Sledujících
Sleduje
Pokud se na síti vyskytují nákladní vlaky s pěti vozy, pak se není čemu divit.
Je třeba maximálně využívat výkon lokomotiv a dělku vlakú.
Výhybka je vždy někam přestavená, níkdy vybočená.
Kolej se neuzavírá. Kolej se vylučuje. Ten kdo to psal by rozhodně těžko složil i nejlehčí zkoušku na železnici.
Orel přistál, R.I.P.
To je holt osud šturců.
Příčinou je zastavený vlak? Já myslím, že příčinou je porucha trakčního vedení.
Zastaven provoz mezi Praha hl.n. a Rudnou? To jakože z hlavního na západ skoro dvě hodiny nejelo? Bože to jsou formulace.
Aneb Jak jsem se mýlil v politice 2.0.
Fotka opět nevhodná, Ibalgin v Olomouci nejezdí.
Ilustrační foto opét zdařilé, pravá magistrála.
Když podle autora byla v r.2014 zrušena výhybna tak by mě zajímalo co je to tedy dnes. To byla, je a bude výhybna. Jen už 10 let není obsazená výpravčím, ale řízená dálkově. A bydlet v mikrobytě u kolejí, díky, ne.
Možná by poradil docent z Frýdku.
Vlaky se srazily v depu. Hm, to slyším popprve.
Most vede? Zajímavé slovní spojení. Slyším poprve. 40 let práce na železnici.
V Dobré vodě se ho jeho tchán M.Nedbal ptá: Ty nemáš peníze?
Snad mezi Brandýsem n.O. a Ůstím n.O. Bože kdo to zas psal...
Heat, Had. R.I.P.
A ti co jeli před ním nevykolejili. Divné, což?
Ilustrační fotka opět nevhodná. Elefant na plzeńsku nejezdí.
Fotka Elefanta/471/ v souvislosti s Břeclaví je zcela mimo.
I každý kluk, který se o dráhu zajímá to ví.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pokud se na síti vyskytují nákladní vlaky s pěti vozy, pak se není čemu divit.
Je třeba maximálně využívat výkon lokomotiv a dělku vlakú.
2 odpovědi