Kdyby Babiš nebyl významným politikem a Čapák krz to nebyl medializován, tak je Babiš dávno odsouzen. Že šlo o podvod je jasné každému se selským rozumem.
Myslíte si, že by se například s vama soudy takto dlouho zabývaly?
A kdyby Babiš nebyl v politice, konal by se vůbec nějaký soudu ? Nahlásil by vůbec někdo údajný podvod v žádosti o dotaci ? Znal by vůbec někdo Babiše ? To že se firmy slučují a zase rozdělují podle toho, jak to je zrovna daňově výhodné, se normálně běžné děje a nikdo se nad tím nepozastavuje. Jen dotyčný nesmí být v politice u konkurenční strany.
letos to ale bylo při testovacím provozu o dost horší. tedy to už dost odladili, když tobude na x stovkách kilometrů s výhradním provozem ETCS "jen" 20 tripů denně. vlak se má prý rozjet znovu do 2 minut. což se o resetu PC s Windows na Elefantech říct nedalo.
Možná se do těch 2 minut dokáže rozjet. Ale je nutné k tomu času připočítat další věci a hlavně administrativní úkony, které musí strojvedoucí spolu s výpravčím ( dispečerem dálkového řízení ) vykonat. A když dispečer ty "administrativní" úkony provádí, tak nemůže v té době dělat jiné věci a po tu dobu třeba taky na koridoru stojí dalších 5 rychlíků.
No ta právě určena byla z podstaty věci. Je to ta nejvyšší šarže v dané skupině, poroto je viník jasný a není to o tom že to někdo háže na mrtvého. Akorát asi neměl lopatu, aby se mohl opírat. Jinak dneska na těch dálkově řízených tratích kde výpravčí není a nedá se oficiální cestou sehnat číslo na dispečera, pokud jste externí firma, to je docela problém dodržet předepsaný postup.
Ten, kdo si tu externí firmu objedná, tak to telefonní číslo na výpravčího ( případně na dispečera dálkového řízení) zná.
Smrt si zavinili dělnicí a jejich vedoucí sami, protože hrubě porušili bezpečnostní předpisy. Výpravčí o nich vůbec nevěděl. Ale na dráze se dneska kontrolují ( jestli v těchto případech se dodržuje bezpečností předpis ) jen výpravčí. Pracovník je povinen se ohlásit a vyžádat si sepsání tzv. "Bezpečnostního štítku", to znamená sjednat si podmínky střežení. Ale když se to neudělá, tak je potrestán ( finančně ) jen výpravčí. Ten pracovník, kterému "jde o život" se to ani nedozví, že něco neudělal.
já se s vámi nepřu, jen říkám že se v tom konkrétním pletete. skoky z perónu jsou celkem běžné. nevím kolik to dělá procent, ale odhadoval bych to tak na min 10-15% což není zanedbatelné. možná víc.
Za svojí 45 letou praxí jako výpravčí a posledních 8 let na CDP Praha ( Centrálním dispečerském pracovišti ) jsem ve svých směnách zažil cca 5 skokanu přímo z perónu ale jinde ve stanicích a přímo na tratích jich bylo několik desítek.
Tak v rodině jsem měl jak deprese tak mám psychologa, jistě nejsem odborník, ale měl jsem to možnost alespoň zvenku sledovat. Psychiatr je v podstatě jen na předepsání léků, na rozprávění nemá, bohužel, čas. Psychologů je málo, ale existují a jsou i relativně intenzivní skupinové programy. Když se to nakombinuje s následnou individuální návštěvou ve vhodných intervalech a podporou rodiny, tak to má svůj význam.
Ovšem původní příspěvek jsem napsal spíše z pohledu toho strojvůdce. Spolužák tak dlouhá léta pracuje a pokud se nepletu, tak nejméně dvakrát mu někdo pod vlak skočil. Podle toho, co říkal, to s člověkem opravdu otřese, aby taky ne, že.
Jak s kým. Jsou tací, kteří už na mašinu nevlezou ( těch je minimum ) a naopak jiní, kteří jich přejeli desítky a ještě pomáhají s odstraňováním těla.
No právě naopak, nejvíce sebevrahů skáče pod vlak někde na trati, nebo někde na okraji stanice. Přímo z perónu jich je minimum. Kamarád strojvedoucí už má nejméně 12 "zářezů" a popisuje to takto : To vám takhle vyběhne z poza keře chlapík, postaví se proti vám na koleje, zamává a roztáhne ruce. Ale stejně tomu vyšetřováci nevěří, že to byla sebevražda i když to uvedu písemně do pěti protokolů.
Bratr pracoval 38 let v gastronomii a s Pohleraichem se potkal několikrát osobně. V civilu je úplně normální a slušný člověk. Ale má prý herecké nadání. A styl, jaký předváděl v TV, musel bratr použít i ve své práci, když ho jeho firma ( provozující síť závodního stravování ) poslala udělat "pořádek" ve svých provozovnách. 😂
Vy všichni, kteří tak obhajujete EET víte, že po jejím zavedení stouply ceny. A kdo všechny náklady na nesmyslné EET zaplatil? Všichni. Restaurace i obchody si náklady započetly do ceny. To se vám líbí? mně ne. Pochybuji, že by tady byl někdo (krom jedinců), kdo by rádi platili něco navíc. Pro stát EET nemělo žádný velký přínos, to je prokázáno. Z toho vyplývá, že zastánci EET jsou jen závistivci, kteří to většinou v životě asi nikde nedotáhli a umí jen závidět. Možná, kdyby si vyhrnuli rukávy a šli něco dělat, byli by užitečnější. I když není mnoho malých obchodníků a hospodských, kteří by byli nějak moc bohatí. Na to jsou jiné týpky, jako třeba Andrej. A další.
A o kolik po zrušení EET hospodští a další "živnostnící" zase zlevnili ?
Když na hlavním tahu padne do kolejí nebo na trolej strom, je někde slušně řečeno nepořádek. To se může stát na nějaké lokálce. Dráhy chtějí jezdit dvěstě, nedokáží si ale kolem tratě udělat pořádek. A pokud jsou špatné zákony, musí se předělat.
Dráhy by si ten pořádek kolem kolejí udělaly. Ale "ochránci přírody" tomu tvrdě brání. Pokácet jeden náletový strom v blízkosti dráhy ( ale i jinde ) je z pohledu těchto "ochránců přírody" , přímo zločin. A brání tomu zuby nechty.
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Tady se někdo probudil. 😃 Ta trať je přetížená už od doby, co jsem nastoupil do služby jako výpravčí v jedné stanici na této trati. 😃 Bylo to před 45 roky a kapacita byla už tehdy na hraně. 😂😂😂 A zvýšení rychlosti 200 km/h tomu nepomůže. Právě naopak . Čím rychleji by vlaky jezdily, tím méně se jich tam vejde. 😃😂😂😂