházíme hlad po jednoduchých, levných autech, která jsou praktická a mají opravdu nízké provozní náklady. Spousta lidí zkrátka nic dalšího navíc nepotřebuje. A Dacia měla donedávna v nabídce skutečného rekordmana v této kategorii – model Dokker s atmosférickým zážehovým čtyřválcem jezdícím na LPG.