Tak to je pravda, idiotů v osobácích jezdí stále více. Nicméně ty časy, kdy se na kamion dostali jen skuteční šoféři jsou také dávno pryč. Dnes kamion řídí kdejaký lempl, který nic neumí a volant je jediná možnost, kde ho z nouze vezmou. Takový lempl se pak baví tím, že třeba v Lochkovském tunelu se tlačí na předpisově jedoucí osobák a neustále jej problikává jen proto, že se nudí. Nebudete náhodou vy jeden z nich?
A nebudete spíš vy jedním z těch ...... v osobáku, o kterých zde píšete? Já bohudík jedním z těch kamioňáků nejsem. Jelikož jsem si dělal papíry za svoje (a že to nebyla malá částka), tak se snažím co nejvíce jezdit tak, abych o ně nepřišel. Samozřejmě nějakou tu botu za volantem občas uděláme všichni, vč. vás. Tomu se vyhnout nejde. Jinak s vámi souhlasím v tom, že dnes dostává ŘP kde kdo, ať už je do na sk. B tak i na C a výš. Nikdy jsem třeba nepochopil, když byla krize u autobusáků, jak může jít někdo ze sk. B na D a hned začít vozit lidi. U kamionu hodně záleží na tom, jestli ten řidič má k té práci vztah, nebo jestli to dělá pouze pro peníze. Bohužel jsem pár takových poznal, a v životě bych s nikým takovým nejel. Absolutně žádný respekt k velkému autu, pouze spěch a honba za co nejvyšším výdělkem. Naštěstí jich je podstatně méně, než těch dobrých řidičů.
Už jsem pochopil. Vy jste zvyklý stát v kolonách hodiny na silnici, já ne. Už jsem měl tu čest, stát na D8 a D2 pokaždé půl dne, jen kvůli havárii kamionu. Kvůli havárii osobáku jsem stál nejdéle 1,5 hodiny. A pro pořádek: Nehody byly....
Tak to je mi vás velmi líto, že jste musel stát v koloně kvůli havárii kamionu. A víte kolikrát já jsem musel stát v koloně kvůli idiotům v osobácích? Nebudete náhodou vy jeden z nich?
Pořád si nechcete připustit fakt, že když kamion položí opilý, nebo zfetovaný nebo unavený nebo telefonující nebo televizisledující nebo svačící šofér, je to na celý den. Přeložit, vyprostit, uklidit. Nehoda osobáku je vyřešena za pár hodin i když je jich více. Takže vám hlavně přeji, abyste s tím vaším kamionem vždy dojel v pořádku. Jo a najděte si ve statistikách průměrnou výši škody se započtením, ztrát času, PHM, následných škod, nákladů na odstranění nehody, pojitného plnění dopravům a zákazníkům a dalších faktorů pro nehodu kamionu a osobního auta. Budete koeficientem mile překvapen a přestanete kamiony tak tupě obhajovat.
To není žádné tupé obhajování, ale realita. Naopak vy si nechcete připustit fakt, že opilý, zfetovaní, telefonující, SMS-psací nebo svačící řidiči osobních aut, způsobují daleko více nehod, daleko více škod, úmrtí, a problémů ostatním účastníkům provozu, než ty kamiony. To že vyproštění kamionu trvá déle než odklizení nehody osobáků je celkem logické, na druhou stranu je třeba si uvědomit, že bez těch kamionů to v dnešní době nejde. Nehody byli, jsou a budou. A není třeba rozlišovat mezi řidičskými skupinami, bourají všichni. Jinak díky za přání, zatím jsem vždy dojel v pořádku.
Statistiky nechte odborníkům. Stačí, když to kamion položí jako dnes ráno před Brnem, udělá se 16 km fronta a dálnice je celý den neprůjezdná. To ve statistikách nenajdete a vy to nepochopíte, co se děje a kolik set, ne-li tisíce lidí jsou tím dotčeni. Zkuste myslet bez statistik a zapojte selský rozum.
Statistiky nemusím nechávat odborníkům, jsou to lehce dostupné informace pro každého běžného uživatele internetu. Pokud sám zapojíte selský rozum, zjistíte že takovýchto nehod kamionů na dálnicích je podstatně méně než nehod osobáků. Takže ano, dotýká se to mnoha lidí, ale otázka zní: Kdo za to ve větší míře může, když nejčastěji bourají osobní auta? A je jedno jestli to kamion položil, nebo jen osobák ťuknul do svodidel. Vždy tam budou kvůli nehodě a následnému zůžení kolony, které jak vy říkáte, se dotknou mnoha lidí.
Nikoliv Jaroslave. Kamiony, protože následky jejich nehod jsou s nehodami osobních aut nesrovnatelné. To snad pochopíte a pokud ne, můžete zkusit zase báchorky o rohlíkách.
Nevím jaké "zase báchorky o rohlíkách" máte na mysli. Zatím jsem tu nic takového nepsal, takže to budu brát tak, že jste jen mírně popletený. Nemá cenu vám tu vysvětlovat něco o statistikách, bylo by to asi na dlouho. Takže vám pouze doporučím, aby to pro vás bylo jednodušší. Přečtěte si články o nehodách, dejme tomu za poslední půlrok. Pak nám zde prosím napište kolik lidí za ten půlrok zemřelo při nehodách osobních aut, a kolik při nehodách kamionů. Velice se těším na to číslo které vám vyjde. Potom se tu můžeme začít bavit o "nesrovnatelných následcích" nehod osobáků a kamionů 🙂 Mimochodem, při těchto dvou nehodách kamionů se nikomu nic nestalo, oproti té paní která to dnes osobákem narvala do kamionu a je ve vážném stavu.
Trochu Vás překvapím, ale já coby řidič kamionu mám školení každý rok, psychologické a zdravotní vyšetření pravidelně. Řidič v osobáku nemá pravidelné školení, nemá ani zdravotní a psychologické vyšetření. A i osobní auto je vražedná zbraň a pokud řidič osobního auta udělá nějakou prasárnu kamionu což se stává má řidič kamionu kolikrát opravdu plné ruce práce. Ale bourají jak kamiony tak osobáky ale když nehodu zaviní kamion tak je povyk, když bourá osobák tak je ticho
Samozřejmě že je ticho, přece nebudou plechovkáři kopat do vlastních řad.
To je ale problém zaměstnavatele. Jednoduchý příklad - budeš pracovat (například) ve fabrice a je stanoveno státem, že máš mít po určité době přestávku v práci. To ale vůbec neznamená, že ti k tomu musí vytvořit podmínky stát - podmínky pro odpočinek ti musí vytvořit zaměstnavatel.
Ale jako kamioňákovi vám ty pauzy neurčuje zaměstnavatel, ale stát.
No koukám , ze nemýlím …
Cely nepodmíněný trest si skutečně odseděl, ten podmíněný ale nikoliv..
No nic, zkuste najít někoho jiného, kdo skutečně dostal za pokus o vraždu doživotí a nebo víte co ? Kaslete na to ať ušetříte svůj ale hlavně můj čas
“Krajský soud v Hradci Králové dnes poslal pětašedesátiletého recidivistu Jiřího Robeše na doživotí do vězení. Podle spisu se při loupeži na poště ve Starém Bydžově na Hradecku pokusil zabít policistu. Vysoký trest soud Robešovi uložil s ohledem na jeho předcházející trestnou činnost.
Činu se dopustil pět měsíců poté, co byl podmínečně propuštěn z vězení, kde si odpykával trest za vraždu.
Jestli mu byl trest uložen s ohledem na jeho předcházející trestnou činnost nebo ne, je úplně jedno. V rozsudku o doživotí o předchozí vraždě není ani zmínka, a ani nesmí být. Byl odsouzen na doživotí za loupež a pokus o vraždu. Takže se skutečně mýlíte.
Takže vrazda plus pokus o vraždu
Jenom slovickarite.
Stále trvám na tom, ze jenom za pokus o vraždu nikdo u nás doživotí nedostal
Trvejte si na čem chcete. Něco si o tom zjistěte. Za vraždu dostal trest který si celý odseděl. Tzn. že za tuto vraždu už nemohl být znovu souzen ani jinak trestán. Za pokus o vraždu dostal doživotí. Co na tom nechápete?
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak Jaroslave, hodně najetých kilometrů v pohodě, volné silnice a dálnice bez kolon, místo na parkovištích, levné PHM a hlavně dávejte na sebe pozor.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Děkuji, též vám přeji všechno dobré.