Nemá rád hloupost, lež, faleš, přetvářku a dvojí standardy. Má vyhraněné názory a chování pravé smějící se bestie.
“LLM: Je specifickým nástrojem nebo systémem uvnitř AI, který se specializuje na jazykové úlohy.”
Píše chatGPT 4o. Tak teda jak? Jsem se udělal chytrým, když se bavím s chytřejším. 🫣
Zkuste si to přečíst ještě jednou, máte to tam vysvětleno poměrně jednoznačně. Jedná se o funkční podmnožinu umělé inteligence.
ChatGPT je LLM. Nemá vědomí, nemá logiku. Dokáže však splnit Turingův test.
No to, že jsem mino Vaší ligu. Jste mi dnes věnoval dost času. 😜 LLM no to definuje to AI ne? Jo kdybych napsal UI tak bych Vaše moudra chápal. Je to krásná hračka. Však si pojezděte ten předražený krám, Vaše volba. 😂 Já si koupím za dva roky o půlku levnější elektrokrám s lepšíma vlastnostmi. Jen ten dojez bude menší, no a co. Ujedu prd. 🙂
Ne, LLM rozhodně není AI, to je jen zkratka pro tupany, aby měli zasvěceně o čem kecat nad pivem.
Ježkovi očka, to jste mi to nandal. Z hrubek se mi hroutí svět. 😂 Každý truhlík dokáže protáhnou text AI a vyhlížet jak spisovatel. To, ale neznamená, že nečtu a nesleduji co mě baví. Vaše argumenty jsou z jiné doby a rozumím tomu. Člověk těžko přizná, že se pletl a názor změní. Hodně mích kamarádů papouškuje stejné nesmysli jako vy. Máte na to právo. Jen bych byl rád u toho, až si za 5 let koupíte vlastní elektromobil. Jsem trošku škodolibí 🤪
Já vám nepotřebuji nic nandávat, nejste má liga a ostatně jste kromě svých ničim nepodložených blábolů a urážek nenapsal vůbec nic, s čím by se dalo polemizovat.
Vaši kamarádi, pokud jsou přibližně stejně inteligentní jako vy, budou nejspíše mít problém nejen se psaním.
A každý truhlík ví, že LLM (to je to co vy nesprávně označujete jako AI) funguje jako typický průměrňák - model je totiž cvičen na datech obecně dostupných a z nich se teprve vytváří vlastní neuronová síť. A protože já si na svém projevu dávám záležet a nepoužívám zrovna obecnou mluvu průměrňáků, je pravděpodobnost, že ta vaše "AI" vygeneruje cokoli podobné mému písemnému projevu limitně blízká nule.
Ale to vy nuly nikdy nepochopíte.
P.S.: s ohledem na to, že jsem si za cca milion nedávno koupil nového diesela, je vysoce nepravděpodobné, že bych si za 5 let pořídil elektrošrot. Dneska bych si objednal Mazdu CX-60 opět s dieselem. Ale myslím si, že mi to auto vydrží tak 10 let a pak už snad bude po té vaší elektrodebilitě veta.
Takže nehoří, mají ve výsledku menší uhlíkovou stopu, daji se recyklovat a v zimě v koloně umrzne maximálně tak ventilek na jejich kolech.
To byste selským rozumům a vysokým školám života neměli dělat.
Vždyť tyto argumenty přímo poháněly jejich nenávist vůči elektromobilum.
Co zbývá? Dojezd tisíc kilometrů bez jediné přestávky strnule v jedné pozici za volantem (většina Čechů 5x týdně) a příliš vysoká cena (vs plně vybavená a mnohem slabsi Octavia RS).
Menší uhlíková stopa "spočítaná" podle neexstující budoucnosti.
Vítejte v době postfaktické. Čísla, Data, Fakta, to vůbec nemusíte mít, stačí papír, že za 15 let budeme baterie lehce a levně recyklovat.
Ne náhodou tomu tleskají právě elektrofanatici, kteří mají s fakty docela velký problém.
Proruský je ten, kdo oslabuje Evropu, ničí její ekonomiku, rozvrací její společnost. Proruský je ten, kdo tím vytváří závislosti na ruském a čínském exportu (plynu, FV panelů, baterií atd). Kdo podporuje EU a její Green Deal, kdo podporuje byrokratickou federalizaci Evropy, tak ten je proruský dezolát.
Ona to není proruskost, jako spíše hloupost a neschopnost. Stačí se kouknout jako Oláfek lavíruje. On si totiž stále myslí, že to nějak uhraje na levný ruský plyn, který Německo v gryndlové krizi nutně potřebuje.
Ty jsi koukám expert na všechno. Mě nic dokazovat nemusíš, já jsem si o tobě obrázek udělal dávno. A bez urážek by to nešlo že?
Je vidět, že vy solvíny nic jiného než přejít na tykačku pokaždé, když se dostanete do úzkých, neumíte.
S urážkami o tom, že mi nevěříte a že celý den píšu komentáře jste přišel vy a pak jste v tom pokračoval, takže pak samozřejmě nemůžete čekat, že s vámi budu jednat v rukavičkách. Tak se zkuste zeptat sám sebe, jestli jste musel začít s urážením, ubožáku.
Ono není proč argumentovat. 😂 Vy jste pravděpodobně automechanik co tu mele nesmysli a fakta ho nezajímají. Zkuste se posunout v čase o 10 let vývoje. To co tady píšete, už dávno není pravda.
Už z mého písemného projevu je patrné, kdo je tady vzdělaný a kdo ne (vaše hrubky v každém vašem příspěvku to jen potvrzují.)
Znova vám zopakuji, že vy jste žádná fakta, která by podporovala vaše tvrzení nepřinesl a já se o technologie baterií celkem aktivně zajímám už docela drahně let.
Pravda pak rozhodně není to, co se tady vy snažíte tvrdit. To je možná tak marketing výrobců baterčáků.
No to jsem na odpověď dlouho nečekal. Nezklamal jste.
Víte, já jsem internet používal už v dobách, kdy většina z vás buď nebyla na světě, nebo vůbec netušila, že něco takového existuje a dodnes patří k mé práci. A protože pracuju víc než většina lidí v této zemi, mám prostě jiné pracovní prostředí.
A to že vám nemusím vůbec nic dokazovat, to jste se svým omezeným mozečkem pochopil?
Pořád tu cpeš nesmysle. Hybrid je podvod na truhlíky. Leda, že by to udělali obráceně a spalovací motor dobíjel baterku. Samotná hnací soustava rize elektro. Jinak je to past na nekoneční servis a likvidaci baterie!
1. netykáme si.
To je realita. Ptal jste se proc ho menil. Tak jsem vam odpovedel 😉
Mam firmu jezdime po cele CR takze najezdy 40-50 000 rocne. Po 3 letech auta pryc, nebot servisni naklady obrovske.
Ja tu mluvim o dnesnich novych spalovakach.
Ne pul milionu, ale milion, dva 🤣🤣
Mam na firme FVE. A ty auta za 650 000 bez dane mam za 4 roky jen na provozu tech spalovaku. Nejaka vymena baterie me netrapi. Auto po 6 letech vykucham a baterie pujdou do FVE a zbytek prodam na nahradni dily. Spalovak by sel po 6 letech, ale spis driv na srotak.
To je maximálně virtuální realita.
Vážení, jmenuji se Jaroslav Metelka a chtěl bych se omluvit všem svým sledujícím a čtenářům Novinek za všechny hlouposti, které píšu dvacet čtyři hodin denně, sedm dní v týdnu, pod vlivem svých komplexů, pocitu méněcennosti a závisti vůči lidem, kteří dosáhli více než já.
Jediné, co jsem se v životě naučil, je vylévat svou žluč na hlavy naivních lidí, kteří mi každým clickbaitem přinášejí zisk. Jako placený agenturou diskusní roztleskávač, animátor českých fór a hlavní EV hater, z toho dostávám dividendy.
Kdo umí, ten umí, nemám pravdu? 🤡
Vážení, tento imitátor se jmenuje Pavel Hovorka a celý den mě neúnavně sleduje a komentuje. Jak vidíte, sám má času dost, protože v jeho autoservisu zřejmě sedí sám a zákazníci se mu moc nehrnou, tak sedí u netu a píše nesmysly.
9
Sledujících
0
Sleduje
9
Sledujících
0
Sleduje
Recyklace elektrobaterií je dávno zvládnutý problém, jen se nevyplatí v malém. Až nastane doba konečné likvidace baterií po jejich druhém životě mimo vozidlo, bude o ně velký zájem. Myslím že si je výrobci baterií nenechají ukrást a budou je recyklovat sami. Je v nich mnoho drahých materiálů. Ale tyhle argumenty ropofanatici nikdy nepochopí!
1 odpověď
Nemá rád hloupost, lež, faleš, přetvářku a dvojí standardy. Má vyhraněné názory a chování pravé smějící se bestie.
44
Sledujících
0
Sleduje
Nemá rád hloupost, lež, faleš, přetvářku a dvojí standardy. Má vyhraněné názory a chování pravé smějící se bestie.
44
Sledujících
0
Sleduje
To je samozřejmě nesmysl. Recyklace lithiových baterií zvládnutý problém není vůbec. Vyplatí se recyklovat pouze vzácné kovy + měď a hliník, nikoli lithium, které se dnes běžně skládkuje, protože energeticky a tudíž i ekonomicky to nedává smysl.
Ty vaše "superekologické" elektrošroty se ve skutečnosti nerecyklují vůbec. Jen cca 5 % lithiových baterií se recykluje. A do budoucna není vidět žádný progres. Stačí si srovnat velikost různých těch gigafactory, které produkují akumulátory a podívat se na fotky hal ve kterých se recyklují baterie. Už ta velikost nesouhlasí, takže ve skutečnosti se nerecykluje vůbec nic.
1 odpověď