Co to je zase proboha za blábol ? Jak žena tak já máme celoroční známku. Každému končí jindy. Ale před koncem platnosti přijde email a tak si koupím novou. Co je na tom složitého ? Nebo dokonce na pokutu ? Navíc známka jde koupit s platnoistí hned, takže sváteční můžou v klidu počkat až po dálnici opravdu pojedou.
Super, takže začneme. Ať žije ekologie. Ano občas za to může řidič a ve většině případů s tím nemá žádnou možnost nic udělat. Už jen ten start stop je diskutabilní blbost, ničí to ničí baterku, startér a peněženku. Proto baterka nevydrží 10let. To takhle můžete jet z Prahy do Brna, v Brně zastavit a mít vybitou baterku, protože si milá elektronika u Jihlavy usmyslela, že nebude nabíjet. Měřit napětí naprázdno neřekne skoro vůbec nic, navíc to lidé ještě neměří ani pořádným kalibrovaným multimetrem a verglem za 200 kč z Číny. Aby se člověk něco dozvěděl musí mít zátěžový ampérmetr. Je celkem jedno jaké mají startovací kabely svorky, ty jsou na nich to nejmíň důležité a ke všemu jsou vidět tak jsou na všech jakž takž. Co naopak vidět není a důležité a to je, je průřez vodiče. Šunt vypadá tak, že vypadá tlustě. Jenže má půl cm plastu a uvnitř je pár lanek mědi klidně i sotva 4 mm². Aby to něco opravdu dělalo musí mít tak 16 mm² nebo lépe 25 mm², pak jsou to kabely a opravdu nastartujete. Celkem by mě zajímala studie, kolik toho systém Start Stop ušetří a kolik to vyčerpá zdrojů a o kolik víc to zatíží nebo nezatíží životní prostředí.
Nevím co si o tom testu mám myslet. Suzuki Vitara je na druhém místě a Dacia Duster na posledním. Oboje jsem měl a vlastně ještě mám jako služební. Jezdím všude jak terén tak silnice, obojím jsem najel přes sto tisíc km, tedy Dustrem ještě ne, mám teprve 99 moc do sta neschází. Suzuki pořád sevis a furt něco. OD RG ventilu až po novou řídící jednotku. Ale zase jsem si jako náhradní auto vyzkoušel od Suzuki dost aut 😉 Dacia nic prostě nic. Jen mě teď mněnili kotouče. Ale třeba jsem měl se Suzuki smůlu a s Dustem mám štestí.
To je zase blábolů a vaření z vody. Super je třeba, že budou lepší baterky atd. A jelikož to už dneska víme tak začneme hrát ruskou ruletu, že na stromě porostou jitrnice. Čím víc bude obnovitelných zdrojů tím míň bude síť kmitočtově stabilní. Bude chybět setrvačnost klasických generátorů co ji udržuje. Už dneska musí třeba angličani stavět obří setrvačníky aby se jim to nesypalo. O rozvodech to samé. Němci mají elektriku na severu ale potřebuji ji v Porýni. Protože logicky byly elektrárny tam kde je spotřeba. Do dneska nepostavili ani metr vedení ze severu na jih. Kvůli velkému ochrannému pásmu je to neprojednatelné. Museli by vyvlastňovat a znárodňovat. To si "zatím" nikdo nedovolí. Ale ještě pár blábolů a budeme platit nesmyslné ceny a ještě nám budou vysvětlovat, že nám ten pozemek nesebrali.....
Tak Bureš je všechno možný a měl by být dávno v šutru. Ovšem tomuhle nerozumím. Přece nejde o to kdo koho o to zádá ale zda na to nárok má nebo nemá. Pokud ma top nárok je tak ok, pokud ne tak smůla. Typická ukázka je čapí hnizdo nebo ještě lépe "inovativní" linka na toustový chleba. Za tohle by měli být v šutru i ti co mu to dali. Ale řešit zda podporu pro všechny nemůže dostat Bureš, že se jmenuje Bureš je pitomost. Každý bude někdy nějak v teoriteckém střetu zájmů. Tak snad musí být mechanismus jak to udělat. Zjevný průšvihy jsou u ledu ale pitomosti se vytahují.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kdyby to nebyla tupá blondýna a myslela včera na to co bude zítra nemusí teď fňukat. Příjmy na to rozhodně měla. Jenže když zokeste stylem jeden den hojno druhý den ho.no tak se nemůže divit. Jak si ustlala tak si teď i lehne.