Na ježdění kolem komínu dobrý, ale co když chci jet dál? Mám kvůli tomu držet další auto? Svět se zbláznil.
záleží jak často potřebujete jezdit dál, ono 200 v zimě a 300 km v létě, je docela pořádný komín přes půl republiky, pokud jezdíte dál 2x týdně je jeho pořízení nesmysl, na to jsiu jiná elektroauta, pokud jedete dál jednou za měsíc nebo za půl roku, tak za peníze ušetřené za palivo, proti spalováku, není problém jednou za čas dobít půlhodinku někde na cestě na dobíječce a přitom si dát hambáč nebo nakoupit... no stress.. 😉
Tenhle Daewoo Matiz na baterky za tuhle cenu je zcela logicky úplný nesmysl kupovat. To i Citigo IV byl lepší stroj.
to byl ! a stále je... po 5 letech a 140tis. km bez jediné závady, za cenu která dávala smysl, jedine auto které si na pojížďky ve firmě nechám rozhodně déle než 5 let, nikdy nepochopím proč s ním VW skončil, uřízl si tak pěkně silnou a zdravou elektromobilní větev... 😪
Baví mě Tesly plazící se na dálnici za kamiony.
mě prozměnu baví den co den předjíždět mým IONIQEM5, desítky courajících se, dýchavičných spalováčků, které se ještě navíc shlukují do vláčků, než zakvedlají řadičkou v převodovce, mizím v tichosti za první zatáčkou do které dohlédnou... 😉😁🤣😂, za 5 let co jezdím elektro, mě to ještě neomrzelo... 😂🤣😂
A básník tím chtěl říct co, mě auto ujede na plnou 1100 km a natankováno mám za tři minuty, vyhřívané sedačky jsou i s čelním sklem u dnešních aut taky standart, to nemá leda ten kdo si kupuje auto jako holobyt, jinak za 13 let staré auto jsem dal 160 tis a bez problémů slouží, já mám 190 cm, syn dva metry a když si sedne za mě pořád má před koleny dost místa, takže to není žádný malý chcípák, ročně najedu mezi 45- 50 tis. včíl mudrujte vy vy skupino 😂😂😂, nevím co všechno by se mi tam muselo vysjat a pořád bych se ani zdaleka neblížil ceně toho vašeho, navíc fakt nechci trávit obden někde 15-20 míň na nabíječce a plánovat trasy, aby mi vydržela šťáva, opravdu jste pobavil, jak jste mi to těmi svými argumenty "nandal" 😂😂😂
Hrozně se mě líbí argument natankuju za 3 minuty ( já tankoval 25 let ) za 3 minuty se mě to asi nikdy nepodařilo, na to bych se musel moc soustředit a rychle běhat ! ale dobrá Vy natankujete za 3 minuty zaplatíte 2.000 na které musíte strávit v robotě jeden celý den (beru samozřejmě nějaký průměr, např. já to umím i za 3) tj. 8hodin a 3 minuty, já abych ujel stejnou vzdálenost musím strávit u dobíječky 2x 15 minut + z domu jedu s plnou, která se dobila třeba když jsem spal, a za stejnou cestu zaplatím cca 800Kč na které musím v robotě strávit 3 a půl hodiny ( zase ten průmer ), plus té půl hodiny na dobíječkách tj 4H !!!! už to chápete????
no a pak je tu ještě další rána, Vy na tu benzínku musíte!!! nemáte jaksi na výběr, já pokud tu trasu nepojedu na jeden zátah a to z 98% nejezdím a předpokládám že vy denně také ne, tak na veřejné dobíječky nemusím vůbec, jen velmi sporadicky a vždy jen na chvilku na dojezd domů, bo tam dobiju nejlevněji a v době kdy jím, spím, pracuju, takže nečekam vůbec... to je pak cena místo 4h práce klidně 2h proti vašim tvrdým 8h a 3min.... sorry, stručněji to vysvětlit neumí 😉cenu auta neřeším, také nejezdíte v Dacii Sandero, která jediná dává ekonomický smysl v přepravě osob, vše ostatní je jen rozmar a vyhazovíní peněz..... jo a seděl jste někdy v elektromobilu ? do např. IONIQa 5 na kterém mám za 2 roky najeto aktuálně 87tis. km, se vejde dvoumetrový basketbalista za 2m basketbalistu a jestě si natáhne nohy..🙂))))) to je jedna z hlavních výhod elektroplatformy....
E-kram nekupujte, budete litovat. Koupil jsem dva e-mercedesy a velmi, ale velmi toho lituji.
Tak záleží co jste od nich čekal a jak je provozujete a využíváte, ale koupit dva eMercedesy bez řádného uvážení a rozmyslu, no..... stějně jako diesel není vhodný na to, aby stál doma v garáži a 2x týdně se s ním zajelo 3km na nákup, či 2 km do školky, tak elektroauto momentálně také není vhodné úplně na vše a pro každého, já už 5 let provozuju ve firmě 3 elektromobily, ten Bavorák bude čtvrtý ( pokud teda projde vyběrem 🙂 ), máme postavenou větší firemní FVE, která nám pokryje 3/4 roční spotřeby těch aut, zbytek je noční proud sazba D27d, dojezdy 350- 450 km nám stačí na pokrytí 98% denního ježdění za servisem, 1x- 2x do měsíce na delší cestě, dobíjíme chviličku někde pocestě, abychom dojeli domů, tam je dobíjení nejkomfortnější a nejlevnější... nám elektromobil vyhovuje 100% a po všech stránkách, ale uznávám že máme pro jeho provozování ideální podmínky, s dalším vývojem, prodlužujícím se dojezdem a klesající spotřebou a cenou, bude postupně vhodný pro širší okruh lidí, žádný rychlý a radikální přechod k elektřině se konat nebude, není ani technicky možný... ale za 40, 50 let... budou spalováky pro nadšence, stejně jako dnes koně... 😉
Absolutní nesmysl a neznalost. Na dvě nádrže nafty, cca 100lt dojedu za jeden den až do Řecka. Velice nesporným autem - Chrysler Grand Voyager. A pokuď si člověk chce něco prohlédnout po cestě a dát si příjemnou pauzu v nějaké restauraci a někde se ubytovat., tak to je delší. Ale je totalni nesmysl toto absolvovat elektrokárou🤣
Vám "stačí jen" 100L nafty? super ! to je několik set litrů Ropy ( neobnovitelného fosilního zdroje ), která se musí za pomocí elektřiny vytěžit, za pomoci elektřiny přepravit přes půl světa do rafinerie, za pomocí moc moc moc elektřiny vyrafinovat, aby vzniklo těch 100L nafty, které Vy pak během chvilky nevratně spálíte, ten Chrysler z ní využije max 20% energie k pohybu, zbytek odfičí do atmosféry přes chladič a výfuk, jako bonus znečistí (spíš otráví) vzduch, který vy jako řidič dýcháte, i Vaše děti a blízcí co s Vámi zrovna jedou, aromatickými u hlovodíky, sazemi a dašími život a zdraví "zpříjemňujícími" látkami... já do Řecka autem určitě nepojedu, sebemrskačsví neprovozuju, ale letos jsem asi po 15 letech, slíbil dětem dovolenou v Chorvatsku či Itálii (létání už je asi nebaví), pojedeme elektroautem a dáme to v pohodě se dvěma 20min. zastávkama na protažení a dobití, elektřinou, kterou umíme obnovitelně vyrobit, mimo jiné třeba ze slunce, větru, vody atd... kde že je ta Vaše výhoda ? jo... Vás ta cesta bude stát dvojnásobek za km.. už to vidím.. 😉 🙂)))
😂🤣😆 jsem zvědavý, kam ještě může neznalost, opovržení a naprostá nekompetentnost ( v tomto připadě ale zajisté také100% zlý úmysl autora, ale co taky čekat od Auto Lživě.. 😆 ), dojít a co za nesmysly se dá ještě napsat a publikovat... njn rozum není obočí nemáš nedomaluješ... 😆🤣😂, tak si postavte dieselový karavan s 5 litrovou nádrží na naftu a uvidíme..., také budete muset každých 40km tankovat !! to je úplně stejná logika...
pokud budu mermomocí chtít jezdit elektricky karavanem po evropě, tak si na to vezmu svého IONIQA5 se 77,4kW baterkou a koupím si karavan který bude mít el. poháněna kola a další 50kW baterku v podvozku a budu nabíjet co 500 km... jen na to musím mít dost chechtáků... 😆🤣😂
Pro rychlé ohřátí naftových motorů máme nezávyslá topení, které mají ve finále také zanedbatelnou spotřebu. Pokud nechám naftové auto stát celou zimu s plnou nádrží před domem, tak světe div se i na jaře mám stále plnou nádrž. A jako poslední drobný detail, pokud nemohu nabíjet doma přes noc, tak když mi dojde nafta či benzín mám čerpacích stanic na každém rohu několik a většinou všechny fungují a za cca 5 minut odjíždím opět s plnou nádrží, jakpak to má takové slavné EV?
Pokud nemám nic lepšího na práci, nevím co s penězi a jsem rozený dobrodruh, tak si klidně mohu v zimě dopřávat výlety v EV, my ostatní si vystačíme s naftou či benzínem.
A jen tak mezi námi, každé EV nemá tepelné čerpadlo, že ano a některá jej nemají ani za příplatek. Samozřejmě to platí i o bufíku, ale to lze do každého auta dodělat.
tak u EV má dnes tepelné čerpadlo min. 85% aut a u dalších 10% jde připlatit, u spalovaků má bufík tak 2% aut, takže se o tom pojdme pobavit... 🤣😂😁😆 bude to sranda... 😁😂🤣
To je zase blbost. To žonglování se spotřebou v kW je naprostá hloupost. Co kdyby někdy autor napsal. Natankovat jsem diesel a nabil jsem ev. Pak jsem v mínus desíti jel z Prahy do Ostravy. Průměrná rychlost byla ... a jel jsem to x hodin a po dojezdu jsem už neměl nebo měl naftu či elektrinu. To by o něčem vypovidalo, ale tak je to o ničem.
další co chce někam v -10°C jezdit po ČR, 🤣😂🤣😉😁, tak buďte ve střehu ! jsou roky kdy takto teplota ani neklesne a některý rok se to na den dva podaří, letos bylo prozatím nejmíň asi mínus 5 na chvilku poránu, já pamatuju v kuse14 dní mínus 20 i pres den.. ale to už je tak 30 let zpátky...
No... moje zkušenost (praktická) se spotřebou elektroauta...
Léto, 22 stupňů, sám v autě, spotřeba při průměrné rychlosti 60/90/130 je...10/15/21 kW
Zima, -10 stupňů, sám v autě, spotřeba při stejné průměrné rychlosti...
15/22/28-30kW.
Takže asi tak.
Se 40kW Konou bych se v zimě na dálnici ani radši nepouštěl...😉
Fajn den....
pokud by jste nám prozradil o jakém autě píšete, hned by to byla relevantnější informace, já mám elektroauta 3, Citigo iV, eKonu 64kw a IONIQA 5 77,4 kW a ten rozptyl spotřeby 10,15,21 je dost velký pri 20°C, u Kony je to spíš 11,14,18.. u IONIQA5 14,16,20 cca...
no a vtipný je popis spotřeby v -10°C, to jste musel hodně číhat ! taková teplota byla v ČR za poslední 3 roky asi 2 dny... teda aspoň u nás na jižní Moravě, ale možná jste z Krkonoš, nebo ze Šumavy, tam to bylo o nějaký ten den asi déle... 😁😉🤣😂
Šéf Škodovky je vtipálek, tak dejte fábku za milion, Ovci tak za dva a Kodiaqa za 3 a taky je nebude nikdo kupovat, ono říct si 1,5 mio, za produkt kterého parametry té ceně neodpovídají, a pak si stěžovat na nezájem.. je spíš prohlášení do Dikobrazu... ale aspoň sme se nasmály.. momentálně mám v užším výběru Bavoráka v elektrice iX1 který je v testech perfektně hodnocený a je o několik set tisíc levnější než Škoda a VW... při shodné výbavě a parametrech je levnější než Elrog... tak co čeká ??? 😂🤣😉😁
Měl jste se ho zeptat co Jena tom celém ekologického, jaký je rozdíl když spalují naftu na dálnici nebo spalují uhlí o 150km dál....
rozdílů je vtom mnoho, někomu je vysvětlíte, nekomu ne...
např já mám elektromobil ( IONIQ5 ), ktery by tu cestu v pohodě ujel s rezervou a protože ho dobíjím 3/4 roku povětšinou z vlastní FVE, tak na uhlí odsířené, přísně hlídané a velmi účinně spálené a přeměněné na elektřinu, jezdí max z 20%, 10letá Oktávečka s vybrakovaným DPF filtrem, čadí mastné saze a pálí zoufale neúčině naftu a olej, přičemž tráví své okolí vždy na 100% 😉 v tom je to kouzlo
Tak píšou, že tu cestu jeli v elektromobilu a na obrázku je přitom kraksna od Renaultu, která se už asi ani nevyrábí a neprodává, takže ne ! elektrickým Citigem, které mám na kratší cesty jinak moc rád, tu cestu tam a zpět v zimě 130 po dálnici jet nechcete, ale IONIQEM5 otočím Prahu z Kyjova ( celkem cca 520km ) s jednou 15 minutovou pauzou na zpáteční cestě v Lokti na PRE 300kW, on jaksi je elektromobil a elektromobil, ale to každý normální človék tuší, ne?
Máte pravdu která stojí právě na lži.
Pokud budou EV levnější záleží na demagogii zdražit fosilní auta aby byly levnější EV.
Slevu nechci zadarmo ...... vtip co nepochopíte.
Prozatím jsou lidi závislí na starším levnějším neelektrickém autě .
Pokud se zastaví výroba spalováků , tak se elektroauta zdraží a na auto bude mít méně lidí.
Jasně ..................přírodu podle vás tím zachrání , ale krom EU budou okolní kontinenty bohatnout a prosperovat real politikou.
Celý přechod k elektromobilitě bude trvat plus,mínus 50 let, a ty okolní kontinenty, jsou už teď v přechodu daleko dál než evropa ( snad vyjma Afriky a jižní Ameriky, kde jezdí na slivovicu.. 🙂))) ), a bohatnout budou hlavně díky tomu že přešli rychleji... je to čistě můj názor, vycházející z toho, že já osobně díky třem, (plánuje se čtvrtý) elektromobilům a vlastnoručně postavené ostrovní FVE, bohatnu každý rok o cca 150 - 170tisíc, o které jsme dřív platili víc za palivo pro firemní diesely a "podporovali" tím masivně Russkou ekonomiku... ;-)
Ano, každý ať si jezdí čím chce, ale nevím jakým vrakem dotyčný jezdil, když vyhřívané čelní sklo mám u 14 let starého auta, stejně jako sedačky, takže být odvařený, že má vyhřáté auto a nemusí škrabat, to já po minutě taky ne, stejně jako sedačka hřeje hned a můj diesel topí do pěti minut jízdy, nevím proč bych tedy měl jezdit v bundě, proto stavět tyhle věci jako bůh ví co, je úsměvné, zvlášť když nezávislé topení a předehřev motoru má kdejaké auto, klidně i patnáct let staré. Hledáním pozitiv za každou cenu těžko naženete fandy evéček.
ano vy máte možná v autě vyhřívané kde co, ale vyhřívané sedačky, čelní sklo, nebo nedejbože bufík má kolik ? 1% spalovaků ?, nebo 2% ??, bufík spís 0,08%, ale okamžité topení má 100% elektroaut a vyhřívaná sedadla, volant, předehřev bez nutnosti startovat, má 99% elektroaut, na to chtěl pán asi poukázat... jo a ten předehřev spotřebuje 1-2% z baterie.. max.. takže i potom to auto kousek popojede.. 😉😁🤣😂, mě třeba 400km..
Propagační reportáž.Pořád vše špatně.Není důvod kupovat.Hlavně ty nedořešené baterie.
nedořešene baterie?? ... 😁😂🤣, tak automobilky je mají dořešené, ti co to kupují je mají dořešené.. a ti co je nemají dořešené je ani nikdy mít dořešene nebudou.. 😉😁😂🤣 ale ano vývoj nespí a baterie budou stále lepší a lepší a lepší.. ale úplně dořešené, jako tak aby už na nich nebylo co zlepšovat, nikdy nebudou, to máte naprostou pravdu... 🤣😂🤣
Asi takto ,spotřeba 3 na sto a uhlíková stopa jako kráva , zas takový posun od maloobjemového nafťáka se spotřebou v reálu 4,5 to zase není🙂
kolik procent maloobjěmových nafťáků se v době jejich největšího rozkvětu v ČR prodávalo, jako nových ? máte tušení ? tipnu si 20%, 80 % byly maloobjemové při rychlejší jizdě užrané 1,2HTP a neskutečně chcíplé.... důvod prodejní cena... :-)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ani se mě ten nesmysl nechce číst, copak jste si vycucali za nesmysli z prstu tentokrát ??? 😉😁😂🤣, já jsem jezdil, jezdím a budu jezdit za pětinu toho co spalovací auta... elektromobilů vlastním několik, levné CitigoiV i drahý IONIQ 5, všechny se proti stejně velkým, výkonným a vybavemým spalovacím modelům po určité době vyplatí... pokud si někdo vybere auto pro svoje potřeby blbě, tak je celkem jedno co ho pohání... 😉
1 odpověď