😂🤣😆 jsem zvědavý, kam ještě může neznalost, opovržení a naprostá nekompetentnost ( v tomto připadě ale zajisté také100% zlý úmysl autora, ale co taky čekat od Auto Lživě.. 😆 ), dojít a co za nesmysly se dá ještě napsat a publikovat... njn rozum není obočí nemáš nedomaluješ... 😆🤣😂, tak si postavte dieselový karavan s 5 litrovou nádrží na naftu a uvidíme..., také budete muset každých 40km tankovat !! to je úplně stejná logika...
pokud budu mermomocí chtít jezdit elektricky karavanem po evropě, tak si na to vezmu svého IONIQA5 se 77,4kW baterkou a koupím si karavan který bude mít el. poháněna kola a další 50kW baterku v podvozku a budu nabíjet co 500 km... jen na to musím mít dost chechtáků... 😆🤣😂
Šéf Škodovky je vtipálek, tak dejte fábku za milion, Ovci tak za dva a Kodiaqa za 3 a taky je nebude nikdo kupovat, ono říct si 1,5 mio, za produkt kterého parametry té ceně neodpovídají, a pak si stěžovat na nezájem.. je spíš prohlášení do Dikobrazu... ale aspoň sme se nasmály.. momentálně mám v užším výběru Bavoráka v elektrice iX1 který je v testech perfektně hodnocený a je o několik set tisíc levnější než Škoda a VW... při shodné výbavě a parametrech je levnější než Elrog... tak co čeká ??? 😂🤣😉😁
Tak píšou, že tu cestu jeli v elektromobilu a na obrázku je přitom kraksna od Renaultu, která se už asi ani nevyrábí a neprodává, takže ne ! elektrickým Citigem, které mám na kratší cesty jinak moc rád, tu cestu tam a zpět v zimě 130 po dálnici jet nechcete, ale IONIQEM5 otočím Prahu z Kyjova ( celkem cca 520km ) s jednou 15 minutovou pauzou na zpáteční cestě v Lokti na PRE 300kW, on jaksi je elektromobil a elektromobil, ale to každý normální človék tuší, ne?
závistivá,neschopná a líná lůza se ozvala, a že jich tu máme ! komplet příznivci sekty Bureše, plus slabomyslní příznivci Tomia a Kateřiny, neschopní rozeznat, jak jim všichni tři vůdci káží o vodě a všichni tři do jednoho ! se topí ve víně, těží z jejich podpory a hltají plnými doušky, co to jen jde a co se vleze !!! njn rozum není obočí, nemáš nedomaluješ...
Ano elektromobili jsou dobré, abych odpověděl na hlavní otázku v diskuzi.
Říkal jsem si neklikej na ten článek ! čeká a je napsaný jen kvůli tomu kliknutí ! ale už ten nadpis je taková prasečina, že jsem neodolal ! a jak jsem předpokládal je to lež, lež a sama lež, sám provozuju ve své firmě už 5 let elektromobily, momentálně tři, jiná auta už ani nikdy nekoupíme, proč taky když, až se nám za dva ročky zaplatí firemní FVE, budeme většinu roku jezdit reálně zadarmo, už i teď nám to dává ekonomický smysl, krom toho že to suprově jezdí... tak asi tak stručně... 😉😁😆
Může mě někdo nějak rozumě vysvětlit proč Škodovka potažmo WV, ukončili výrobu Citiga iV, UPu a Mii, když měli lepší parametry než tento číňan a byly za lepší cenu ( tu mohli po modernizaci klidně navýšit a porád by byl pod ! ), mě to rozum nebere... stačil facelift, lehce poladit techniku a baterii, výbavu ma skvělou, doplnit infotaiment a za 590... by na ně stála fronta jak na banány uz pred 3.. 4.. lety...
Ukňourané, neschopné a závistivé hovádka na podpoře ( víme o čí voliče jde, ne ? ), budou vždy po vzoru svého vůdce kňourat, fňukat a z gauče kritizovat jakýkoliv vládní krok.. a že je tanto, v civilizované časti světa celkem běžná věc, bude dráždit, je nad slunce jasné, tak kňourejte a kvičte, hlavně se z toho gauče nezvedejte !!!! 😉😆
když si uvědomím ze jsem přes Írán letěl před měsícem do Dubaje, je mě mdlo, už tenkrát jsem z toho měl moc blbý pocit, no nic, tak na dovolené se už bude létat výhradně na západ,
na národy které jsou mentálně na úrovni středověku ( muslimské země všechny, bez vyjímky ), nelze spoléhat vůbec v ničem...
Co s tím má společného Brusel ???
evropský autoprůmysl jako celek zaspal vývoj a toto jsou důsledky... bohužel nevratné, skončili už miliony nekonkurenceschopných firem i obrovských( např Nokia ! Kodak.... ), tyto budou další, já už si tu hrůzu uvědomuju několik let... jen ti dinosauři (automobilky) si to doteď neuvědomovali...
ale na Brusel se dobře nadává... 😉😁🤣
Větší krávovinu jsem už dlouho nečetl, když už jsou z ropy takové zisky, mohli by si zaplatit aspoň trošíčku schopného novináře na šírení dezinformací a takového matlala, EU se může klidně postavit třeba na hlavu, elektromobilita je celosvětový globální trend, na který má EU pramalý vliv, a hlavně ho totálně prokoučovala... takže to odneseme všichni to je bohužel asi jediná pravda napsana v článku.. 😉
Skoro mě ukápla slza, dojemný článek, ty začátky jsem měl víceméně stejné, pak 20 let spalováky, a teď už se 5 let rád nechám zatlačit do sedačky elektroautem, je tichounké, podstatně výkonnější než běžné služební TDI, náklady máme na 3 elektroauta ve firmě i díky velké ostrovní FVE, daleko nižší než jsme mívali a až se nám za 2 roky ta FVE zaplatí budou ještě nižší, ano elektroauta globální klima nezachrání, v žádném připadě ! jsou jen jedním malým dílkem ze skládačky, ale čadí nám narozdíl třeba od těch lodí či letadel přímo pod nos!, ekonomickou stránku věci take chápu pojízdné elektroauto za 3 tisíce nebo třeba 20 nikdy neseženete, jenže právě takováto spalovací auta otravují vzduch Vám, vašim dětem a blizkým daleko nejvíc... vytěžené lithium, když už jste se toho dotkla tu díky recyklaci bude i za 100, 500 let, vytěžená a vyrafinovaná ropa udělá puf a je jednou pro vždy v pr... víme kde, a ještě s účinností 20% pohyb 80% teplo..
no a když už jsme u toho počítání tak 5000km, které píšete že najedete v práci za měsíc ( to mám podobně ), jsou děleno 22 pracovními dny 230km takže mě vychází že by jste nemusela na cestách nabíjet vůbec každe ráno v práci auto nachytané a dobité levnějším nočním proudem na 90% ( ať nežeru a vydrží mu baterka ), po práci ve firemní garáži připíchnout a hurá domů už se nemusíte nikdy otravovat z nějakým zbytečným tankováním, nevím jaké auto Vám bylo nabídnuto ale Konou, kterou máme ve flotile by jste od jara do podzimu dala ty pracovní dny i dva bez dobíjení... každý to máme jinak, já na nabídku elektromobilu nikdy neřeknu "ne děkuji" ...
to bude zase moudrých, zasvěcených a pokrokových komentářů, jak kdo za co může... 😁😉😂🤣, může si za to VW jen a jen sám... ale nebojte tak divoké a zlé to zase nebude... na polích už se také nekope řepa motykama a ty někdejší okopávačky nepomřeli hladem... chybí nám spousta kvalifikovaných lidí v jiných odvětvích, tak se jen presunou, samozřejmě za řádného a hlasitého kvikotu sběračů volebních hlasů...
Tož takovou slátaninu sem už dlouho nečetl, myslím že mám zaručene informace o tom že Toyota brzo skončí a jsou minimálně stejně hodnověrné jako tento článek, z materiálu na 1 elektromobil se vyrobí 90 hybridů 😁🤣😂🤣😁🤣😂, no tvl.. a nebo taky 5628 kávových lžiček, či dvě miliardy špendlíků... 😁😆🤣😂 ale já nechci 90 čoudících ropu spalujících hybridů, já chci 1 elektromobil který se mě právě teď dobíjí ze slunce, nezávisle na Vladimírově ropě !!!! chápeme se ???
to je zase diskuze 🤣😂😁 všichni tu najednou jezdí pod 5L a ti nejdrsnéjší za 3L nafty.. 😁😂🤣 já taky jezdil kdysi dávno s P307 1,4Hdi za 4L, ale stovky sem se nemohl dočkat, vy tady porovnáváte zase hruškojabka, ty vaše úsporne káry mají třetinový výkon, zrychlení z 0-100 za 12s, já mám na zadních kolech 220 koní z 0-100 za 6s a když svítí jezdím za 30haleřů... a teď se chlubte... 😉😁😂🤣
nebylo by lepší kdyby autor článu, popsal situaci a peloval na rozumné a účelné rozšiřování infrastruktury, tak aby si Teslu mohl nabít i majitel bytu v 5, 7 či 38 patře v paneláku ??? ale na to by nesezbíral potřebnýmpočet kliknilutí, ty se lépe sbírají na kontroverzní a nervy drásající články o bezvíchodné situaci
.. 😉😁 normálně se po přečtení stydím za to, že mám barák a mohu teď v klidu dobíjet !!!! 😂🤣😂
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ani se mě ten nesmysl nechce číst, copak jste si vycucali za nesmysli z prstu tentokrát ??? 😉😁😂🤣, já jsem jezdil, jezdím a budu jezdit za pětinu toho co spalovací auta... elektromobilů vlastním několik, levné CitigoiV i drahý IONIQ 5, všechny se proti stejně velkým, výkonným a vybavemým spalovacím modelům po určité době vyplatí... pokud si někdo vybere auto pro svoje potřeby blbě, tak je celkem jedno co ho pohání... 😉
1 odpověď