Hloupost a samolibost autorky z článku jen čiší.
Nejen, že je utopená ve své sociální bublině vyšší vrstvy, neb standardní pracující si několik dovolených jen přes léto skutečně dovolit nemůže, ale hlavně nemá absolutně přehled o tom, co vše přijetí eura znamená pro celou ekonomiku.
Jaké povinnosti získáme a jaká práva naopak odevzdame.
Jinak podnikatelé, kteří to potřebují, už dávno v eurech obchodují, takže se celá věc jen smrstuje do formy - jedu pryč, zase si musím vyměnit peníze..
A to mluvím jako člověk, který projel svět, přičemž v řadě zemí mi bylo euro spíš přítěží..
"Čistší a efektivnější.." Tvl.
Už vidím lidi na sídlišti, jak dobíjejí z lamp veřejného osvětlení.
Armáda bude mít určitě taky elektroauta a elektrotanky.
Nad pole natahneme troleje, abychom mohli mít elektro traktory a to samé nad dálnici pro kamiony..
A ještě mi řekněte kde tu elektriku vezmeme.
Jděte do háje!
Ono to vypadá dramaticky, způsobil nehodu a ujel..
Otázka je jak moc to odpovídá realitě.
Cyklista taky nemusel jet u kraje, ale spíš uprostřed. V podobných zatáčkách vídám docela často.
A pokud nedošlo ke střetu, tak si řidič vůbec nemusel všimnout, že cyklista upadl.
Takže se soudy bych byl zdrženlivějsi..
16
Sledujících
3
Sleduje
16
Sledujících
3
Sleduje
Zapomíná se na to, že to není jen o zaměstnancích automobilek.
Je spousta dalších firem, které jsou na ně navázány.
Navíc automobilky platí velmi dobře, ztráta takové práce pak ovlivní i další části ekonomiky.
Stačí vzpomenout jak kdysi dopadl Detroit..