to bude zase moudrých, zasvěcených a pokrokových komentářů, jak kdo za co může... 😁😉😂🤣, může si za to VW jen a jen sám... ale nebojte tak divoké a zlé to zase nebude... na polích už se také nekope řepa motykama a ty někdejší okopávačky nepomřeli hladem... chybí nám spousta kvalifikovaných lidí v jiných odvětvích, tak se jen presunou, samozřejmě za řádného a hlasitého kvikotu sběračů volebních hlasů...
Tož takovou slátaninu sem už dlouho nečetl, myslím že mám zaručene informace o tom že Toyota brzo skončí a jsou minimálně stejně hodnověrné jako tento článek, z materiálu na 1 elektromobil se vyrobí 90 hybridů 😁🤣😂🤣😁🤣😂, no tvl.. a nebo taky 5628 kávových lžiček, či dvě miliardy špendlíků... 😁😆🤣😂 ale já nechci 90 čoudících ropu spalujících hybridů, já chci 1 elektromobil který se mě právě teď dobíjí ze slunce, nezávisle na Vladimírově ropě !!!! chápeme se ???
to je zase diskuze 🤣😂😁 všichni tu najednou jezdí pod 5L a ti nejdrsnéjší za 3L nafty.. 😁😂🤣 já taky jezdil kdysi dávno s P307 1,4Hdi za 4L, ale stovky sem se nemohl dočkat, vy tady porovnáváte zase hruškojabka, ty vaše úsporne káry mají třetinový výkon, zrychlení z 0-100 za 12s, já mám na zadních kolech 220 koní z 0-100 za 6s a když svítí jezdím za 30haleřů... a teď se chlubte... 😉😁😂🤣
nebylo by lepší kdyby autor článu, popsal situaci a peloval na rozumné a účelné rozšiřování infrastruktury, tak aby si Teslu mohl nabít i majitel bytu v 5, 7 či 38 patře v paneláku ??? ale na to by nesezbíral potřebnýmpočet kliknilutí, ty se lépe sbírají na kontroverzní a nervy drásající články o bezvíchodné situaci
.. 😉😁 normálně se po přečtení stydím za to, že mám barák a mohu teď v klidu dobíjet !!!! 😂🤣😂
ano elektromobil není ekovýhra, eko není vpodstatě vůbec nic co člověk dělá a vyrábí a spotřebovává, jen je ohodně víc eko než ropáci, a to z mnoha důvodů, lokálnimi emisemi počínaje, spotřebou a účiností, provoznímy náklkady( oleje, svíčky, filtry, brzdy atd...) a závislostí na palivu od ne zrovna přátel konče.. 😉😁🤣😂
njn, ten gauner by za voličské hlasy slíbil cokoliv a jeho voliči bohužel nejsou sto rozeznat co je a co není reálný slib... na Slovensku slibování nereálného zafungovalo na 100% tak to zkouší Slovák i u nás, pořád tajně doufám že máme to procento inteligentních lidí přeci jenom trošku vyšší, stačí o malinko...
no tvl. to jsou zase komentáře.. 😁😂🤣 úplně mě bolí u srdce, když tady ty nesmysly čtu pořád dokola, čím méně znalostí a zkušeností, tím drsnější keci a pevnější názor.. 😂🤣, elektro auta jsou už teď, v mnoha ohledech lepší než spalovací ! za pár let (baterie ještě trošku vývoje potřebují, to připouštím..) budou lepší úplně ve všech ohledech včetně dojezdu a ceny.. a propó kde že se to zlomilo s tím nezájmem o elektroauta ? já na elektrickou konu čekal od června 22 do dubna 23... a když sem minulý rok před vanoci sháněl skladového Eniaga nebo Ioniga 5, tak sem musel sjezdit půl republiky než sem ho sehnal... a věřte nebo ne je to to nejlepší z cca 15ti aut co sem kdy měl... 😉
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Skoro mě ukápla slza, dojemný článek, ty začátky jsem měl víceméně stejné, pak 20 let spalováky, a teď už se 5 let rád nechám zatlačit do sedačky elektroautem, je tichounké, podstatně výkonnější než běžné služební TDI, náklady máme na 3 elektroauta ve firmě i díky velké ostrovní FVE, daleko nižší než jsme mívali a až se nám za 2 roky ta FVE zaplatí budou ještě nižší, ano elektroauta globální klima nezachrání, v žádném připadě ! jsou jen jedním malým dílkem ze skládačky, ale čadí nám narozdíl třeba od těch lodí či letadel přímo pod nos!, ekonomickou stránku věci take chápu pojízdné elektroauto za 3 tisíce nebo třeba 20 nikdy neseženete, jenže právě takováto spalovací auta otravují vzduch Vám, vašim dětem a blizkým daleko nejvíc... vytěžené lithium, když už jste se toho dotkla tu díky recyklaci bude i za 100, 500 let, vytěžená a vyrafinovaná ropa udělá puf a je jednou pro vždy v pr... víme kde, a ještě s účinností 20% pohyb 80% teplo..
no a když už jsme u toho počítání tak 5000km, které píšete že najedete v práci za měsíc ( to mám podobně ), jsou děleno 22 pracovními dny 230km takže mě vychází že by jste nemusela na cestách nabíjet vůbec každe ráno v práci auto nachytané a dobité levnějším nočním proudem na 90% ( ať nežeru a vydrží mu baterka ), po práci ve firemní garáži připíchnout a hurá domů už se nemusíte nikdy otravovat z nějakým zbytečným tankováním, nevím jaké auto Vám bylo nabídnuto ale Konou, kterou máme ve flotile by jste od jara do podzimu dala ty pracovní dny i dva bez dobíjení... každý to máme jinak, já na nabídku elektromobilu nikdy neřeknu "ne děkuji" ...