To by mě zajímalo jednak, jak je možné, že projde do emailu zpráva s příponou .exe a druhak, jak je možné, že na takový soubor vůbec někdo klikne...🙈
Tak to by mě fakt naštvalo kdyby to nešlo. U mailového serveru který se svojí doménou provozuji na domácím NAS serveru nemám vůbec žádná omezení, ani co se týká velikosti příloh. Já jsem uživatel a já chci rozhodovat o tom co mohlu a nemohou dělat a posílat. To že je většina lidstava naprosté lamy, to neznamená že ostatní budou automaticky omezování.
Cokoliv vám nevnucuju.Pokud vjedete z vedlejší na hlavní s tím,že ten na hlavní vám přeci musí přibrzdit,tak nechápu vaše myšlení.A možná by ste si měl přečít to,co jste vlastně napsal.
A vy byste si konečně mohl někdy přečíst ten zákon. Kdyby zákonodárci chtěli aby ten nahlavní nemusel v žádném případě šlápnout na brzdy, tak to jasně napíší. Oni ale přibrždění povolují, zakazují pouze NÁHLOU změnu rychlosti nebo směru. Tzn. jednoznačně znamená že nějaká změna rychlosti a směru povolená je. Diskuze může být pouze o tom kdy začíná náhlá, rozhodně ne o tom že ten zvedlejší jej nesmí nikdy v žádném případě donutit přibrzdit.
Jen Vám znova napíšu,že až z tý vedlejší na tu hlavní vjedete s tím,že ten kamion přibrzdí a on to neubrzdí,tak se už znalostí předpisů řídit nebudete muset.A je taky otázka,zda ten z vedlejší taky nejede jako macho.
Možná si sedíte na vedení. Když by to ten kamion neubrzdil, tak ten z vedlejší zcela evidentně porušil zákon, protože brzdit tak že něco neubrzdím je rozhodně náhlá změna rychosti nebo směru, přesně tak jak to zákon zakazuje. Takže nechápu co mi to furt vnucujete.
Takto to definované není. Dát přednost znamená nedonutit. svým jednáním druhého řidiče k NÁHLÉ změně rychlosti nebo směru jízdy. Jinými slovy můžete ho maximálně donutit sundat nohu z plynu nebo jemně a s předstihem přibrzdit. Kdykoliv je donucen kvůli vám významněji brzdit, jde už o náhlou změnu. Často navíc právě takoví rozumbradové místo aby počkali a nechali to auto na hlavní projet se před něj nacpou, aby ho významně zpomalili a o 50 m dál zas z té hlavní odbočili. Protože "oni přece mají právo"...
Napsal jste to správně. Náhle znamená náhle. O brzdě a plynu se v zákoně nepíše. Když to bude osobák vs osobák, tak ten zrychlí a k brždění nedojde. Když to bude zemědělský stroj co jede 30km/h tak chca nechca to budete muset dobrzdit. Taky se musí nějak na tu hlavní dostat i když je silný provoz. Když to nebude náhle tak to nebude náhle, ta diskuze je celkem o ničem, zákon to stanoví jasně.
Tak až jednou nepřibrzdí kamion,bude to pro vás poslední jízda.To fakt myslíte vážně,že vozidlo jedoucí po hlavní musí přibrzdit,aby ste to tam pustil z vedlejší?
Dát přednost v jízdě: "povinnost řidiče nezahájit jízdu nebo jízdní úkon nebo v nich nepokračovat, jestliže by řidič, který má přednost v jízdě, musel náhle změnit směr nebo rychlost jízdy". Pokud to není náhle ale musí třeba jemně a plynule přibrzdit, třeba že nemáte dostatečnou akceleraci a on vás dojede, tak to proti zákonu není ať se vám to líbí nebo ne. Stačí mít kameru a mít natočeno jak takový rozumbrada co nezná zákony to napálí bez jakékoliv reakce do toho co vjíždí z vedlejší a máte problém, jízda pohlavní opravdu není o tom, že jedu jako macho a nikdo mě nesmí ani přibrzdit.
No jo, jenže pokud by řidič měl vypito (nebo "také" vypito) - už by se na to neštěstí muselo dívat jinak, posuzovat nakolik mohl neštěstí zabránit, pokud by byl střízlivý, atd.. Je to neštěstí, chybu udělá každý. Včetně přemoudřelých mudrlantů...
To že teoreticky ten na hlavní, kdyby reagoval velmi rychle může zabránit střetu, taková varianta je ve hře vždycky. Nicméně pokud někdo nedá přednost tak to policie nikdy neřeší a automaticky za to může ten z vedlejší. Hlavním vodítkem je podle mě místo střetu. Dát přednost znamená neohrozit ale může se omezit. Byť se to mnoha lidem nelíbí a často troubí, když vjedu na hlavní včas a na hlavní musí vozidlo lehce přibrzdit, tak je to v pořádku. Pokud je místo střetu v křižovatce tak není co řešit, pokud někdo někoho napere 50 m za křižovatkou protože nechtěl přibrzdit, tak pak je to na zvažování zda tomu střetu mohl zabránit. O alkoholu to není.
Obyčejná zlodějina pomalu s nástupem moderní techniky upadá. Pokud zloději nezačnou používat ke krádežím taktéž moderní techniku, mohou svou živnost pověsit na hřebík. Třeba něco jako detektory GPS a rušičky signálu. Dneska už se totiž bez toho nedá ukrást ani batoh. Auto už většinou vůbec ne. Klasická zlodějina upadá. Kdo se chce dál živit jako zloděj má dvě možnosti. Buď přesedlat na vykrádání bankovních účtů jako podvodník na telefonu, nebo vstoupit do politiky a získat rozhodovací pravomoc, nebo přístup k informacích, které se dají zúročit.
Jenže s takovou technickou odborností by se pak dotyčný uplatnil v kdejaké firmě.
Souhlasím. Vlašský nebo pařížský salát nedá moc práce. Hlavně že je čerstvý.
Hlavně je to to co člověk chce, člověk by dal i vyšší sumu, ale není kde to koupit. V 80 letech jsem jako student na vlašáku vyrostl. Dnes koupit vlašák aby to nebyla hmota polovoucí v bílé majdě nastavené litry vody, to je jak vyhrát v loterii. Vlašák má hrát všemi barvami, má se balit do papíru a když se lžící udělá kopeček tak má držet košatý tvar. Já když jdu okolo lahůdek tak většinou vidím bílou hladinku. Kdyby to nebylo ve vaničce tak to odteče.
Já si s Vámi netykám, Toto může napsat jen hodně průměrný člověk, pravděpodobně placený státem. Podle toho co píšete mám vzdělání násobně větší než vy a mohu si dovolit rozšířené vzdělání pro své děti. Bohužel nejsme v současné době v lokalitě kde by byl široký výběr a není mě jasné proč mají trávit tolik času nesmyslnými předměty ve státní škole když by mohli choti na odborné kroužky.
Obdivovatl seystému, potřebuje šlaptat podle lajny a nemá rozhled na to aby viděl lepší varianty. To bych neřešil.
Když někdo napíše, že "1+1=3", tak to sice můžete taky považovat za názor, ovšem dost stupidní.
A "myslet", že neživá věc nemůže zabít, si může opravdu jen extrémní hlupák.
Náš přednášející na VUT věnoval jednu celou přednášku tomu, že 1+1 může být tři. Záleží na historii čísla, pokud tedy nějakou má. Pokud máte 1,49 a 1,49 a zaokrouhlujete na celá čísla tak pak sčítáte 1+1=2. Jenže když se podíváte na historii čísla, tak je výsledek 2,98 což se dá zaokrouhlit na 3. Že máte stupidní názory tvrdit nebudu, pouze nejste moc vzdělaný.
Nejen na dálnicích i městský autobus v obci 70-80 km/ hod jsem zažil. Držel jsem se tyče jak klíště a fakt měl strach. Přitom v autobuse jela školka s učitelkami. Ty se do řidiče taky nakonec pěkně pustily a daly mu co proto.
Já jsem zažil při uzavírce Blanska náhradní dopravu ČD z Chocně na Brno kdy s náma autobusák letěl přes vesnice víc jak kilo někdy kolem třetí v noci. Zpomalovací retardérky při vjezdu do vesnice jsem měl pocit že musíme jet po dvou kolech.
Nakrmte,ochočte,odblešte,odčervěte,dejte vykastrovat,naučte se šelmičku
obdivovat, naučte to i děti.Dějte toulavé kočce domov. A na oplátku dá NĚCO kočka Vám. Co? Nechejte se překvapit. Za peníze se to ale koupit nedá.
Kočku si mál majitel hlídat doma. Proti toulavým kočkám je potřeba zakročit. A pokud je za to někdo popotahovám, je potřeba změnit zákon.
Jak smutný život musíte žít, že žijete bez lasky a s nenávisti vůči lásce k jiným tvorům. Odbornou pomoc potřebujete vy, Hruško.
Smutný život mívají obvykle milovníci psů. Duševně zdravý aktivní člověk obvykle nemá čas na to se upnout ke zvířeti. Zvíře je nejčastěj společník pro smutné a opuštěné lidi co potřebují pomoc. Bohudík za něj tedy.
Každý strom u silnice o který se někdo zabije, nebo zraní představuje potencionální riziko a měl by být odstraněn. Nebo má snad lidský život a zdraví menší cenu, než jakákoliv dřevina?
Pusťte si jakýkoliv dokument o stavu naší planety. Kdyby se měl vykácet každý strom který zachrání život nebo přispěje k řežití nějakého člověka, tak tady žádné stromy nebudou. Já bych to neviděl tak černě. Vždyť se v podstatě nic nestalo.
Proč je to tak drahé je jednoduchá odpověď. Lidi mají peněz dost a jsou manipulovatelní marketingem a tak trochu hloupí. Nejlepší trénink je na kole co má odpor, nikoliv naopak. Znám dámu co trénovala na Dakar tak, že jezdila na starém horákovi s podhuštěnými gumami 150km okruhy dennně. Zažil jsem výlety po Holandsku kdy partičku na horských kolech (v totální rovině), neustále předjížděli důchodci v obleku. V Rychlebkách se mě smáli frajeři na kolech za 100k že co tam dělám se silničkou, že na té to přece nejde sjet (ani nepoznali cyklokrosku), flow úplně v pohodě, černý teda ne. Lidi co nesportují si myslí že když si koupí drahé kolo tak to zvládnou, když si koupí levné kolo, nebo jiný typ, tak takový terén nejde jet a je to absolutně nemožné. Není to pravda. Drahé kolo má svůj smysl, ale určitě ne pro tolik lidí co je dnes vidět.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Díky za tuto zbytečnou a nepodstatnou informaci. Kazdy s více jak dvoucifernym IQ si dokáže představit to, co se skrývá pod pojmem cyklostezka.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Mohu tedy poprosit, že nám sdělíte co to cyklostezka je? Je to vyhrazná komunikace výhradně pro cyklisty označená značkou C8a? (Tzn. bílé kolo na modrém pozadí)?
1 odpověď