V první řadě by tyto vozidla měla opustit ČR nebo projít Stk v ČR a uzavřít platné pojištění
Těchto vodidel .
Ty chytrolini co zde píší nesmysly , chtěl bych je vidět až je vozidlo z Ukrajiny nabourá jak budou řešit opravu svého vozidla ?Kdo to zaplatí a kdy ?
S přímou likvidací běžně opravou v autorizovaném servisu, pojišťovna poškozeného, zpravidla do 10 dnů.
OK. A proč by občan Prahy, či Liberce měl mít dopravu zdarma a občan na.malem městě ne?? Téhle logice fakt nerozumim. To je zvýhodněná jistá skupina obyvatel. To bych dal ještě cikanun v celé republice MHD také zdarma..To je stejně OK??
Je to služba, kterou poskytuje město svým občanům. Když dá malé město svým občanům místní dopravu zdarma, tak jsem s tím úplně v pohodě. Když chce dát odvoz odpadů zdarma (jakože to hodně menších obcí dělá), ať dá. Pokud chce dělat malá vesnice dopravu svým lidem do města zdarma a po mě budou chtít peníze, vůbec mi to nevadí. Je to prostě služba obce svým lidem - obec dostane od státu peníze na základě toho, že tam má člověk trvalé bydliště. Za to nabízí svým občanům nějakou výhodu. Někde MHD zdarma, někde svoz odpadu. Když se vám váš starosta nebo primátor rozhodne přispívat na pneumatiky, nebudu to po něm chtít taky.
Tohle nemůžete myslet vážně.. že by pražský Pepík jezdil zdarma a cela republika platila za mezimestske busy (ano na za 30 km je několik městeček, nebo také z Černého Mostu na Letiště VH.)... Já za 7300 Kč nekoupím ani sadu pneumatik na zimu a na menším městě potřebujete v rodině 2 auta... A to nemluvím o průměrném pražském platu... Pokud si vydám do Prahy, tak poctivě platím MHD a chcete napsat, kolik to rodinu stojí za 1 den, když cca 3 x se svezete, nebo koupíte celodenní jízdné?!?
Omlouvám se, ale vůbec Vašemu komentáři nerozumím. Já taky sadu zimních gum za 7300 nekoupím (tedy těch, které chci, nějakých asi ano), ale nevím jak souvisí pneumatiky a potřeba dvou aut s cenou za jízdné v MHD ve vnitřní zóně Prahy. Kolik stojí jednorázové jízdné vím, psát mi to nemusíte. Ale taky mi to nepřijde v kontextu toho co jsem napsal důležité když se bavíme o předplatních kuponech. Když pojedu třeba do Liberce, koupím si tam jízdenku na MHD a vůbec by mi nevadilo, že občané Liberce mají roční jízdné zadarmo, nebo levněji než bych mohl mít já.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Ti právě využívají infrastrukturu, na kterou přispívají méně než ti s trvalým bydlištěm. Podíl z jejich daní nich dostane obec a kraj podle trvalého bydliště, ne Praha. Přispívá jejich zaměstnavatel, pokud v Praze sídlí. A samozřejmě jsou tu ještě využité služby místních subjektů. Ale trvalé bydliště dělá i tak dost. Ostatně i proto se mnohá města uchylují k "úplatkům" za trvalé bydliště.
Tohle nemyslíte vážně ?? ...a až přijedete na venkov, tak vám dají ještě zadarmo najíst.... Co by jste chtěl ještě zdarma... ?? Vystrčte občas nos za Ŕíčany....nebo jiným směrem za Prahu...jak se žije jinde...
Nevím jak souvisí bonus obce pro své vlastní obyvatele s tím, že by mi měl někdo někde dávat zadarmo najíst. Jen mi přijde větší podpora vlastním na úkor "cizích" lepší než podle nich neudržitelná podpora všem.
Klidně zdražme, ale lidem s trvalým bydlištěm na území města dejme MHD po městě zdarma (nebo výrazně levněji). Pokud se lidi, kteří v Praze bydlí ale nemají tu bydliště, rozhodnou přihlásit, kompenzuje se to městu jinak. Spolu s turnikety v metru jsme imho v plusu. Ale někdo by to měl samozřejmě spočítat.
...za tohle značně může ta poje*aná inkluze školství. Dříve byly standardní školy a pak zvláštní školy (sociální lůza, mentálně zaostalejší, děti s ADHD a děti dalšími "nálezy"). Mělo to své odůvodnění. Pomalu se dostáváme do stádia, kdy zase budou dva druhy škol, tentokrát to budou ale školy standardní kde zůstane řada normálních dětí, pak zmíněné lůzy a jen hrstce se poštěstí na soukromé školy, neboť rodiče si to budou moci dovolit. Ale ani to nebude ideální řešení.
Mně třeba ve škole šikanovali tací, do kterých by to doma rodiče určitě neřekli. A rozhodně za to žádná inkluze nemohla. Byli to prostě debílci, co si mysleli, že jsou něco víc.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Původní porevoluční barvy aut,bílá se zelenými polepy byly nejekonomičtější varianta. I dnes jsou nová auta v bílé barvě bez příplatku,navíc lehce opravitelná. Ten nesmysl ve stříbrné metalíze byl zaveden za Langra,tedy ODS.Spočítejte si jenom,kolik se za ty roky zbytečně vyhodilo peněz za příplatkovou barvu. Co kus,to minimálně 15tisíc Kč.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ta změna za Íčka byla sice superdrahá, ale celkově se podle mě povedla. A u nově vyráběných aut je v ceně policejního Kodiaqu RS barva prakticky nic. A v rámci výběrka na 300 aut jim navíc jistě tu barvu dají rádi bez příplatku.
1 odpověď