Měla by být změněna výuka už od předškoláka. I dům se staví od základů. Na žáky musí být stejné požadavky i hodnocení. Přidávání let studování teorie spolu s omezováním praktické výuky je kontraproduktivní. Navíc není praxe souvislá, učni nevidí pracovní postupy v celém průběhu práce. Je třeba jít už ve druhém ročníku na stavbu, práci si osahat, zkusit.
Jako starý topenář mám dost zkušeností, nepřetržité vytápění s možností citlivé regulace je výhoda u všech druhů vytápění. Topil jsem plynovým kotlem Tomáš bez nuceného oběhu, využíval jsem škrcení výkonu až na 8%. Nyní tak topím litinovými krbovými kamny, v těch stáložár také funguje. Věci jdou dělat jednoduše a levně, stojí nás to jen náš čas.
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Zpravodajci by měli vědět ve státě nejvíc, nezačínají náhodou nenápadně změny?