Projekt digitalizace okamžitě pozastavit. Nasadit do akce starý papírový systém.
Celý ten SW nechat zrevidovat někým, kdo tomu opravdu rozumí a ví co ten úředník potřebuje pro svou práci => a pokud to bude nějaká splácanina, celé zahodit a začít od nuly lépe a radostněji pod dozorem výše uvedeného kompetentního člověka.. Pokud je to jen o doprogramování => tak pod dohledem doprogramovat.
Potom nasadit na 5 stavebních úřadů do pilotního provozu, vychytat všechny mouchy (které tam samozřejmě vždy v novém SW budou). Až bude fungovat na 100%, stanovit termín kdy se spustí, uživatele včas a řádně zaškolit.
A nebude problém. Jasně, ještě chvíli to zabere - ale potom bude klid a žádná armáda na***ných lidí, co s tím mají něco dočinění...
Když pominu tu naprosto bezohlednou prasárnu co pán provedl... moc nechápu o co mu vlastně šlo...?
Vždyť ta sanitka tam na "té jeho cestě" mohla celkem stát tak 10-15 minut a pak navždy zmizela.. a postavit si na čtvrt hodiny auto o 10 metrů někam vedle...
Nevím, nerozumím, nechápu... Hrozný co jsou někteří lidé schopni udělat...
Kdykoliv mi jde něco Českou Poštou, je to kovbojka... balíček na poštu (poslat si to domů je už úplně sci-fi) co zásilkovna/PPL/GLS doručí na výdejnu do druhého/třetího dne tady chodí klidně 10...14 dnů. A ještě to člověk musí nahánět telefonem na depo, kde dostane vždy od ultra nepříjemné paní na pamětnou...
Opravdu dnes podáte...zítra hledáme...
Poslední rok...dva je pošta v agonii 🙁...
Kdo jde s kudlou na policajty a střílí z okna na lidi si o pár gramů rychlého olova od zasahujících příslušníků prostě říká....to tak prostě je. Tady není o čem. Je dost možné, že si šlehnul před tímhle výkonem nějakou dobrotu nebo mu definitivně hráblo...
Ten mlaďas od policie udělal dobře...ono mu ani nic moc jiného nezbývalo... a když mu jich dal šest kusů kluk s výcvikem, který by měl na podobné krizovky být vycvičený, asi tam šlo už do tuhého a o krk...
Ale teda zažil si křest ohněm chudák...snad mu to nezničí kariéru a psychiku...přeju mu ať dostane vyšší frčku a pochvalu před nastoupenou jednotkou 🙂...
Diky za zajimavou vysvetlujici odpoved 👍 chapu tu potrebu zmeny kvuli snadnejsi distribuci, nakladum na vyrobu atd. Zaroven me vsak hodne mrzi, ze tu nekdejsi kvalitu clovek uz jentak nezazije.
Samozrejme mate pravdu i s nemoznosti videt rozhrani u analog projekce klidne z 10cm. Pri digi projekci jsme rastr vnimal pri vetsim soustredeni se i primo ze sedacky kinosalu uz nekdy pred r. 2010, kdy nekdejsi Palace cinemas zacalo zavadet digi projekce. U titulku to bylo jeste vyraznejsi. To me tehdy dost prekvapilo... Vysledny efekt mi pripadal jak sledovat projekci na beznem klidne i drahem tehdejsim domacim projektoru. Proste nizke rozliseni :-/
Tak formát DCP je daný od začátku.
2K FLAT= 1998x1080 jako ekvivalent formátu Widescreen WS pro 35mm...1:1,85 a 2K SCOPE=2048x858 je ekvivakent ŠUP 1:2,35 resp. 2,39 Cinemascope s datovým tokem 250MBit/s.
Toto je zatím nejrozšířenější formát v kinech. V podstatě je to Full HD televize na 10metrovém plátně 🙂...a jasně, že to je z blízka hnus 🙂...
Evolucí je pak 4K s rozlišením 4096x2160, které už je taky bohatě zastoupeno v kinech. Problém je, že nativní 4K DCP package je zatím spíše vyjímkou, která se používá jen u větších produkcí či u renovací a digitalizace archivních filmů...mainstream se točí a v postprodukci stříhá a renderuje ve 2K...takže stejně v kině co disponuje 4K na plátně vidíme v 85-90% upscale ze 2K... důvodem je zase cena a náročnost při zpracování a distribuci datových objemů ve 4K....
Nicméně od roku cca 2003...2005 se stejně pomalu upouštělo od točení na negativ 35mm či super 16 a natáčení a postprodukce byla digitální. A pak se to vypalovalo v laborkách na 35 distribuční kopie = ta kvalita už začala stát za houby tehdy 😉...
Ale občas na festivalech...když se třeba promítá původní "Zpívání v dešti" nebo "Wizard of OZ" z 35mm technicolor kopie (technologie kdy se natáčelo na 3 negativy RGB...v kameře byl barvodělící hranol. Poté se vyvolalo a převedlo na pozitivy v doplňkových barvách CMY a tiskly se do distribučního pozitivu do jedné vrstvy,což byla drahá a složitá technologie,ale oproti konvenční cestě s jedím negativem dávala o třídu lepší výsledky)...to srdce zaplesá...ta ostrost a nádherné barvy...kontrasty...to je živé kino...na to někdy zajděte!
Souhlasim, paradni rozhovor na moje oblibene tema. Skoda, ze dnesni digi imax je proste viditelne pixelovaty, s tim analog filmovy pasem se kvalita neda srovnat. Na prvni dobrou jde videt ten rozdil a nizke rozliseni pro tak velke platno, vylozene odpudivy 🙁 Pamatuji si, jak jsem byl na Flore kdysi sokovan projekci tehdy noveho Spidermana 2 (2004), ten neskutecne detailni a brilantni obraz, to vazne bralo dech. Dnes si zaplatite drahou Imax vstupenku, abyste mohli sledovat pouhym okem viditelne pixely. Peklo. Skoda.
Tak aby ne...na zacatku tam byly dva 2K projektory nastrelene na sebe, aby to vubec usvitilo to platno(aby tam neco bylo videt z hlediska jasu, rozliseni potad 2K), a to proti original Imaxu se jeste zmensovalo. Imax svitila myslim 15kW xenonova vybojka... a melo to specialne chlazenou filmovou drahu aby ten film vydrzel to mzikove prosviceni. U DCP projektoru se nedaji cipy v lightengine trvale tak moc uchladit=proto tam musely byt projektory dva a stejne to stalo dost za prd... Dnes uz tam mozna budou 4K, ale i tak...
Puvodni analogovy imax (pozitiv distribucni kopie) disponuje rozlisenim cca 16 az 18K, 65mm negativ pak nekde kolem 22 az 24K. Takze ten rozdil je absolutne propastny. I u 35mm distribucni kopie tocene na analogovou kameru cinemascope se dostavame nekam k 5-7K...takze digital tehdejsiho rozliseni zatim nedosahuje.
Druha vec je pak fakt...ze krystaly stribra/barviv jsou na filmovem materialu umisteny nepravidelne=vysledny dojem je blizsi lidskemu oku...nez obraz slozeny z jednotlivych pixelu...u analogove promitacky neni videt jasne rozhrani ani z 10cm od platna. U DCP projekce je z 10cm videt rastr s jednotlivymi pixely...dle velikosti platna az nekolik cm velkymi.
Sice digital odstranil ruzne klepani,skakani,necistoty,skrabance...ale ten obraz uz bohuzel neni zivy...tak jak ho bezne vnima lidske oko...je to proste chladny,umely digitalni neprirozeny obraz... nicmene pokrok a naklady na vyrobu,distribuci a provoz si to zadaji...
Zkuste tedy popsat rozdíl mezi 70mm projektorem a Imax projektorem nebo alespoň vysvětlit čím se Imax liší od jiného promítání ve formátu 70mm. Myšleno filmy na 70mm, ne kopie z 35 na 70 .
IMAX: filmove policko je orientovano horizontalne = filmovy pas bezi vodorovne = je nekolikrat vetsi nez klasicka 70mm. I samotny zpusob strhavani filmu a jeho stabilizace je uplne rozdilna. Rozdil je taky v zaznamu zvuku.
Klasicka 70mm: filmovy pas bezi svisle. V Krnove maji promitacky UM 70/35 s maltezskou komorou...najdete si to na googlu a hned pochopite ten rozdil 🙂...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nechápu to... když to dítě nechce nebo si ho prostě nemůže nechat z důvodu nějaké životní krize...proč ho nedá do baby boxu...který je přesně pro tyhle případy maminek v životní krizi vymyšlen...
Nechat tam ležet nevinné miminko s tím aby pošlo jako nějaké zvíře je prasárna nejtěžšího kalibru...
Palec nahoru a díky těm lidem, co tu malou zachránili!
1 odpověď