Ní, jak jsem tak na to koukal. Výběr z bobulí. O 5k taky raději nemluvit.
Tak mne napadlo. Co takhle zvolit mně? Slíbim vám taky co budete chtít. A dopadne to stejně. Na rozdíl od ostatnich se ale nikam nebudu cpát a k ničemu vyjadřovat ( budu takový Mareček Benda v PS). Stačí mi poslanecký plat, náhrady, auto, telefon, kancelář, ošatné a další klubové výhody.
Za šest let zmizim a budu vám posílat rady z Toskánska, kde si pořídím malou vilku vedle tý Mirkovy.
Tak co, chcete mně? :-)
Hodim vám to, až zvládnete základy pravopisu.
A možná až vám dojde, že jako senátor budete asi těžko brát poslanecký plat.
a ten stojící strojvedoucí co byl opilý, neměl náhodou po pracovní době a vlak tam třeba nečekal do druhého dne ve stanici na odjezd ? ono to může tímto být úplně jinak - jedna věc je chlastat při řízení - ale jestli třeba pro ten den už dojel - tak si dát mohl, i když byl fyzicky v mašině - protože kam by také šel když ráno třeba pojede (záměrně pomíjím zbytkáč co by asi měl ráno při nástupu na šichtu - to raději neřešme)
Dve promile nejsou zbytkac ale regulerni spicka.
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? To platí hlavně pro popisné vědy, ale dnes už i všeobecně. Dnes lze na mobilu nebo tabletu vypočítat skoro celou matematiku, geometrii, fyziku i chemii. Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici především učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii lze nastudovat jakékoliv téma i s kontextem a souvislostmi. Jestli vede učitel dějepisu překotný a nepřehledný pětiminutový výklad nebo ve Wikipedii přečte umělý hlas kvalitní historiografický text, je podle mě úplně jedno. Učitel si to původně také přečetl a pak to buď převypráví pomocí poznámek nebo jen přečte. Někdo může říct, že učitel má určité znalosti a zkušenosti, protože se tím už dlouhodobě zabývá. To je sice pravda, ale přesto tam nikde nevidím tu přidanou hodnotu, protože i na pedagogické fakultě měl učitel k dispozici maximálně objem informací jako je dnes ve Wikipedii. To by musel prostudovat celou knihovnu a to je velmi málo pravděpodobné. Na Wikipedii je totiž jen z dějepisu 250 až 300 knih o 350 stranách formátu A4 informací. I kdyby si to všechno pamatoval, těžko může přinést žákům nějakou vyšší přidanou informační hodnotu. Kdyby se učilo na školách jen to, co žáky zajímá, k čemu mají talent a co chtějí znát a také to, co je pro jejich život opravdu zásadní a užitečné, tak by se ušetřilo až 200 miliard korun ročně. A psát to sem budu, dokud to nepochopíte, takže stále.
7 odpovědí
19
Sledujících
0
Sleduje
19
Sledujících
0
Sleduje
Vite o tom kulovy. Skola ma za ucel nejen naucit, ale take trenovat mozek, ktery se bez impulzu nevyviji. To mozna zbytecne biflovani trenuje pamet. Vypustte ho a decka se v dospelosti prakticky nic nenauci, protoze si to nezapamatuji. Vypustte matiku a zakrni IQ a za par desitek let tady budete mit generaci s prumernym IQ o 20 bodu nizsim. Skola je posilovna pro mozek.