to bude zase moudrých, zasvěcených a pokrokových komentářů, jak kdo za co může... 😁😉😂🤣, může si za to VW jen a jen sám... ale nebojte tak divoké a zlé to zase nebude... na polích už se také nekope řepa motykama a ty někdejší okopávačky nepomřeli hladem... chybí nám spousta kvalifikovaných lidí v jiných odvětvích, tak se jen presunou, samozřejmě za řádného a hlasitého kvikotu sběračů volebních hlasů...
Brusel jsou vrcholní představitelé vlád států EU. Komise neudělá nic, co by neschválili předsedové vlád. Za ČR podepsal Green Deal Babiš a to dokonce dvakrát. Neumožnil projednání ve Sněmovně, nevyjednal žádné výjimky (na rozdíl od Polska a Německa). Co Babiš podepsal, se budete ještě divit, zdaní se úplně všechno.
ANO volí 30% lidí, takže asi zelený úděl chtějí.
Ti bohužel vůbec netuší co chtějí a nechtějí, stačí jim Burešem slíbený plný břich, a jdou slepě za ním a věří mu dokonce i tu lež že on nic takového nepodepsal.. 😉😁
Konečně už někdo pochopil. Kus šrotu bez budoucnosti. Ceny elektřiny letí nahoru.
a ve které zemi žijete, že Vám ceny elektřiny letí nahoru ? já je mám podstatně nižší než před rokem, dvěma, a z FVE bude cena stejná dalších 25 let.. jó cena benzínu do těch šrotů co je spalují poletí nahoru, to 100procentně a výrazně.. 😉😂😁
Co autor článku píše, je čistá lež. Tesla má i mechanické otevírání kapot a dveří. Má také běžnou 12V baterii, která pokud byla z roku 2013, jak píše autor, měla již dožito. Ta obstarává běžné elektro úkony, např. otevírání zámků dveří.
tak všechny články hejtící elektromobilitu komplexně jako celek (nějaké dílčí nedostatky tam určitě jsou), a použivajicí už v nadpisu výrazy jako šrot atd.. jsou protkané lží skrz na zkrz, jinak by se čtenáři dověděli, že je to celkem v pohodě a za to je ropná lobby neplatí... 😉🤣😁😂
Na elektromobilitě je špatná jedna zásadní věc! A to, že je lidem nesmyslně vnucována místo toho aby byla zachována svoboda rozhodování. Elektromobil je nejvíc nejlepší řešení na jízdu ve městě a žádné auto se spalovacím motorem se mu nemůže vyrovnat-žádný kouř z výfuku, žádná negativa spojená se studenými starty, žádná zvýšená spotřeba, žádný nastartovaný motor v koloně nebo na červené, výborný výkon na rozjezd atd. Ale na dálnici patří spalovák který má malou spotřebu, dojezd prakticky neomezený, může se s ním jet rychle atd.
tak spalováky nám nutili 130 let, teď se jen přepřáhlo... 🙂))
Než se ten elektro sráč dobije tak je to doba a nic z toho nebudu mít a pojedu to celý den natankování nafty je za pár minut ale dobití elektromobilu trvá hodiny a je to dražší a musíte často dobíjet a nafta je levnější a vydrží na dýl a když někde dojde palivo vezmu kanystr a jdu pěšky a jak si dojdu pro elektriku pěšky když mi dojde nijak z EU lidé nepřemýšlí čas ji opustit
elektromobil se nenabíjí hodiny, pokud to tedy třeba v noci sám nechcete, na cestě stačí cca 15 minut.. no a nafta rozhodně není levnější 😁🤣😂, ale asi je to pochopitelná reakce pod nesmyslným článkem vylhaným a vycucaným z prstu...
" nabiti " klasickeho auta trva asi 4 minuty a placeni, a je v podstate jedno jestli je to na 80 ci 100 %. EV delaji z lidi otroky minimalne v nutnosti planovani dobijeni. Podrizovani planu volnym stojanum bez zaruky ze bude volny v dobe kdy potrebuji nasat. I kdyby nabijeni trvalo 20 minut je obsluznost 4x nizsi nez klasicka cerpacka nehlede na pocet stojanu. Nemam nic proti EV ale zpusob ziskavani a uskladnovani energie je proste nestastny a stale jeste enekonomicky a neprakticky.
klasické absolutní nepochopení problematiky dobíjení, v ČR je odhadem několik desítek milionů zásuvek 230V a desetitisíce zásuvek 400V ze kterých se elektromobyly mohou dobíjet z 98% v noci, bez jakéhokoliv "čekání", na dobíječkách, pocestě se čeká občas při dlouhé jízdě kterou 80% lidí jede v průměru 1x za měsíc... a to ještě jen tak aby člověk dojel domů např. 5-15 minut.. protože doma ze sítě za noční sazbu ( k vlastnictví elektromobilu na ni máte prozatím nárok ) je to absolutně nejlevnější !!! toto neplatí pro majitele garsoniér ve 14 patře paneláků !! 😉😁😆 těm prozatím nezbýva nic jiného než kupovat Americké V8čky... 😂🤣
Proč majitelé EV zuří, vždyť ty elektroplečky hrozně chtěli !!!
já jezdím 3 elektromobily už 5 let přes 250tis. km a představte si, jestě sem ani jedniu nezuřil, to je tak když kdejaký pisálek vymýšlí zajímavý nadpis, na nezajímavý článek tak, aby mu na něj kliklo co nejvíc troubů !!! na počet jezdících elektromobilů, máme jednu z nejhustších sítí dobíječek v Evropě 😉😁😆
Až budete mít stejně provozuschopnou Teslu z "98", dejte vědět.😉.
bohuzel nedám, mohu si díkybohu dovolit nová auta... 😉😆 a díky mě po cca 5ti letech si další lidé mohou dovolit dobře zajetá 5tiletá auta... elektroauto je schopno během 20-30 let najet až 1 milion km ( dojezd x počet dobijecích cyklů) to žadný dnešní litrový oturbený tříválec nedá, vsaďte se ! 😁😆😂🤣
Jenže na ONO lidé stojí, protože chtějí. Nebo můžou jet natankovat za více peněz okamžitě jinam a bez čekání. U dobíjecího stojanu většinou stojíte, protože dál nedojedete a může se stát, že musíte čekat.
přesně může se stát, já když už musím někde venku nabíjet, 95% nabíjení se ralizuje doma, tak nabijím když mám ještě 10% baterie tj. dojezd ještě 40-50 km, v ČR máte v tomto akčním rádiusu vždy 20- 50 rychlonabíječek, ve velkých městech i daleko víc, to je tak když diskutuje praktik s čistým teoretikem... 😁😆🤣😂
Jak dlouho se nabíjí elektroauto?Na netu byl článek o benzínkách a hanělo se ONO.Když jsem psal, že na ONO jsou fronty a u jiných benzínek ne a neznám nikoho kdo by si na ně stěžoval, tak mi jeden odpověděl, že nebude trávit 20 minut ve frontách u ONO když u jiných benzínek fronty nejsou a má za 5 minut natankováno.
Takže jak dlouho trvá nabíjení?Myslíte, že takovýto řidič si bude kupovat elektroauto ?
pokud jezdíte denně průměrně 100 km tak jako 80% lidí a budete mít auto s dojezdem 400 km tak nabíjení třeba na týden zabere cca 20sekund, ty potřebujete aby jste doma večer zastrčili a ráno vysunuly zástrčku z auta, pokud jednou za měsíc pojedete někam dál tak si hold 15-20 minut postojíte, ale to jsem stával i s nafťákem, než jsem natankoval a třeba si odskočil.. ale je potřeba si samozřejmě vybrat elektroauto odpovídající vašim potřebám, některým trvá samozřejmě nabíjení déle, mému IONIQU5 ne...
Tož takovou slátaninu sem už dlouho nečetl, myslím že mám zaručene informace o tom že Toyota brzo skončí a jsou minimálně stejně hodnověrné jako tento článek, z materiálu na 1 elektromobil se vyrobí 90 hybridů 😁🤣😂🤣😁🤣😂, no tvl.. a nebo taky 5628 kávových lžiček, či dvě miliardy špendlíků... 😁😆🤣😂 ale já nechci 90 čoudících ropu spalujících hybridů, já chci 1 elektromobil který se mě právě teď dobíjí ze slunce, nezávisle na Vladimírově ropě !!!! chápeme se ???
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Skoro mě ukápla slza, dojemný článek, ty začátky jsem měl víceméně stejné, pak 20 let spalováky, a teď už se 5 let rád nechám zatlačit do sedačky elektroautem, je tichounké, podstatně výkonnější než běžné služební TDI, náklady máme na 3 elektroauta ve firmě i díky velké ostrovní FVE, daleko nižší než jsme mívali a až se nám za 2 roky ta FVE zaplatí budou ještě nižší, ano elektroauta globální klima nezachrání, v žádném připadě ! jsou jen jedním malým dílkem ze skládačky, ale čadí nám narozdíl třeba od těch lodí či letadel přímo pod nos!, ekonomickou stránku věci take chápu pojízdné elektroauto za 3 tisíce nebo třeba 20 nikdy neseženete, jenže právě takováto spalovací auta otravují vzduch Vám, vašim dětem a blizkým daleko nejvíc... vytěžené lithium, když už jste se toho dotkla tu díky recyklaci bude i za 100, 500 let, vytěžená a vyrafinovaná ropa udělá puf a je jednou pro vždy v pr... víme kde, a ještě s účinností 20% pohyb 80% teplo..
no a když už jsme u toho počítání tak 5000km, které píšete že najedete v práci za měsíc ( to mám podobně ), jsou děleno 22 pracovními dny 230km takže mě vychází že by jste nemusela na cestách nabíjet vůbec každe ráno v práci auto nachytané a dobité levnějším nočním proudem na 90% ( ať nežeru a vydrží mu baterka ), po práci ve firemní garáži připíchnout a hurá domů už se nemusíte nikdy otravovat z nějakým zbytečným tankováním, nevím jaké auto Vám bylo nabídnuto ale Konou, kterou máme ve flotile by jste od jara do podzimu dala ty pracovní dny i dva bez dobíjení... každý to máme jinak, já na nabídku elektromobilu nikdy neřeknu "ne děkuji" ...