Nemá rád hloupost, lež, faleš, přetvářku a dvojí standardy. Má vyhraněné názory a chování pravé smějící se bestie.
Odboráři jsou jako čeští anonisti: chceme vyšší důchody, dřívější odchod do důchodu, rozhazovat peníze "potřebným." Námitky že na to nejsou peníze, a že Vlkohrad směruje ke krachu, je nezajímají.
A tohle všechno je teprve začátek. Myslím, že se dočkáme i velké restrukturalizace, možná i nějaké akvizice, nebo naopak rozdělení firmy na několik samostatných.
Řidiči jsou samozřejmě problém (odhadem 80 % řidičů ve skutečnosti řídit auto neumí a/nebo neznají předpisy), ale já vidím daleko zásadnější problém: ŘSD. Okolo Brna je D1 zasekaná už minimálně 15 let, špičkové kolony se tu objevují ještě déle. Po úseku D1 Praha-Benešov je to druhý nejvytíženější úsek, protože tudy projíždějí hlavní tahy sever-jih a východ-západ (křižovatka D1-D2-D52-D46-I/43), plus D1 slouží jako jižní část brněnského okruhu.
Přitom všechny dálniční křižovatky v okolí Brna jsou absurdně zastaralé a teprve nyní se dálnice velmi pomalu rozšiřuje na (pouze) neplnohodnotný 3-pruh. ŘSD to nechalo vyhnít a teď to ještě "vylepšují" stavebními pracemi.
Nemá rád hloupost, lež, faleš, přetvářku a dvojí standardy. Má vyhraněné názory a chování pravé smějící se bestie.
43
Sledujících
0
Sleduje
Nemá rád hloupost, lež, faleš, přetvářku a dvojí standardy. Má vyhraněné názory a chování pravé smějící se bestie.
43
Sledujících
0
Sleduje
Je to úplně stejný úlet jako nákup elektromobilu.