Nebyla vyřešená ekologická likvidace náletových dřevin, co se v té díře mezitím vysemenily. Ještě rok dva a nějaký černý bez by mohl vyhrát Strom roku a tím pádem by bylo po žížalkách se stavbou....musel by se strom roku obestavět. Děti Země, od dob zločince Petrlíka nazývané souhrnně Petrlíci, zatím nedokázali nikdy nic. Vždy jen miliardové škody za zdržení staveb a stejně co stát mělo, stojí. Jen třebas lidé ve Ktové - místo aby už tam dávno byl provoz sveden na R 35, blaženě dýchají smog z 15 - 20 000 aut denně a velebí Děti Země. A když jdou nakoupit a mají to náhodou přes ulici, tak mají celodenní program - půl dne čekat, než přejdu do krámu, půl dne čekat, než tu silnici přejdu domů...zlatá dovolená...díky Petrlíkům. Tak si taky, Plzeňáci, počkejte takových 15 - 20 let, ta firma mezitím zkrachuje nebo se na to vykašle a vy budete mít díru do země od Dětí Země!
Bez protestů ekoteroristů by tam žádné náletové dřeviny nemohly vyrůst.
Důchod pobírá 2,8 milionu lidí, podporu v nezaměstnanosti necelých 100 tisíc. Dalších zhruba 200 tisíc pobírá jiné formy podpory, třeba včetně nějaké formy invalidního důchodu. Problémových lidí, kteří "nechtějí" pracovat je obecně mnohem méně, že si veřejnost myslí.
Vše způsobuje vaše neproduktivní a líná generace. 🤣
Myslíte, že je vytváření nenávisti, pokud řeknu, že důchody mohou růst jen tak, jak odpovídá výkonu ekonomiky?
Důchodci nemůžou za to, že vaše produktivní generace je líná a neproduktivní a jen díky ní he výkon ekonomiky nízký. Je třeba zvýšit zdanění vašich zbytečně vysokých mezd a zavést daň z hypoték, takových 30%.
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí. Dnešní maturita z češtiny a angličtiny je jen absurdní výsměch lidské logice, invenci a úsudku. Příští rok bude naprosto přelomový co se týče AI. Na úřadech začnou pracovat AI agenti, bude používán AI screensharing, chatboti budou přemýšlet, komunikovat, slyšet a vidět své okolí. Školství se ale nadále bude zabývat otázkou, zda učit všechny Přemyslovce nebo jen Přemysla Otakara. Situace ve školství se stane nakonec neudržitelnou až se nakonec celý systém zákonitě zhroutí jako domeček z karet.
Až bude black-out, nebude chat bot génie... 🤣🤣🤣 Ale budou tu zástupy tupých hlupců.
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Zase jen paušalizující a nic nedokazující kydy.