Co ma toto byt za valceni? Jste uz lidi vsichni opravdu mimo, ze toto schvalujete? Je normalni zabijet teroristickymi utoky dustojniky armady, kteri ani nejsou na valecne fronte? Toto je normalni teroristicky utok, ktery by se podle zakona ani nesmel schvalovat, jinak to muze byt i trestny cin. A tady se tim novinky chvastaji, jak nekomu krasne utrhli nohy...toto uz neni normalni...
Byl na nelegálně okupovaném území.
Ekologická doprava už to je, respektive o dost ekologičtější než spalovací auta. Teď už to spíš záleží na transformaci energetiky.
Dostupná snad budou elektroauta brzy také.
A dostupná je taky. Nová trojka stojí cca tolik jako podobně vybavená Oktávka a kolik těch u nás jezdí, tak bych je nazval dostupnou dopravou.
"Koupí levnější vůz s jiným pohonem" - v cenové kategorii, kde se prodávají Tesly (3 a Y), tak nejde najít moc jiných aut s jiným pohonem, které vyjdou jednoduše s ohledem na výbavu, velikost a výkon. A když se do toho započítá servis, tak výhodnějšího auta snad není. V dnešní době dotace na auta kolem mega nedávají smysl, protože tam už parita cen je. Ten problém je pořád pod mega.
Samozřejmě, že mRNA vakcíny mění DNA. Mně po nich vyrostl o 10 cm penis, mám lepší erekci, tuky se mi proměnily na svaly, na pleši mi začaly růst vlasy a vypouštím feromony, kterým žádná žena neodolá. A tohle před světem chtějí utajit šiřitelé konspiračních teorií a jejich vládci - farmaceutické firmy, které vydělávají miliardy na nefunkčních doplňcích stravy a homeopatikách. Jak bude další várka vakcín, nenechám se ošálit konspirační byznys lobby a jdu do toho! Chci ještě lepší DNA!
U mě to nefunguje. Kde dělám chybu? Já chci taky lepší DNA!
Kontrolor několikrát prudce přitlačí plynový pedál nadoraz k podlaze. Z výfuku se vyvalí hustý černý dým.......aneb postup STK kdy se měří motor nad 5.000 otáčkami a vy jezdíte max. 3.500 otáček.
Proč se motor neměří při obvyklých provozních hodnotách?
Protože to píšou na Novinkách jako detektivku. Na skutečný test mají předepsané, jak mají testovat.
"Nové baterie by měly nabídnout ...... modely s menšími a lehčími bateriemi při zachování stávajícího dojezdu."
To jakože budu mít lehčí auto se stejným dojezdem? Opravdu by mě zajímalo, kdo dá u elektromobilu přednost nižší hmotnosti vozu oproti většímu dojezdu.
Nižší hmotnost znamená nižší spotřebu. No a celkově nižší cenu za auto. Když se dívám na statistiky, tak současný dojezd je pro mě víc než dostatečný. Na cestách mám míň než deset procent dobíjení. Takže bych zbytečně vozil velkou a drahou baterku. Ano, s o třetinou vyšším dojezdem bych prakticky eliminoval nabíjení na cestách, ale většina toho dobíjení je stejně přestávka, kterou by si člověk udělat tak jako tak.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Brno dává 1425.
1 odpověď