Aby nárazy větru 80 km/hod udělaly takové vlny, že by to rozlomilo loď, to je v dnešní době sci-fi. Buď se lodě srazily a postupně potopily, nebo najely na miny a nebo je potopily ukrajinské drony. Na jinou variantu jsem nepřišel. Že by najely obě na skaliska díky ruskému rušení GPS? To by chtělo přesně určit pozici...
Když opravdu byly neočekávané zisky, tak se na ně vláda neodvážila. Teď žádné neočekávané nejsou a vláda luxuje, co se dá i na úkor malých akcionářů ČEZu. Jsem, opravdu zvědav, jak dopadne žaloba na stát ve Štrasburku.
Chytrost našich politiků se potvrzuje na příkladu kauzy Diag Human. Z původních 200 milionů je dnes 15 miliard, které musí náš stát zaplatit. O tom se nějak zapomíná mluvit...
Minimálně 80% řidičů využívá auto po většinu roku na cesty "kolem komína", to znamená s denním nájezdem do 200 km. Dlouhé trasy na dovolenou absolvují jen jednou až 2x do roka. A to ještě velká část raději létá. Takže z tohoto pohledu je elektromobil naprosto ideální pro toho, kdo má garáž s třífázem a ještě lépe i soláry. Problém je cena, ale ta půjde dolů. Jezdím Konou 4 roky, nájezd 80 tisíc km, degradace baterky zatím neznatelná. Pokud vím, že nenajedu více za den jak 300 km, tak po dálnici jedu 130, pokud potřebuji 450 km, tak jedu po dálnici rychlostí 90 - 100. V zimě je to v obou případech na vzdálenosti o 50 km méně. Za poslední rok jsem ani jednou nemusel dobíjet na veřejné stanici. Chce to jen změnit myšlení. S Konou electric jsem naprosto spokojen...
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Vtipné je, že prý (jen jsem to slyšel) tyto Děti země mají sídlo v Brně. Když se jednalo o obchvat Plzně, tak jim podobní to zdržovali 15 let a bylo jim naprosto jedno, že Plzní denně projížděly stovky náklaďáků a lidé to museli dýchat...