ale nebylo mu 40... v tom věku+/- šel do Mercedesu a bylo to velký špatný
To je pravda, jenže to stál Mercedes za houby a Schumi sám s tím mohl dělat málo. Myslím že jim hodně pomohl tehdá Lauda, který tam tuším Schumiho zlanařil. Bohužel Niki umřel a Mercedes je zase průměrný auto. Ono se i v tomhle věku dá závodit slušně viz Alonso.
Nikoliv projekt, ale spíš ideový návrh. Fragmenty dálnice, nikoliv v dnešním slova smyslu, z (Brna) do Zlína dodnes stojí v Chřibech a okolí. Co bylo rozpracované jinde přesně nevím. Původně jsem chtěl jenom říct, že se domnívám, že Německo tedy Hitler u nás do dálnice neinvestoval, i když bez jeho souhlasu se to nedalo realizovat.
Jenže tady pane Trávníčku není řeč o dálnici Praha - Brno ani o dálnici Brno - Zlín ale o této dálnici Odkaz 1 , která je dodnes v poměrně velkém stupni rozestavěnosti, měla být podle smlouvy německým územím, kde na každém sjezdu a nájezdu na českém území měly být celnice a byla na našem území prováděna českými firmami. A proč do Vratislavi? Ona totiž před druhou světovou válkou byla německá, proto se i pohraniční pevnosti stavěly až po skoro Ostravu bylo tam totiž Německo a ne Polsko.
Ta Hitlerova dálnice ovšem měla vést prakticky přes brněnskou přehradu v její nejužívanější části a v roce 1989 už vedla taky uprostřed sídliště a přes chráněné lesy. A k přijetí jiné trasy není politická vůle.
No, já mám spíš takový pocit, že ta dálnice má tu "smůlu" že má dávno vykoupené pozemky a ani komunisti tam nezrušili stavební uzávěru, těleso je z valné části hotové včetně zpola hotových konstrukcí mostů. Takže by na tom nikdo z rozhodujících nevydělal, tak, jako když se staví na zelené louce a ta ještě "náhodou" patří někomu vlivnému. Jinak řečeno když se chce hledají se způsoby, když ne hledají se důvody.
Když pozoruji vozidla Autoškoly na silnicích jak jedou rychlosti 25-30 km/h, (nevěřím, že jsou to všechno adepti při první hodině),tak je celkem jasné, že když jsou bez instruktora, tak to osolí.
Ono asi taky záleží na učiteli. Já měl vynikajícího, když zjistil že asi nesedím za volantem poprvé (něco jsem měl najeto na polňačkách) tak mi řekl: "Ve městě je dovolená rychlost 60 (tehdá opravdu byla), tak pojedeme 60". Ovšem s tím materiálem co teď ti učitelé mají k dispozici tak se nedivím že se bojí o kejhák a krotí je.
Presne, ale musi to byt prevodovka bez synchoronizace. Jinak je to nuda radit bez meziplynu.
To jsem si vyzkoušel taky na voze Barkas V 901, konkrétně na tom co účinkoval v seriálu Vinaři, vozil jsem jim ho na natáčení a musím říct, že synchronizace je o něco lepší ale dá se i bez ní, je to o zvyku. Obecně se dá říct, že dřív bylo řízení prostě víc o tom že řidič se staral o vše i o třeba vracení blinkrů, dřív žádná pomocná udělátka prostě nebyla.
sto lidí, sto chutí. Já osobně si teda jízdu se silným autem užiju v automatu. Můžu mít obě ruce na volantu a tím si jízdu více užít....
To je fakt, každému co se mu líbí. Mě se zase na manuálu líbí to, že si můžu podřadit přesně v ten okamžik kdy chci. Automat je fajn, pohodlnej, ale prostě z mého hlediska už to není to pravé řízení.
Syslové byli i Brně, na černovické terase, starém brněnském letišti, kam jsme chodili jako modeláři létat a byli jsme trnem v oku ochranářů, prý ty sysly rušíme. Pak tam CTP postavili výrobní a skladovací haly, dokonce se tam plánovaly haly pro Amazon a ochranářům to nějak zázračně přestalo vadit...
Paní filmařka má skvělé vybavení. Lepší záběry bych natočil svým telefonem za čtyřku nalepeným na letadélku poháněném stočenou gumou. Problém by možná byl, že by bylo vidět, co tam dole je 😁
Přesně tohle mě taky napadlo, jak se jedná o záběry běžné přírody jsou to záběry ve 4k, kdy na deset metrů spočítám kolik má moucha nožiček. Pokud to má být ale něco záhadného je to natáčený na kalkulačku, tak že záběry bratří Lumiérů byly kvalitnější...
Třeba máte pravdu, nějak podrobně tyto sporty nesleduju. Ale protože mám více sportovních programu tak nemá problém si i tyto sporty nejít. Třeba dnes se těším na 24 hod.Le Mans.
Já mám kvůli F1 a Motogp, také kabelovku, chápu, že tyto přenosy jsou velmi finančně náročné, proto jsem je ve svém příspěvku ani nezmiňoval, on je "úspěch", když o výsledcích těchto sportů informují ve sportovní zpravodajské relaci hlavních zpráv i když třeba v Moto2, je i náš zástupce. Proto jsem zmínil sporty, které jsou domácí, dostupné, ale ČT je ignoruje na rozdíl od dřívějška a to bych řekl, že by si našly přinejmenším tolik diváků jako zmíněný futsal...
Řekl bych, že asi to, že ČT sport prostě téměř některé sporty skoro ignoruje, např motorsport. Kromě rallye tam dnes už nic z motorsportu neuvidíte. Začalo to už za Oty Černého, který velmi propagoval futsal. Myslím si, že radši budou vysílat okresní přebor v kuličkách z Horní Dolní než třeba motorsport. To za Luboše Pecháčka byl skoro každý víkend motoristický přenos, motokros, závod do strmého vrchu, autokros, plochá dráha a to i na ledě atd. Dnes je toho velmi málo.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Až tak zase nesouhlasím, politika antibabiš se vleče už od voleb 2021 do PS.a je jak řekl Kuba špatná. Čím více se budou do Babiše navážet, tím více ho budou občané volit. A s jakým jiným programem Spolu přišlo ? S žádným uceleným kompaktním programem nepřišlo, a to co před volbami naslibovali, vzalo pak za své, takže lhali, lhali i vlastním voličům. Pokud se ti Fialové, Jurečkové, Rakušanové, Pekarové nevzpamatují a nepřestanou hysterický na Babiše plivat, k ničemu dobrému to nepovede. Ač nejsem ODSák, tak pan Kuba má můj obdiv a úctu, bohužel takových je jich tam poskrovnu, v minulosti to byl např. pan Tošenovský.
12 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Velmi pěkně napsáno. Já bych k panu Tošenovskému přidal ještě pana Kuberu, který bohužel předčasně odešel...