V Česku je to vždy jinak než v zahraničí. Kdykoliv se má něco pěkného postavit, všichni chytří hned vědí, že je to zbytečná megastavba a díra na peníze, atd. Všude jinde je to i v rozměru daleko menším městě než Brno vítaná standardní sportovní hala a lidé mají radost, že ji ve svém městě budou mít. V Česku samozřejmě jinak, přitom kde je kritika O2 arény nebo tunelu Blanka, vždy stejné přízemní názory. A dnes? Umí si někdo ještě představit dopravu v Praze bez tunelu Blanka? Mohli bychom vůbec uvažovat o hokeji u nás bez O2 arény? Všichni ti kritici každé nové stavby by se měli zamyslet, kde bychom asi byli s jejich uvažováním, které ve zkratce znamená, nedělat vůbec nic a vrátit se do pravěku.
Správně pane Ulči👍.
Je to stále dokola a o ničem. Tito pisalkové jenom straší, vědí do čeho píchnout, aby na to někteří lidé "naskočili". Vše se vyvíji a opravdu psát, co bude za dva a více roků, to je jen spekulace. Takto pravidelně každý měsíc některý pisálek stále oprašuje stejné vděčné téma. Kolikrát už jsme od začátku roku mohli číst jak se benzín a nafta zdraží a o kolik. A realita? Úplně obráceně, velmi příznivé ceny i v hlavní turistické sezóně. Takže pane autore, papá.
On jel samozřejmě nepovolenou rychlostí. Jel tedy velmi rychle. S Ferrari, takže automatem tak na třetí rychlostní stupeň.
Okolnosti neznámé, porušil silniční zákon, to se na silnicích stává poměrně často. Zpráva tedy veledůležitá. Novináři však vždy použijí provokativní sloveso "ŘÍTIL". Řítit, to uvádí mnoho lidí do varu, je to bombastické pojmenování, v tomto případě docela běžného přestupku.
A stále dokola p. autore Hrbku. Strašit a strašit, jak bude nafta a benzín drahý. Předpovědi, že bude litr za stovku nevyšly, že bude palivo v létě nejdražší, taky rána naprosto vedle. Ale jen strašit, to se dnes nosí. Autor článku by se asi měl jít raději normálně živit rukama. Nevím, kdo mu za ty věčné a téměř každodenní bláboly na toto téma platí. Prosím tedy, nestrašte ty lidi pořád.
Podle wikipedie měl tento spolek v r. 2021 jen 13 členů. Papírově, kolik je jich aktivních? Jeden, dva? A kdo je platí? Blokují důležité stavby a brzdí rozvoj regionů mnohdy pochybnými argumenty. Pak se divíme, jak rychle se staví v zahraničí. Druhá věc je neschopnost státu upravit legislativu tak, aby hrstka jedinců nemohla blokovat většinovou společnost v rozvoji a způsobovat ji velké finanční škody.
Autor p. Dolejší pojmenoval náš problém naprosto přesně. Velmi dobře se také vyjádřil k našim zapadním sousedům. V jednom článku nemohl rozebrat celou německou energetickou situaci. Němci konají a staví. Mají také odlišné podmínky, v Severním a Baltském moři mají po většinu roku příznivé větrné podmínky. Aktuálně Němci nyní také masivně investují do nové podzemní přenosové sítě "sever-jih". Ano, kdo cestuje, vidí, že ve výstavbě energetických sítí, ale i dálnic, okruhů měst ad. se vůči ostatním u nás výstavba pohybuje hlemýždím tempem a ve srovnání nejen se sousedy dramaticky propadáme. Důkazem je i naše hlavní město. Není v Evropě mnoho hlavních měst, kterým chybí okruh dálničního typu. O všem moc diskutujeme a nikdo odpovědný nemá odvahu rozhodnout proti "protestantům".
Asi jako otec p. Škochové, můj taťka * 1922 byl nasazen v nějaké zbrojovce v Drážďanech. Moc o tom nechtěl nikdy mluvit, asi si tito lidé nechtěli toto období připomínat. Z toho mála, co řekl ale vím, že musel denně 12 hodin pracovat, avšak měl pravidelnou a dobrou stravu. Ubytován byl v soukromí, v poměrně luxusním bytu. Celkově byl velmi dobře zaopatřen. Jako kluk z vesnice, z chudšího prostředí, se dostal do velkého města a poznal městský život. Řekl také že tam panoval pořádek, systém a důslednost. Kromě stesku po domovu neměl důvod důvod si stěžovat. Vše se změnilo v únoru po bombardování Drážďan. Vyprávěl, že to bylo peklo, hořeli i silnice. Po druhém náletu spolu s dalšími kluky utekl. Domů šli pěšky a jen v noci. Jak také řekl, hodně dobrého ve smyslu pořádku a systému se tam také přiučil.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jsou země, kde o koalici může jako první jednat jen vítěz voleb. Má na to tři pokusy. Pokud neuspěje, dostává šanci na tři pokusy ten druhý, pak stejně tak ti další. Systém u nás je poněkud jiný a dává šanci i těm méně úspěšným.
4 odpovědi