Dobrý den všem
Prosím vás, kdo si vzpomenete, a bude se vám chtít, zkuste psát i místa těch táborů kde jste byli. Já jezdil každé léto od 78 roku. Srbská Kamenice, Chřibská, Bezdružice, Přimda, Vyšší Brod, Berounka, ale nemůžu si vzpomenout na tábor kde jsem byl v 80 roce. Třeba mi někdo napovíte. Mohl patřit nějakému podniku z Mostu a okolí.
Když můj otec v osmdesátých letech rubal dřevo na Šumavě a na vánoce se vracel vlakem domů do Mostu s dva a půl metrovou jedlí pro synáčka tak měl opačný problém než hrozbu pokuty. Málem dojet bez stromu a bohatý. Kdekdo ho chtěl koupit. Jeden do taty hučel asi deset stanic v kuse. Odolal, vánoce tenkrát na severu byly.
Na dálnicích a silnicích se pohybují uživatelé, kteří se dají podle důležitosti své přítomnosti rozdělit do tří základních skupin.
Všichni mají právo po komunikacích jezdit. Ale proč se ta třetí skupina stále snaží zákony omezovat tu druhou ?
PS: Pokud je někdo ho..do tak ho nepředěláš. A je jedno jestli ho náhodou potkáš jako řidiče v kamionu.
cit: Charles Leclerc se údajně svěřil svému blízkému kruhu, že začíná mít pochybnosti o svých šancích stát se mistrem světa s Ferrari.
Jó kamaráde, postav se dlouhé fronty: Ickx, Regazzoni, Reuteman, Villeneuve, Arnoux, Alboreto, Berger, Mansell, Prost, Irvine, Massa, Alonso, Vettel. Ti všichni šli někdy s Ferrari o titul. Za těch padesát let uspěli pouze čtyři. Lauda, Scheckter, Schumacher a Räikkönen. A Pironi to nestihl. Co tam ty chlapy táhne jsem za tu dobu ještě nepochopil.
(za celou dobu existence Večerníčku se jeho čas vysílání nezměnil)??????
Matně si pamatuji před skoro padesáti lety začátek za deset půl. Neuměl jsem ještě přesně hodiny a tak jsem se řídil polohou ručiček hodin. Myslím že to bylo za deset půl osmé. Pak jsem ještě zdržoval protože byl Pan Vajíčko, a znělku zpráv jsem slyšel už na chodbě.
Kromě bodu o pasivní bezpečnosti vozů je článek plný nezkušenosti.
Můj vozový park obsahuje Mazda MPV 2003, 2,0 turbodiesel, offroad Nissan Pathfinder 2005 2,5 turbo diesel a velký vozík 2 tuny 1996 s korbou 4,2 x 1,8 x 1,9 Odvezu si všechno a všechny kdy chci a dojedu kam potřebuji. Ročně najezdím cca 40000 km. A teď to hlavní číslo. Za všechny výdaje kolem té flotilky, servisy, opravy, pojištění, prostě všechno kromě samotné nafty jsem od roku 2013 dal 550 000,- Kč. Dokonce, když mi shnila první Mazda, koupil jsem druhou na karoserii a přehodil motor. A opravdu mi nevadilo , že jsem vezl vrak do šrotu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To vysvětlení pomocí druhé olympiády dost skřípe. Běželo se na plná kola tak 1500 a když se zkrátil ovál 400, 800 se přizpůsobí a "míle" ne ? Dost to kulhá.
Spíš bych to viděl na nějaké dohodnuté spravedlivé dělení mezi obě soustavy.
100, 200, 400, 800
1 500, 3 000, 5 000, 10 000
???