V Norsku 90%, v Německu 35%, to už je velký podíl. Zejména v situaci, kdy už došlo k opakovaným snížením těch podpor k nákupu. Pokud to podpoří nižší náklady na baterie v souvislosti s nízkou cenou kovů a zejména Lithia, poroste to ještě rychleji. Nerozumím, proč ta plánovaná podpora nákupu u nás nebude i pro fyzické osoby.
Závěry v článku mi přijdou úsměvné. Od září skončila podpora nákupu firem, takže se všichni snažili nakoupit do srpna. U snížení podpory pro fyzické osoby v Německu loni to bylo stejné. Tři měsíce propad způsobený tím, že si logicky nakoupili před tím. Potom zase následoval růst. Celkové čísla v Evropě jsou jasná: Nejprodávanější auto je TESLA Y. Samozřejmě elektroauto není pro každého a dlouho nebude. Nicméně pokrok za posledních 10 let je obrovský.
Bohužel jsme v mnohém zpátečnický národ. Pokud se podíváte do vyspělých zemí, tak se už nikde nebaví zda ANO či NE. Otázka je jen jak rychle a jakým způsobem. Nejprodávějším autem v Holandsku je Tesla 3. V Norsku je 70% nových vozů EV. V Číně se letos očekává prodej 1,8M EV. Měli bychom se rychle zaměřit na změnu průmyslové výroby z výroby tradičních vozů na nové technologie, jinak naše ekonomika bude mít brzy problémy.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
DIP se mi líbí, daleko více než DPS. Rozhodnutí mám ve vlastních rukou, vložených 48t si odečtu z daní. Jsem konzervativní investor, nakoupil jsem jsem ETF na SP500 s rozumným poplatkem u FIO a není důvod s tím do dalšího roku cokoliv dělat.
1 odpověď