Srbskou Kamenicí jsem si také prošel. I jako vedoucí. Spali jste pod převisem? Jezdili tam s námi Němci a Poláci. A já díky znalosti polštiny jsem byl občas přidělený k Polákům jako doprovod, když jeli někam do města, Prahy a podobně. Výlety na Dolský mlýn, do soutěsek, no prostě nádhera.
Tam jsem byl po první třídě, užil jsem si spíš týden spaní na marodce. 🙂
Dobrý den všem
Prosím vás, kdo si vzpomenete, a bude se vám chtít, zkuste psát i místa těch táborů kde jste byli. Já jezdil každé léto od 78 roku. Srbská Kamenice, Chřibská, Bezdružice, Přimda, Vyšší Brod, Berounka, ale nemůžu si vzpomenout na tábor kde jsem byl v 80 roce. Třeba mi někdo napovíte. Mohl patřit nějakému podniku z Mostu a okolí.
🤦♀️🤦♀️ zase problem? Je to proste zavedeny nazev. Vy si urcite ctete i Jindřich Hrnčíř a kamen mudrcu 🤷♀️. U nej taky urcite nadavate
Já to sice nečetl, ale poznání jsem neunikl. Jindřich Hrnčíř je mi ale mnohem příjemnější. Jsou tam jiná jména přeložená do češtiny aby vyzněly a je to tak dobře. Proč ne všechny ?
Zkuste nakouknout do Zvonokos, taková Eulálie Čubílková je prostě kouzelná. Ve francouštině bych to asi neuměl ani přečíst a poezie situací by byla v prachu. Jsem čech a přemýšlím při čtení česky. Pokud vy jste tak dokonalá polyglotka, že při čtení dvojjazyčného textu střídáte i jazyky přemýšlení, potom klobouk dolů.
Kdybyste si přečetl článek, věděl byste, že to možné je. Navíc v Pardubicích probíhá rekonstrukce nádraží - mohla nastat technická chyba. Nevynášejte neznalé soudy. Mě spíš zaráží, že ještě není nasazen bezpečnostní systém a vše závisí na lidském faktoru. To je neuvěřitelné.
Bezpečnostní systémy jsou na železnici od úplného začátku. 200 let. Od devatenáctého století. Začalo to palcátem. Který fíra ho měl v ruce, tem mohl vjet na trať. Potom elektromechanika, releovky a nyní digitály. Lidský faktor se vždy potlačoval a byl minimální.
Máte to v článku:
U Perninku v Krušných horách se 7. července 2020 čelně srazily dva osobní vlaky. Podle vyšetřování strojvedoucí jedné z vlakových jednotek nedodržel ohlašovací povinnost. Bilance: dva mrtví, 24 zraněných.
U Českého Brodu najel 14. července 2020 osobní vlak do stojícího poštovního vlaku NEx Bilance: Zahynul strojvedoucí osobního vlaku.
Ve Světci v severních Čechách se 4. dubna 2021 srazily dva nákladní vlaky. Jeden vlak začal hořet, vezl propan-butan, druhý vezl uhlí. Bilance: Strojvedoucí jednoho vlaku zemřel na místě, druhý se zranil.
U Milavčí na jihu Čech se na výhybně Radonice 4. srpna 2021 čelně srazil osobní vlak s expresem. Strojvedoucí expresu projel návěstidlo zakazující jízdu. Bilance: Zahynuli strojvedoucí obou vlaků a jedna cestující.
V Bohumíně se 27. června 2022 srazil vlak SuperCity 516 vedený jednotkou pendolino s posunovým dílem ČD Cargo. Bilance: Zahynul strojvedoucí vlaku SuperCity, zraněni byli čtyři zaměstnanci ČD Cargo a členka personálu pendolina.
U Dolní Lutyně se 24. ledna 2024 srazil expres Českých drah s kamionem na přejezdu Bezdínek v Dolní Lutyni. Bilance: Zahynul strojvedoucí vlaku.
Můžeš to pochopit tak, že vzrostou náklady na mzdy. Přibude další den za víkendový příplatek, šichťáci dostanou ze zákona dalších 13 x 6 hodin ročně volna ze svých rozpisů a střídač bude týdně pokrývat o jednu "osmičku" navíc. A tam kde se používá 28denní systém, bývá pá, so, ne dvanáctka a tak by se jednodušeji počítal do víkendu pátek. Vlastně by jste si mohli vymrčet ještě nějaký ten svátek navíc, ať máme víc příplatků. Však vy nám to v ceně zboží zaplatíte. 🙂
Promiň, ještě mi vypadla ze vzorce čtyřka. 13 x 6 x 4. A musel by se na každou pozici přijmout druhý střídač, sám bych to nedal. 🙂 Spíš by se všechny směnové systémy předělávali na pět lidí. A buď si jistý, že v těch našich fabrikách s nepřetržitým provozem se práce organizovat umí. Jinak už by dávno nefungovaly.
Mám to chápat tak, že Vy z práce nikdy neodcházíte a furt jen přikládáte? To v té Vaší fabrice nikdo není schopný zorganizovat práci tak, aby zaměstnanci případně také někdy mohli odcházet domů a práci za ně převzal někdo jiný?
Můžeš to pochopit tak, že vzrostou náklady na mzdy. Přibude další den za víkendový příplatek, šichťáci dostanou ze zákona dalších 13 x 6 hodin ročně volna ze svých rozpisů a střídač bude týdně pokrývat o jednu "osmičku" navíc. A tam kde se používá 28denní systém, bývá pá, so, ne dvanáctka a tak by se jednodušeji počítal do víkendu pátek. Vlastně by jste si mohli vymrčet ještě nějaký ten svátek navíc, ať máme víc příplatků. Však vy nám to v ceně zboží zaplatíte. 🙂
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zapomněl jste na Opavu.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Aby jim to při dělení nesebrala Slezská Ostrava. Politici se do menšího stěhovat nebudou.