Že dálnice po původních pozemcích nepostaví je jasné již od 2008, kdy ji zrušil z plánu soud, Neboť kolem komunikace postavili nové sídliště s 30 tis. obyvateli. Současně se i kolem komunikace rozšířila okolní zástavba, neboť nikdo s touto dálnici nepočítal. tj. Dálnice Sever -Jih se měla projektovat znovu, tak aby splnila nové normy. Nicméně novou trasu, kterou by nám zaplatil Brusel se nepodařilo prosadit, a proto R43 na Svitavy touto trasou nikdy nebude. Je to z důvodu toho, že by polovičku domů kolem silnice musela být zbourána, nebo trasa vedena v tubusu tunelu. Na to nejsou peníze.
JJ protesty obyvatelů Bystrce, ono ale je třeba pomýšlet v kontextu celé stavby v celém úseku ten tunel, ne ražený ale hloubený a zasypaný by byl v podstatě velmi levný v porovnání s tím, že celá stavba díky tomu že je z velké části připravená včetně náspů a mostů. Jak jsem ale napsal na tom, že je to vedeno v původní trase, by nikdo nevydělal, to vidím jako hlavní problém, vše ostatní se mi jeví jako zástupné problémy.
Ty mosty co tam jsou a celé těleso neodpovídá dnešním ani dřívějším normám a to se nebavím o tom že by byl zase problém s pozemky a tak podobně ,ale času něco vymyslet minimálně od devadesátek bylo si myslím dost..
Ono to dálniční těleso (Wroclav - Vídeň), je plánováno velmi moderně dokonce širší než stanovují dnešní normy a pozemky? Od začátku výstavby jsou vykoupeny a i za komunistů světe div se, tam byla stavební uzávěra. Pokud tam někdo něco postavil tak to byla černá stavba. Problém je ale právě v tom, že je vše vykoupeno a že to nikomu nepatří a tím pádem by na tom dokončení stavby nikdo nevydělal.
Až tak zase nesouhlasím, politika antibabiš se vleče už od voleb 2021 do PS.a je jak řekl Kuba špatná. Čím více se budou do Babiše navážet, tím více ho budou občané volit. A s jakým jiným programem Spolu přišlo ? S žádným uceleným kompaktním programem nepřišlo, a to co před volbami naslibovali, vzalo pak za své, takže lhali, lhali i vlastním voličům. Pokud se ti Fialové, Jurečkové, Rakušanové, Pekarové nevzpamatují a nepřestanou hysterický na Babiše plivat, k ničemu dobrému to nepovede. Ač nejsem ODSák, tak pan Kuba má můj obdiv a úctu, bohužel takových je jich tam poskrovnu, v minulosti to byl např. pan Tošenovský.
Velmi pěkně napsáno. Já bych k panu Tošenovskému přidal ještě pana Kuberu, který bohužel předčasně odešel...
ale nebylo mu 40... v tom věku+/- šel do Mercedesu a bylo to velký špatný
To je pravda, jenže to stál Mercedes za houby a Schumi sám s tím mohl dělat málo. Myslím že jim hodně pomohl tehdá Lauda, který tam tuším Schumiho zlanařil. Bohužel Niki umřel a Mercedes je zase průměrný auto. Ono se i v tomhle věku dá závodit slušně viz Alonso.
Nikoliv projekt, ale spíš ideový návrh. Fragmenty dálnice, nikoliv v dnešním slova smyslu, z (Brna) do Zlína dodnes stojí v Chřibech a okolí. Co bylo rozpracované jinde přesně nevím. Původně jsem chtěl jenom říct, že se domnívám, že Německo tedy Hitler u nás do dálnice neinvestoval, i když bez jeho souhlasu se to nedalo realizovat.
Jenže tady pane Trávníčku není řeč o dálnici Praha - Brno ani o dálnici Brno - Zlín ale o této dálnici Odkaz 1 , která je dodnes v poměrně velkém stupni rozestavěnosti, měla být podle smlouvy německým územím, kde na každém sjezdu a nájezdu na českém území měly být celnice a byla na našem území prováděna českými firmami. A proč do Vratislavi? Ona totiž před druhou světovou válkou byla německá, proto se i pohraniční pevnosti stavěly až po skoro Ostravu bylo tam totiž Německo a ne Polsko.
Ta Hitlerova dálnice ovšem měla vést prakticky přes brněnskou přehradu v její nejužívanější části a v roce 1989 už vedla taky uprostřed sídliště a přes chráněné lesy. A k přijetí jiné trasy není politická vůle.
No, já mám spíš takový pocit, že ta dálnice má tu "smůlu" že má dávno vykoupené pozemky a ani komunisti tam nezrušili stavební uzávěru, těleso je z valné části hotové včetně zpola hotových konstrukcí mostů. Takže by na tom nikdo z rozhodujících nevydělal, tak, jako když se staví na zelené louce a ta ještě "náhodou" patří někomu vlivnému. Jinak řečeno když se chce hledají se způsoby, když ne hledají se důvody.
Když pozoruji vozidla Autoškoly na silnicích jak jedou rychlosti 25-30 km/h, (nevěřím, že jsou to všechno adepti při první hodině),tak je celkem jasné, že když jsou bez instruktora, tak to osolí.
Ono asi taky záleží na učiteli. Já měl vynikajícího, když zjistil že asi nesedím za volantem poprvé (něco jsem měl najeto na polňačkách) tak mi řekl: "Ve městě je dovolená rychlost 60 (tehdá opravdu byla), tak pojedeme 60". Ovšem s tím materiálem co teď ti učitelé mají k dispozici tak se nedivím že se bojí o kejhák a krotí je.
Presne, ale musi to byt prevodovka bez synchoronizace. Jinak je to nuda radit bez meziplynu.
To jsem si vyzkoušel taky na voze Barkas V 901, konkrétně na tom co účinkoval v seriálu Vinaři, vozil jsem jim ho na natáčení a musím říct, že synchronizace je o něco lepší ale dá se i bez ní, je to o zvyku. Obecně se dá říct, že dřív bylo řízení prostě víc o tom že řidič se staral o vše i o třeba vracení blinkrů, dřív žádná pomocná udělátka prostě nebyla.
sto lidí, sto chutí. Já osobně si teda jízdu se silným autem užiju v automatu. Můžu mít obě ruce na volantu a tím si jízdu více užít....
To je fakt, každému co se mu líbí. Mě se zase na manuálu líbí to, že si můžu podřadit přesně v ten okamžik kdy chci. Automat je fajn, pohodlnej, ale prostě z mého hlediska už to není to pravé řízení.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Souhlas, místo traťových limitů by měly být za obrubníkem pásy s hřeby. Jak by jsi chtěl zařídit aby si jezdci nezkracovali trať a nezískali na soupeře výhodu. Z důvodu bezpečnosti jsou dnes skoro všude a trať se tak dá zkracovat.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Kačírek, tak jak to bývalo dříve